Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuin myös liityn lakkoilijoihin. On se kumma toi morkkis-juttu kun se tulee vaikkei olis sen ihmeemmin mokaillukaan.
Jooh, eipä tuota ole enää mitään syytä tavata ja jos tapaisi ei se olisi mukavaa :DKaikki tuki ja propsit Hupelle päätöksestä, mutta tämä varmaan tarkoittaa että me ei nähdä enää koskaan :D
btw..jos Huppe lopetat kokonaan juomisen niin saanko sun viinakaapin sisällön? Älä vaan kaada menemään ilmoittamatta..
En ymmärrä "parin" juomista, se on mun mielestä sama kun kaataisi sen juoman viemäriin, miks vitussa juoda alkoholia jos ei tahdo humalaan???
Suomalaisia haukutaan kun juodaan humalahakuisesti, no perkele, eikös viinaa juoda tullakseen humalaan? Jos mulla on vaan jano niin juon vettä.
Ugh.
Ja kyllä, kirjoitin tämän humalassa.
En mäkään mitään yhtä-kahta kaljaa jaksa maistella. Ei ole kiinnostusta siihen. Siitä saa joo sellasen kivan rentoutuneen tunteen mutta niinhän 10 kaljastakin saa siinä ekojen jälkeen, sitten sitä on mukava juoda vielä muutamat, tulee "syvemmät olot". Säännöstelen vaan omaa käyttöä että tulee päihdyttyä se max kerran kuussa paitsi festareilla/ulkomaille/ruotsiin lähettäessä. Krapulan koin niin että se häiritsi joskus 2-3 vuotta sitten.
Voi jotkun juomat olla ihan ok ja ymmärrän jos joku lipittää viiniä mutta en kyllä itse saa niistä juurikaan mitään makukiksejä. Ehkä sitten joskus.
Viinin maistelu = Etanolia per oral
Ja mitä nyt oon baarissa ollut sen muutaman kerran niin ehkä mulla on käynyt huono mäihä paikan suhteen.
-paska musa, jotain 90-luvun hittejä. Pahimmillaan 80-luvun iki-ihania tai suomipaskaa. Baareilla on varmaan joku yhteinen "baarilevy" jota ne soittaa koko ajan. Viikonloppusin on vaan äänenvoimakkuus suuremmalla?
-rööki haisee
-kaikki ihmiset humalassa, tanssii ihan innoissaan sen PASKAN musiikin tahtiin
Kuka helvetti nauttii ton musiikin tahtiin tanssimisesta. Haloo, ihmiset. Ei tollasessa selvinpäin nyt ainakaan jaksa, kännissä ne muutamat kerratkin on ollut helvetin kuivaa.
Miten jollain voi olla noin suuria vaikeuksia olla kuutta päivää dokaamatta? Sä siis tissuttelet duunipäivinäkin?Tuli otettua taas viime lauantaina "liikaa", vaikken paljon edes juonut. (kts. avatar :D)
Nyt alkoi viinalakko, saas nähdä kauan kestää. Kestänyt tänään jo 6 päivää, viimeksi näin kauan juomatta 2003 tammikuussa kun olin sairaana, siis ettei TIPPAAKAAN.