Viinalakko (paljon juovien thread)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten jollain voi olla noin suuria vaikeuksia olla kuutta päivää dokaamatta? Sä siis tissuttelet duunipäivinäkin?

Iltoina, tietenkin... Eikös kaikki tissuttele?
Päivä tuli ytimessä oltua taas ja kovin oli vaikea mennä kaikkien terassien ohitse, maltoin kuitenkin mieleni ja ostin jääteetä ja alkoholitonta (siis EI I-olutta) bisseä kaupasta ja nyt kotosalla jälleen kaukana houkutuksista.

No ei tosiaan, sulle taitaa olla bisse sama kuin joillekin kahvi tai laitticola.
Jep, kahvia ja kolaa en kyllä käytä. No tuota vartenhan ollaan tässä jo viikon päivät lakkoiltu. :rolleyes:

No, ei raaka kossu kovin hyvää ole. Mutta mm. viskiä, giniä, tequilaa ja erikoisoluita tulee maisteltua suhteellisen usein. Yleensä ½-2 annosta kerralla.

Baareista en itsekään hirveästi välitä. Myöhemmin illalla niissä musiikki rupeaa olemaan sillä tasolla, että keskustelusta ei tule mitään, musiikki on paskaa ja istumapaikkoja et löydä. Mutta kaikkein eniten vituttaa baareissa jonotus ja poislähdön vaikeus. Jonota vähintään 5 minuuttia saadaksesi juoman -> syvältä. Ja pois lähtö. Olet humalassa -> et voi ajaa -> bussi tai taksi. Ja taas on odotettava ja jonotettava. ja ne matkatkin ovat niin saatanan perseestä. Kävelykin houkuttelee enemmän. Hmm... täytyykin tehdä tästä lähin niin.
Harmittaa myös tuo useamman ottamisen yhteydessä se, että seuraava puoli päivää heräämisen jälkeen menee haaskuuseen.

Olen muuten ihmetellyt sitä, miksi ihmeessä baareissa ei ole enempää henkilökuntaa. Sen baarimikon tuntiliksan kuittaa parilla drinkillä. Baarit/klubit ovat jääneet saamatta paljon rahaa ainakin minulta baaritiskin ruuhkaisuuden takia.

No ei tosiaan, sulle taitaa olla bisse sama kuin joillekin kahvi tai laitticola.

Aika monelle suomalaiselle miehelle se kepu maistuu myös ihan arkipäivinäkin. :jahas: Ei aina tarvi olla niin saatanan trendikäs ja vetää sitä laittikolaa.

Aika monelle suomalaiselle miehelle se kepu maistuu myös ihan arkipäivinäkin. :jahas: Ei aina tarvi olla niin saatanan trendikäs ja vetää sitä laittikolaa.

Joillekkin maistuu joillekkin EI! Ai laittikolan juominen on trendikästä.. ?Vai niin,mä luulin et monet juo sitä koska se on hyvää ja siinä on vähän kaloreita.

Trendikkäin drinkki tällä hetkellä taitaa olla Mojito, kiitos Bacardin mainostuksen ja leffojen. Miami Vicessakin taidettiin vetää Mojitoja. :kippis1:

Niin, varsinkin kun on asunut 30 vuotta Tampereella. Eihän sitä voi millään tietää, että light cola onkin joku trendikäs juoma. Herranisä, kaikkea sitä oppii. Missä se siis mielletään trendikkääksi?

Juu, kärjistä nyt vielä vähäsen. Unoha se laittikola. Sovitaan, että se on ihan normijuomaa. Ole sinä trendikäs niin minä olen juntti. ;)

Niin siis enhän minä ole halunnut olla trendikäs tai juo jotain laittikolaa sen takia että se olisi jotenkin coolia. Vihjasin vain, että on HIEMAN junttimaista tehdä laittikolan juomisesta trendikästä ja kaljan kittaamisesta ihan normaalia.

Ja summarum, parempi se laitticola tai kahvi tai vaikka joku vesi on kuin vetää duunipäivänäkin kaljaa.

Huh, taidan olla ihan väärillä sivuilla. Täällä on sellaisia terveysfriikekkejä että oksat pois. Tervelliset elämäntavat on ok kunhan ei rasita mielenterveyttä!!!

Itse tuli joskus dokailtua paljon, useasti ja pitkään. Sitten joskus tuli katsottua peiliin ja muutettua elämäntapaa. Jälkeenpäin ajateltuna se dokaaminen oli todellisuuspakoa. En ollut ollenkaan tyytyväinen elämääni ja tämä tuntuu olevan monella sen dokailun takana....

Laittikolan dokaaminen ei ole trendikästä, se on vitun nörttiä. :lol2:

Laittikolan dokaaminen ei ole trendikästä, se on vitun nörttiä. :lol2:

MUTTA, laittikokiksella mixerinä saa nopeemmin kännit ku peruskolalla, koska sokeri hidastaa alkomahoolin imeytymistä vereen.. et sillei!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom