Viinalakko (paljon juovien thread)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Tuli otettua taas viime lauantaina "liikaa", vaikken paljon edes juonut. (kts. avatar :D)
Nyt alkoi viinalakko, saas nähdä kauan kestää. Kestänyt tänään jo 6 päivää, viimeksi näin kauan juomatta 2003 tammikuussa kun olin sairaana, siis ettei TIPPAAKAAN.

Ostin eilen Holstenin alkoholitonta olutta, siis EI I-Olutta vaan alkoholitonta (0.0%), ihan "jees" se meni saunoessa. :kippis1:

Osallistuvatko muut? Absojen on turha tulla sanomaan että ollut jo monta kuukautta päällä. Tämä thread on tarkoitettu enemmän ja jatkuvasti juopotteleville.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei taida paljoa megakuluttajia täältä löytyä. Nikolain holiton on muuten helvetin hyvää "bisseä".

Nyt alkoi viinalakko, saas nähdä kauan kestää. Kestänyt tänään jo 6 päivää, viimeksi näin kauan juomatta 2003 tammikuussa kun olin sairaana, siis ettei TIPPAAKAAN.
:lol2:

Tsemppiä Huppe! :thumbs:

Kostean kesän jälkeen nyt on menossa "korkeintaan yksi ravintola-aanos vuorokaudessa" rävellys. Tosin kulutus on ollut pariviikkoa melkein nollassa.

Tossa viime vkl tuli taas päntättyä kaksi päivää kunnolla, en edes muista millo viimeks on ollu selvä vkl. Noh ajattelin olla selvinpäin tän kuun loppuun, 30. päivä lähden tosin bulgariaan niin silloin o pakko :D

Ei taida paljoa megakuluttajia täältä löytyä.

Kyllä meitäkin täällä on _o/

Onnea Hupelle päätöksestä. Itsekin joutunut taas loman jälkeen "siivoamaan aktiaan". Omia huomioitani.

-saunassa voi käydä juomatta olutta
-urheilua voi seurata juomatta olutta
-remonttia voi tehdä juomatta olutta
-urheilusuorituksen ja suihkun jälkeen voi olla juomatta olutta

Itse pidän viikolla 0-toleranssia, mutta kieltämättä viikonloppuisin tulee röpöteltyä. Onneksi on paljon aktiviteetteja viikonloppuisin ja se rajoittaa tuota tarpeetonta törpöttelyä.

Mun kaveri aloitti justiinsa saman. Lopetti tupakoinnin kanssa. Eilen röyhyteltiin treeniksellä mutta ukko pysyi kovana ja pastillia vaan suuhun.:worship:

Mä aloitan viinalakon tämän viikonlopun jälkeen, mutta mun viinalakkoni on nimenomaan dokauslakko. Viime viikonloppu oli tosiaan jo aika menoa. Meininki on alati sairastuva.:david: Perjantaina oli vielä aika himmeetä, mutta lauantaina repes ja sunnuntaina oltiin jo aamu kymmeneltä aivan sukat sekasin.

Koko viikko on menny vähän ryöttäsesti. Vatta ruikulilla ja syömiset mitä sattuu. Maanantaista lähtee raittius, mutta tänä vklp saa vielä :kippis1: .

Kaikki tuki ja propsit Hupelle päätöksestä, mutta tämä varmaan tarkoittaa että me ei nähdä enää koskaan :D

btw..jos Huppe lopetat kokonaan juomisen niin saanko sun viinakaapin sisällön? Älä vaan kaada menemään ilmoittamatta..

Snookeria ei voi pelata ilman olutta, koska esim. yks stobe parantaa näköä kivasti. :tekosyy: :) Ampujathan vetivät ennen jonku puoli pulloo bisheä ennen skaboja, kun se vaikutti näkökykyyn positiivisesti. Nykyäänhän se on kiellettyjen aineiden listalla.

Kyllä meitäkin täällä on _o/

Ei onnistu minulta
-urheilua voi seurata juomatta olutta
Toisinaan mahdollista
Ei onnistu
-urheilusuorituksen ja suihkun jälkeen voi olla juomatta olutta
Toisinaan

Mutta jos et tee mitään niin se vasta tylsää onkin ilman olutta:kippis1:

Toi "remontti ilman olutta" menee vielä kategoriaan EHKÄ, mutta enpä edes muista, millon olisin viimeks käyny saunassa ilman olutta...tapana ollut jo vuosia juoda perjantaina sixpack olutta saunoessa, muuten en juuri alkoholiin koskekaan :kippis1:

Mutta tsemppiä Hupelle, tikkurilan anniskeluravintoloiden pitäjien puntit tutisee jo ;)

6kk tavote olla juomatta, nyt 3vkl selvänä menossa.. Viinaa menee aika paljon, kun lähen radalle, eli jos juodaan niin juodaan kunnolla.

Marraskuun alkuun asti juomatta viinaksia. Sellanen ois suunnitelma.

Tissuttelun päälle en ole koskaan ymmärtänyt, joten viikot on aina vesiselviä.

Edit: Oliko tää paljon vai usein juovien temmellyskenttä? Juon paljon harvoin. ;)

Täällä kans yks suurkuluttaja, jolla tais hirttää kaasu vähän päälle lomalla... Se kaljan litkiminen alkoi jo huolestuttaa itseäkin... Viinaa ei tule oikeastaan koskaan juotua mutta ruskeaa jaffaa uppookin sitten aivan käsittämättömän paljon tähän sieneen.:nolo: En meinaa aloittaa tipatonta elämää mutta alkoholin kulutusta on tarkoitus vähentää n. 98,4 %. Meinaan syklittää juomistani:lol2: eli kerran 2 viikon välein ja tämän jälkeen kerran 3 viikon välein, ja tällöinkin vaan muijan kanssa tissutellaan kotona viiniä jne. (Näin ainakin tarkoitus:whip: )

Jotenkin on sellainen "elämä voittaa"-meininki ollu koko ajan päällä ku ei oo ottanu tippaakaan kohta pariin viikkoon, perustuu luultavasti täysin pois jääneisiin morkkispäiviin joita ei ole ollut. Näköjään se on niin, että iän mukana krapulat ja morkkikset nousevat uusiin sfääreihin vaikka ei olisi tullutkaan dorkailtua/kaadettua simona.

Lisäksi rantakuntoa 2007 (lue; 2012) ollaan tavoittelemassa eikä siihen alkoholi sovi.:rock:

Kesän (ja varsinkin loman) aikana tuli juotua humalat 1-2 kertaa viikossa. Ei kyllä miellytä yhtään. Sopiva tahti olisi kerran kuussa, olisi varmasti hauskempaa, terveellisempää, taloudellisempaa jne jne. Mutta prkl kun pukkaa niin paljon kaikki kissanristiäisiä ja muita, näistä ei selviä juomatta:
- Saunaillat
- Festarit, yms. keikat
- Tuparit/läksiäiset/yms...

Pakko kyllä ittekkin vähentää kun on tullut nyt kesällä juotua todella usein.On ollut kaikenlaisia tapahtumia ja niissähän ei suomalainen mies voi olla selvinpäin.

6kk tavote olla juomatta, nyt 3vkl selvänä menossa.. Viinaa menee aika paljon, kun lähen radalle, eli jos juodaan niin juodaan kunnolla.

Mulla on sama "ongelma". Voisi ihan tietoisesti hengailla selvin päin 3/4 kuukaudesta, ja sitten dokata kiukulla kaksi-kolme päivää, ettei vähään aikaan tee mielikään. Jonkun kolmenkin päivän jälkeen, kun se morkkis on "nyt kiikkuun, saatana" - luokkaa ja tuntuu ettei roppa enää kestä, niin on harvinaisen mukavaa taas olla nätisti kolme viikkoa.

Kuulostaa terveelliseltä.

Mutta nyt mä lähden ostamaan viimeset hiivat ennen puolittaista raitistumista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom