Viime hetken vatsalihasvinkit kesää varten!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RyAn
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkäs salilla on tullu käytyä jo jonkin aikaa ja tuloksiakin on jo näkynyt ihan kiitettävästi:rolleyes: .. mutta nyt pitäis saada vatsalihakset teräskuntoon kesäksi! Haluaisin kuulla miten ja millä liikkeillä muut laittavat vatsalihaksiaan rantakuntoon? Kaikki tieto otetaan vastaan:worship:

Kehon rasvathan ovat vatsojen näkyvyydessä avainsana. Mikäli rasvasi ovat 15% tai yli, niin saa olla aika arnold että ne erottuvat selvästi ilman jännitystä. Eli siis jos olet vielä löysähkössä kunnossa niin parasta tapa saada palikat esille on dietti.

Treeniksi, voimapyörää, jalkojennostoa ja perus istumaannousua. Syviä vatsojakin kannattaa treenata.

ebeni sanoi:
Kehon rasvathan ovat vatsojen näkyvyydessä avainsana. Mikäli rasvasi ovat 15% tai yli, niin saa olla aika arnold että ne erottuvat selvästi ilman jännitystä. Eli siis jos olet vielä löysähkössä kunnossa niin parasta tapa saada palikat esille on dietti.

Treeniksi, voimapyörää, jalkojennostoa ja perus istumaannousua. Syviä vatsojakin kannattaa treenata.

Tuo 15% on vielä semmoinen lukema, että aika Arska saa olla, jos meinaa saada edes ylimmät vatsat näkymään "selvästi" jännittämällä. Kyllä tässä puhutaan jo noin 10% rasvoista.

Sisempiä vatsalihaksia kannattaa treenata, niin saa vatsaan "jämäkkyyttä" vai miten sen nyt sanos. Siis että ei röllötä maha :) Eli eiku vaan vatsaa vetämään selkärankaan jhulmin sanoin, varsin kiva liike ja ainakin itse oon suht nopealla aikataululla huomannut muutosta :)

Edit: RyAn, lueppa tää treadi läpi. Jhulmi opettaa.

Orava sanoi:
Tuo 15% on vielä semmoinen lukema, että aika Arska saa olla, jos meinaa saada edes ylimmät vatsat näkymään "selvästi" jännittämällä. Kyllä tässä puhutaan jo noin 10% rasvoista.

Mulla on rasvat n.20 tällä hetkellä ja ylimmät vatsat erottuu:rock:
Olen siis ARNOLD!:hyper:
Kylläpä tuli hyvä fiilis!!!!:5:

Quote:

---

Näkyy mullaki 4 ylintä palikkaa eikä salee oo 10% rasvat :rolleyes: sun teorias ei toimi ;(

hunter killer sanoi:
Vittuiletkonä?:rolleyes:

Ei ollut tarkoitus vittuilla, mutta mulla on samaa luokkaa rasvaprosentti (19%), eikä mulla näy vatsalihaksia juurikaan vaikka miten jännittelis, johtuen siitä, että tuppaa rasvat kertymään mahan seudulle ekana.
Sori, jos otit vittuiluna, ei ollut tarkoitus.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
hunter killer sanoi:
Mulla on rasvat n.20 tällä hetkellä ja ylimmät vatsat erottuu:rock:
Olen siis ARNOLD!:hyper:
Kylläpä tuli hyvä fiilis!!!!:5:

Olet Arska :) Rasva kyllä kerääntyy aivan eripaikkoihin toisilla, mutta tarkoitinkin, että ylimmät näkyivät selvästi + erottuvat + väli on selvä.

Joka tapauksessa 20% rasvoilla et vielä vatsoja katsele :)

miQ sanoi:
Quote:
Näkyy mullaki 4 ylintä palikkaa eikä salee oo 10% rasvat :rolleyes: sun teorias ei toimi ;(

Näkyy mullakin hyvässä valaistuksessa koko sixpäkki, kun vaan vääntelee tarpeeksi solmuun oman kehon ;) Rasvat itsellä on paikkeilla 15% nyt ja tällä hetkellä ylimmät näkyvät selvästi jo kirkkaassakin valaistuksessa, muut sitten menee jo valaistuksen mukaan.

Pihdillä mitattu :)

Teoriani on faktaa! : Sherry lokki :

15% rasvoilla itelläkin jo alkaa havaitsemaan että niitä vatsalihaksia yleensä on, 20% rasvoilla ei ole toivoakaan että mitään erottuisi. Sen oikean sikspäkin saaminen vaatii todellakin ne 10% rasvat.

Itelläni oman arvion mukaan bout 20 rasva% ja kyllä nuo 2 ylintä riviä erottuu jossakin määrin... Aika yksilöllistä on tuo rasvan sijoittuminen...

Itse mittasin sellaisella sähköhässäkkäkahvalla rasvaprosentiksi 14.8, eikä todellakaan ole vaaraa, että päkki tai edes ylimmät palkit erottuisi jännittämättä. Hitsi, kertyisipä vaikka hauiksiin mieluummin

Heh, itelläni juurikin haukkareihin ja alavatsaan kertyy aika tehokkaasti tuo rasva. Sopivasti jää suht rasvattomaksi tuo ylempien vatsojen alue...

Miten saa parhaiten tuota vatsalihasten "keskiviivaa" näkymään? Itselleni ei ole tähän päiväänkään mennessä selvinnyt, että mitä ne vinot vatsat oikein tarkottavat. Itselläni näkyy nuo poikittain menevät 3 viivaa (rasvaa on vielä, tiedän) jotenkuten mutta tuo keskimmäinen vatsalihasten keskellä menevä pystyviiva todella huonosti. Onko istumaanousut vatsaa kiertäen paras ja ainoa tapa saada se erottumaan?

nimim. Want to have 6päk, not 3päk :D

Miksi kaikki haluaa näyttää joltain malleilta?
Oli sitten vähän mahaa tai ei, mutta kyllä isoja kunnoitetaan enemmän kuin puuhelmipoikia. :)

Allah sanoi:
Miksi kaikki haluaa näyttää joltain malleilta?
Oli sitten vähän mahaa tai ei, mutta kyllä isoja kunnoitetaan enemmän kuin puuhelmipoikia. :)

naiset tykkää puuhelmipojista ja mallikropista, eikä läski mahoista. siksi :)

e: itestäki komeempaa katottavaa.

kyllä mielummin katon treenattua vartaloa ( hitusen pienempi ) kuin isoo läskimahaa ( paljon lihaa ja läskiä ). sitten jos iso jätkä diettais, niin alkaisin kattelee sitä isompaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom