Viime hetken vatsalihasvinkit kesää varten!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RyAn
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Dietillä saa vatsalihakset näkyviin. Se miten alas rasvaprosentissa täytyy mennä, määräytyy geenien mukaan. Useimmilla se raja on 10%

Joidenkin täytyy mennä alemmas.

Ja jos John Stone ei vielä ole tuttu, niin kannattaa tutustua.
Mieshän diettasi 30% rasvoista 8% 4kk.

Se otti kuvan itsestään vuoden ajan joka päivä, ja pisti ylös kaikki syömiset ja mittansa.
Pystyy hyvin seuraileen, että miten se päkki erottuu eri rasvaprosenteilla.

Tässäpä hänen sivunsa:
http://www.johnstonefitness.com/

Vasemmalta valikosta "Food logs"

E:
offtopic:

Olettekos muuten dietillä huomanneet sellaista ilmiötä, että rasva muuttuu jotenkin pehmeämmäksi.
omat makkarani ovat ainakin pehmeämpiä, ja rasvan tuntee selvästi paremmin. Se on sellasta kuhmuraista paskaa :D

Näkyy hienosti punaset grilliviivat tossa navan yläpuolella, pötsi sisään niin näkee poikittaisen vatsalihaksen, kyljet paistaa läpi muutenkin, mutta alavatsoista ei tietoakaan. Sillä mennään. :)

Pyh, tiukka sixpäkki on homoille. ;) No ei vais, tosimiehellä erottuu päkki vaikka minkälaisen läskin alta. Pitää vaan olla tarpeeksi jykevä keskivartalo. :D

criticalmass sanoi:
Dietillä saa vatsalihakset näkyviin. Se miten alas rasvaprosentissa täytyy mennä, määräytyy geenien mukaan. Useimmilla se raja on 10%

Se otti kuvan itsestään vuoden ajan joka päivä, ja pisti ylös kaikki syömiset ja mittansa.

Tässäpä hänen sivunsa:

helvetin kovaa kehitystä! mulla puolestoista vuodes lähellekkää tollasta.
respect

edti: ei ton jalat oo kyl yläropan mukana ainakaa alkupuolel

Maaliskuussa six-pack näky hyvin kun oli alla treeniä ja olin n.1kk tehny syviä vatsoja. No sitten lopahti into kun en päässy salibandyntakia puntille. Syvät vatsatlihakset jotka sillon oli on nyt kadonnu kun pieru saharaan. Vatsan rutistajassakin on n. 10-20kg hounotunu suoritukset ja osa syynä on se ettei tullu katottua mitä sinne suuhun mätti ja kuinka paljon. Nyt oon ollu 3 viikkoo salilla niinkun se enää jotain kesäks auttais.:whip: No läskiä tuli vatsan ympärille "vähän" lisää kun söin paljon karkkia ja join limsaa. söin jokus sen 6kpl 200g suklaalevyjä. Mitäköhän kanattais tehä koitta tehä syviä vatsoja vai dietata? Ojentajan pitäis olla 2/3 olkavarren mitasta mulla on kyllä ennemminkin 1/2 :wall: . Syviä vatsoja tein joskus sillon janda rutistuksella kyllä se ainakin tuntu ja voishan ton voimapyörän otta käyttöö ihan 2 kertaa vikossa. :whip:

Criticalmass juu mulla tuo rasvan koostumus (jos sita ny siks voi kutsua) muuttuu aina vaha valia tiukahkosta loysaks ja kaikkee silta valilta :D Varmaa jotai tekemist nesteitten kanssa...

criticalmass sanoi:

Tässäpä hänen sivunsa:

Vasemmalta valikosta "Food logs"

E:
offtopic:

Olettekos muuten dietillä huomanneet sellaista ilmiötä, että rasva muuttuu jotenkin pehmeämmäksi.
omat makkarani ovat ainakin pehmeämpiä, ja rasvan tuntee selvästi paremmin. Se on sellasta kuhmuraista paskaa :D

itellä ihan sama ton rasvan kanssa. se tuntuu sellaselta löysältä! ihan kuin olis enemmän läski vaan, vaikka paino putoo :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom