Viikinsaari-miittiä heinäkuussa la 7.7. TAMPERE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Sanze kiittää ja kumartaa :)

Mulla oli kyllä ainaki helvetin mukava päivä vaikka se sade ny yritti fiilistä latistaa.. Onneks oli teltta :D Kiitos vaa kaikille osallistuneille ja todellaki vois ottaa uudestaanki.

E. Kride: Kävin muuten just vessassa :D

EE. Vilu: Onks syli lämmin? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oho, nice. Vastahan meillä miitissä oli puhetta, että enemmän mennään sellaisena putkimiesmiittinä, kuin kehoiluaiheisen foorumin miittinä. Harmi kun jälkikäteen tuli ilmi, olisit tullut moikkaamaan.

Dharmi tais nähdä kun me tanssitaan ja siksi päättänyt pitää matalaa profiilia.

Joo, peruskauraa lienee se, että pakkismiiteissä miittiläiset aina noteeraavat sen, miten taviksen näköisiä lähes kaikki ovat (paitsi jotkut harvat köntit, kuten esim. Jylli81), että onkos täällä kukaan käynyt ikinä salilla, taitavat puuhelmisäbäjannuja ja paskanpuhujia olla kaikki tyynni. :evil: LAKUlla oli kyllä tyyli vimpan päälle, itellähän oli edes hieno t-paita, muuten tylsää perusvaatetta vain. Omegauroksen kanssa olisi pitänyt keritä lätistä hirveen mielenkiintoisesta aiheesta, eli opetusalasta vähän lisää, mutta noh, ensi kerralla sitten.

Hitto kun myöhästelin niin kovasti, ettei kerinnyt paljoa Viikinsaaressa tanssata. Kiitokset kumminkin eerielle tanssiseurasta ja anteeksi mahdolliset mustelmat varpaissa ja jaloissa.:nolo: Sittenpä baarissa tämmöinen fossiili keskustorin Hesellä syödystä tuplahampparista huolimatta ryytyi niin, että piti lähteä siveästi kotiin nukkumaan. Jospa seuraavassa miitissä (tai risteilyllä?!? :eek: ) olisin jo lähtökohtaisesti paremmassa hapessa vähemmän työnteon myötä ja siten jaksaisin olla sosiaalisempi ja messissä pitempään, aina katkeransuloiseen loppuun asti.

Sekin on jänskää miiteissä, että vaikka sanotaan monen olevan tyystin erilaisia netissä, kuin livenä, niin väitän toista. Heittäisin karkeena arviona, että noin 1/3 on suunnilleen samanlaisia molemmissa maailmoissa/todellisuuksissa, noin 1/3 on myönteisiä ylläreitä naamakkain (Gemstone oli nyt semmoinen mulle pienen juttelun perusteella, ehkä myös Vilu) ja loppujen 1/3 ei sitten tod.näk. kerkiä riittävästi hengata, että voisi tehdä mitään johtopäätöksiä.

Dharmi tais nähdä kun me tanssitaan ja siksi päättänyt pitää matalaa profiilia.

Yritätkö vihjailla että meiän tanssissa oli jotain vikaa? Tosin aika kaukana ne naiset pysy. Mahto Jylliä vituttaa kun heti kun me muut tullaan viereen tanssimaan niin kaikki naiset katoaa:D.

Hyvät setit oli ja kiitos osallistuneille. En oo hirveesti miitti ihmisiä mutta hauskaahan tuolla oli, vaikka huonot unet kommuunista vähän verotti jaksamista lauantaina. Vilukaan ei ollu yhtään niin kusipää kun ois oottanut:D.

Oli kivaa ja kiitos kaikille! :) Olin ehkä välillä vähän hiljainen, mutta yritän noudattaa tota naisten käyttäytymiskoodia, eli pitää suuni kiinni ja näyttää nätiltä.

Iso kiitos Sanzelle järjestelyistä! Oli oikein mukavaa sekä etkoilla perjantaina että itse miitissä. Pian vaan uusiksi :).

Kiitos omastakin puolestani kaikille mukana olleille. Oli oikein mukavaa tutustua moniin uusiin ihmisiin nimimerkkien takana ja tavata vanhoja tuttuja. Lapinmiehelle vielä erityispropsit siitä, että tuli paikalle älyttömästä välimatkasta huolimatta.

Olitko se blondi, jota ERE koitti heruttaa koko illan, jonka kävin sit pilaan :D
Ei, kun Dharmi oli se tummatukkainen nainen siinä toisen puolen naapuripöydässä(lienee ok paljastaa, kun hän itse jo ilmiantoi itsensä). Tunnistin hänet, kävin ilmiantamassa meidän miittimme ja ehdotin liittymistä seuraan. Ensi kerralla sitten :).

Joo, peruskauraa lienee se, että pakkismiiteissä miittiläiset aina noteeraavat sen, miten taviksen näköisiä lähes kaikki ovat (paitsi jotkut harvat köntit, kuten esim. Jylli81), että onkos täällä kukaan käynyt ikinä salilla, taitavat puuhelmisäbäjannuja ja paskanpuhujia olla kaikki tyynni. :evil:
Hirveää panettelua tuollainen köntittely, minä olen vaan pieni ja sievä :D. Mukavaa oli nähdä teikäläistäkin pitkästä aikaa ja päästä vähän päivittämään kuulumisia :).

Yritätkö vihjailla että meiän tanssissa oli jotain vikaa? Tosin aika kaukana ne naiset pysy. Mahto Jylliä vituttaa kun heti kun me muut tullaan viereen tanssimaan niin kaikki naiset katoaa:D.
Kiitos tanssiseurasta! Eihän meidän tanssimisessa ollut kerrassaan mitään vikaa. Itsellänikin yletön into melkein riitti korvaamaan puuttuvan taidon, mutta pääasia, että oli hauskaa :D.

Edit:
Kiitos (ja anteeksi) kaikki + Sanze!!! Kivvaa oli niiku aina :rock:
Lupaan yrittää tehdä ne takaolkapäät itselleni jostain ensi miittiin mennessä ;).

Jaa tämmönen reissu tällä kertaa. Mutta nyt kotona, lompakko tallessa ja kännykkä ehjä. Kaikki on siis hyvin.

Kiitos (ja anteeksi) kaikki + Sanze!!! Kivvaa oli niiku aina :rock:

Ps. V*u oli kovat hapetukset Sicin ja Sahaajan kanssa. Kaula kohtuu kipeänä.

Kiitokset Sanzelle järkkäämisestä ja kaikille mahtavasta illasta! Turun vahvistukset oli kiva yllätys. Pori edusti vahvasti, kuten aina Mölliskön läsnäollessa. :D Porolle pisteet siitä, että viittii tällasta sakkia tulla kattoon niinkin kaukaa. Iivilille kiitokset tanssittamisesta. Ei oo yhtään mustelmia jaloissa, tarkistin just. Jutteleen ei pystynyt kun piti keskittyä laskemaan askelia :nolo:, mutta se tango varsinkin oli ihan hauskaa. Hyvin sä veit amatööriä.

Taidan lähtee siiville paranteleen oloa.

e. ja olihan se Vilu jälleen kerran ihan se oma kusipäinen itsensä.

Olitko se blondi, jota ERE koitti heruttaa koko illan, jonka kävin sit pilaan :D

Juu en, mua ei tietääkseni herutellut kyllä koko iltana kukaan. :) + tulin gloriaan vasta vähän vaille kolme sisään.

Sekin on jänskää miiteissä, että vaikka sanotaan monen olevan tyystin erilaisia netissä, kuin livenä, niin väitän toista. Heittäisin karkeena arviona, että noin 1/3 on suunnilleen samanlaisia molemmissa maailmoissa/todellisuuksissa, noin 1/3 on myönteisiä ylläreitä naamakkain (Gemstone oli nyt semmoinen mulle pienen juttelun perusteella, ehkä myös Vilu) ja loppujen 1/3 ei sitten tod.näk. kerkiä riittävästi hengata, että voisi tehdä mitään johtopäätöksiä.

Kai se on vain kiinni siitä, kuinka hyvin osaa rivien välistä lukea. Foorumitekstien perusteella ainakin itselle on tullut aikalailla noita yllätyksiä, kun ihmiset on aivan erilaisia, kuin on miettinyt. Tuolla Pakkiksen vip-chatin puolella sensijaan alkaa tuo kuva vähän muodostumaan paremmin, kun ihmiset ei kirjoita pitkiä monologeja, kuten foorumiviestit, vaan keskustelee.

Olihan sulla joku herrasmies siinä pöydässä, jos mä ton Jyllin pöydän kuvauksen ymmärsin oikein.

Miespuoleinen kaveripoika. Herutukset voi unohtaa. :)

Näillä eväillä kohti huomista duunipäivää :rolleyes:

uploadfromtaptalk1341764014375.jpg

uploadfromtaptalk1341764041620.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom