Viikinsaari-miittiä heinäkuussa la 7.7. TAMPERE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oho, mulla on menny tämä Tampereen miitti kokonaan ohi. :( Olin kyllä kaupungissa. No jos joku toinen kerta hoksais ajoissa...

Kiiiiitos! Vaikka vettä satokin, niin oli reissu jopa tuon helvetillisin takaisin ajomatkan arvonen. Tämä paluumatka kesti vain 11 tuntia jostain syystä... :urjo:

Ens vkloppuna uusiksi? :thumbs:

Lisäyksenä vielä, että oli kyllä helvetin mukavaa porukkaa! Tuun aina jatkossa!

Kiiiiitos! Vaikka vettä satokin, niin oli reissu jopa tuon helvetillisin takaisin ajomatkan arvonen. Tämä paluumatka kesti vain 11 tuntia jostain syystä... :urjo:

Oho oho.. Pakko kai kesän aikana vielä toinen järkätä ni pääset taas ajelee. ;D heh

No hyvä, että selvisit kotio kuiteski.. :) ja kiva ku kävit!

Olet kyllä tervetullut!

meinasin pistää tähän jotain vittuilua perään, mut ajattelin, että olisko tämä tän vuoden ensimmäinen asiallinen posti, minkä kirjotan. Se on omistettu sulle!

Ainiin, mitään kauheita kasoja valokuvia tuolta ei tullut, mutta nekin vähäset jos haluatte, niin heittäkää mulle vaikka koodia facebookissa tai sähköpostiin niin pistän tuleen eteenpäin niitä.

Oho oho.. Pakko kai kesän aikana vielä toinen järkätä ni pääset taas ajelee. ;D heh

No hyvä, että selvisit kotio kuiteski.. :) ja kiva ku kävit!

Ens kerralla prätkällä, niin takaisintulo jää johonkin valaisinpylvääseen. :D

Mie nukuin tuosta ajomatkasta 3,5 tuntia, joten yllättävää että olen täällä kotona.

Olet kyllä tervetullut!

meinasin pistää tähän jotain vittuilua perään, mut ajattelin, että olisko tämä tän vuoden ensimmäinen asiallinen posti, minkä kirjotan. Se on omistettu sulle!

Pure love, mate! :haart:

Toivon Vilu ettei siellä ole mitään kuvamateriaalia minusta.

Kiitokset täältäkin! Mukava oli nähdä uusia ja vanhoja naamoja.

Kaula mullakin kipeä, eli taisi olla tehokkaat kuristusotteet möllisköllä. :D Iltahan päättyi lähestulkoon täydellisesti Vilun kämpille, jossa söimme palaneita kalapuikkoja ja katsottiin UFC:tä. Sitten sammuttiin sohvalle lusikkaan.

Kiitoksia täältäkin! En tiedä johtuiko juomista vai seurasta, mutta vitutus laski kummasti illan mittaan ja hauskaa oli!

Tämän aamuisen kyykkyreenin pari ensimmäistä sarjaa sai hieman vihaamaan tätä harrastusta :piis:

:hyvä: Onneksi vain hieman...

ps. Nämähän on niitä asioista mistä ei puhuta ääneen. ;)

Minä kyllä ihan rehellisesti vihasin vain itseäni tämän päivän kyykkytreeneissä. Hyi vittu, hyvän liskodiskon pilas työpäivä ja treenipäivä.

Mulla meni reeni kyllä yllättävän hyvin..aloin harjottelee MaVeekin :D Hikoilin kyllä enemmän kun IKINÄ, mutta laitan sen ilmaston piikkiin :D heh.

Porukkaa ilmeisesti menossa sitte Tammerfesteillekki.. Minimiittiä heti perään :D

Itsehän menin tänään terassin kautta reeneihin. Vahvempi ku koskaan!

Jos on jotain porukkaa (Sanze, Jylli, ym....) Tammerfestejä kattomassa perjantaina ja lauantaina niin voisin lyöttäytyä mukaan ainakin joksikin aikaa. Ihan selvinpäin tällä kertaa, kun on lauantaina päivällä edustustilaisuus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom