Viikinsaari-miittiä heinäkuussa la 7.7. TAMPERE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Mää oon niin kännisä jo, mutta haittaako (tuli otettua eilen yllätyslomanalottaijashumalat) :rock: Suihkuun ja Onnibussiinn ----> nähdään kohta hullut

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaisse on saatana pakko lähtee itekin hakeen kaupasta lonkeroo, että saa ittensäkin jonkunmoiseen kuntoon, kun eiliseltä vois olla viä vähän pohjia.

Ai täällä on alotettu jo ottamaan :lol2: Itse tässä kiitän just onnea, kun ei tullut juurikaan krapulaa. Vähän kohveeta hörppii ja taas on skarppina kohta.

Aivan jäätävä krapula. Tuun hookkiin jahka pystyn
Kolmas kuppi extra vahvaa kahvia, toinen silmä katsoo kittilään, toinen kattilaan. Kohdistamisesta ei tule sitten mitn, elämä on :D . Kai tästä kohta pitää yrittää lähteä keskustaan.

Joku voisi tilata paremmat säät meille. Toi sade on aika ikävä.
Mikä ihmeen sade? Ystävä hyvä, tule pois suihkusta.

Käytän emäntää kaupassa ja lähden sitten valumaan Hookin suuntaan. Mulla on sellainen paha fiilis, ettei tästä seuraa mitään hyvää kun jo puolet sakista on joko krapulassa tai kännissä valmiiksi :D

Mikä ihmeen sade? Ystävä hyvä, tule pois suihkusta.

Hehe :D Foreca lupailee kunnon sateita tosta klo 15 eteenpäin. Toivotaan, että ne Forecan ennustajanörtit on kerrankin väärässä :dance:

EDIT: 3 kuppia kahvia takana, ja nyt iski tärinät eiliseltä. Ei perkele. Onneksi siivet on helvetin hyvää krapulamättöä.

Mulla ei oo krapulaa, vaikka join eilen varmaan 40 eurolla kaljaa :D

Valun kolmeks sinne Hookkiin, kun pitää käydä vielä suihkussa ja hengailla vähän siskon kanssa.

Oon siellä Hookilla varmaan jo varttia vaille. Jos joku muu on kovin ajoissa, niin pistäkää privaa, niin minulta saa puhelinnumeron. Voisit ainakin henki pistää minulle numeroas, jos tulisi siihen pussikaljalle.

EDIT: Ainiin, pitäisikö nyt perua tulo, kun on kunnon krapulanestepöhö päällä, ja varmaan kalpeakin olen?

Oon siellä Hookilla varmaan jo varttia vaille. Jos joku muu on kovin ajoissa, niin pistäkää privaa, niin minulta saa puhelinnumeron. Voisit ainakin henki pistää minulle numeroas, jos tulisi siihen pussikaljalle.

EDIT: Ainiin, pitäisikö nyt perua tulo, kun on kunnon krapulanestepöhö päällä, ja varmaan kalpeakin olen?

Mä oon tässä Ilveksen edessä juomassa kaljaa lukemassa. Laitan numeron privaan.

Hyvä meininki teillä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom