Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mikään noista syistä estä minuakaan osallistumasta, ja kaiken lisäksi asun eri kaupungin keskustassa.Keskustassa kun asun niin olis helppo liittyä joukkoon mutta en tunne ketään ja oon dieetillä. Pitäkää tunkkinne!
Seli Seli.. :D eipä paljo kukaa toisiaan tunne muutenkaa ja saaha Hookista salaattiakin :D heh
Tunnette kuitenkin :D Sitäpaitsi mä oon ujo ja pieni fyysisesti ja henkisesti. Tarvitsen tukihenkilön jos osallistun, eli kaverin mukaan.
Hei tehdäänkö niin, että kaikki tampereella asuvat pakkislaiset kävisivät kertomassa fyysiset ja henkiset ongelmansa tässä miittiketjussa, sekä sen, että ei aio osallistua. Myös jos joku tarvii jotain tukee, niin olis tosi kiva kuulla.
Huumoria hattuun Vilu Mietin viellä osallistumista.
Meni nyt vähän tuo huumori ohi, koska aina näissä miittiketjuissa on jengiä, jotka tulevat kertomaan miksi eivät voi tulla. Tuo pienuus on se käytetyin syy. Sitten me tietysti miitissä mietitään "Voi vitsit, kun se PeräkammarinPenkkaaja83 ei päässyt tulemaan, kun se oli niin henkisesti, fyysisesti pieni ja lompakkokin oli pieni".
No hard feelings.
Meni nyt vähän tuo huumori ohi, koska aina näissä miittiketjuissa on jengiä, jotka tulevat kertomaan miksi eivät voi tulla. Tuo pienuus on se käytetyin syy. Sitten me tietysti miitissä mietitään "Voi vitsit, kun se PeräkammarinPenkkaaja81 ei päässyt tulemaan, kun se oli niin henkisesti, fyysisesti pieni ja lompakkokin oli pieni".
No hard feelings.
Kai mä sitten tuun. Ei hitto minkä majotuksen hommasin itelleni. Saas nähä mitä tästä tulee.
No raota ny vähän sitä majoitusta.
10hengen unisex kommuuni kerrossängyillä. Yhteissuihkut...
Ja tämmöinen on Treella? Missä :D .
Älä ees kysy:D. Se oli halpa. 40e 2yötä. Mitä te muuten ootte meinannu tehä perjantaina vai tapaako porukka vasta tollon lauantaina?