Viikinsaari-miittiä heinäkuussa la 7.7. TAMPERE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä mun puolesta vois jo pe jotai kehittää juu.. :) Jos kelit on tälläsiä ni varmasti o kaupunki täynnä menoo ja meininkiä ;D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on vielä sisäpiiritietoa parista yllätysnickistä, jotka saapuu myös miittiin!

Olin just ilmoittautumassa, mutta pitääkin mennä sukeltamaan viikonloppuna :(

Porin hurjat saapuvat lauantaina, ja tyylillä, jos saan sanoa.

Onnibussilla tullaan :nolo:

..ja voin kertoa, että tyyli pysyy myös lähtiessä.

nii..ja jos Onni pääsee perille, niin mihkäs terdelle turistien olisi hyvä suunnata siinä yhden jälkeen? Jotain yhteiskokoontumista innokkaimmille? Ettei tarttis tyhjään mahaan syödä..

Ellu mä oon yhteyksis suhun huomenna :) Startti muhun, SIC- Starttiin, jne :D

E.

Jani siin on se Suvilaiva aika hyvin HOOKin vieres.. ;)

Ei siinä mittään. Ootelkaa te siellä, niin kuivaliha lähtee tästä ajelee. :dance:

Kaikki sorjat neitoset tästä Tampereelle voin ottaa kyytiin, tuutte vain tien varthen! :whip:

Komeeta keliä meille on luvattu, jei :)

Mä kyllä tosiaan luulen et tulee kaupungille lähettyä jo tänään. Pitää vaa Poro puhua mukaan (kuskiks :D hohoho ..VITSI VITSI)
Olisha siä vaikka Klamydia soittamas Keskustorin teltalla today at 22.00 :)

Mä oon ainakin jossain pyörimässä jahka löydän mun majotuspaikan. Eiköhän toi sic lähe kans tosta terassille.

Mä oon ainakin jossain pyörimässä jahka löydän mun majotuspaikan. Eiköhän toi sic lähe kans tosta terassille.

Mulla on varattu paikka lehti roskiksesta:D
No ei, juna hämptoniin lähtee niin aikaisin että hyvä jos kerkiän tapella snagarin jonossa, läppä läppä(ehkä jopa huono). Hyvä että kerkiän vetään pitsan.

Ai helvtti toi ruokailu oli jo 15, muistin et 17.00. Onneks tsekkasin uusiks, olis voinu olla muuten suhteellisen yksinäistä syödä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom