Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olin 95% varma viel äsken trumpin voitosta. Philadelphiassa laskettu 69% (pennsylvania) ja harrisilla 77.2% ääniä sieltä.Viimeksi oli sama juttu ja sitten Biden sai äänivyöryn postissa.
Postissa= vaalivilpilläViimeksi oli sama juttu ja sitten Biden sai äänivyöryn postissa.
Niin menee. 85% kun oli Pennsylvanian äänistä laskettu niin trumpin etumatka oli 215000 ääntä, 88% kohdalla enää 170000. Ei sillai, että mitään vilunkia epäilisin mutta just ennen tota 85% uutisoitiin, että ääntenlaskukoneissa häikkää ja pitää jatkaa manuaalisesti Ehkä tämä oli vain kiusallinen sattuma ja isojen kaupunkien hitaampi ääntenlasku selittää loppukirin kokonaisuudessaan.Mä olin 95% varma viel äsken trumpin voitosta. Philadelphiassa laskettu 69% (pennsylvania) ja harrisilla 77.2% ääniä sieltä.
Menee tiukaks...
Nyt 92% ja trumpin etumatka 216000. Kyl se taitaa Pennsylvaniakin olla taputeltu.Niin menee. 85% kun oli Pennsylvanian äänistä laskettu niin trumpin etumatka oli 215000 ääntä, 88% kohdalla enää 170000. Ei sillai, että mitään vilunkia epäilisin mutta just ennen tota 85% uutisoitiin, että ääntenlaskukoneissa häikkää ja pitää jatkaa manuaalisesti Ehkä tämä oli vain kiusallinen sattuma ja isojen kaupunkien hitaampi ääntenlasku selittää loppukirin kokonaisuudessaan.
Tunteet eivät ole argumenttiOlen erittäin vahvasti republikaani mutta silti on ikävä juttu jos Trump voittaa.