Viikinsaari-miittiä heinäkuussa la 7.7. TAMPERE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nää jutut alkaa oleen nii levottomia, et saa nähä jaksaako pian tulla. ;)
Vastaavia känniääliökakarajuttuja kuuntelee kuitenki sit koko illan töissä :P

Noh noh, eiköhän me kaikki ihan fiksuja livenä olla :).

Edit. Mullekin on vaan jämähtäny WTF-miittikerhon vaihde päälle, siellä tää juttu on vielä kevyttä :p.

Hmph... näyttää siltä että voipi olla että kettu joutuu missaamaan tämän nyt sitten kuitenkin.
Sukulaismiehen bändi olis tulossa tuohon lähimaille keikkailemaan ja luultavasti loukkaantuu kovin jos en mene sinne...
tai sitten teen vain pienen päiväkeikan morottaa teitä :)

Ompas tää menny yheks homoiluks taas koko ketju.. :D tilanne nyt siis tällänen:

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone
Viitsu
Kride
elixandra
Vilu
SEAGRAM (selvinnee pian)
Mölliskö
Jylli81
iivili
Jani83
Foxy (tulee morottaan ehkä)
henki
Emmah (varauksella)
Pyr0(Pikkuriikkisellä varauksella, oikein häviävän pienellä..)
Ephelsson(melkosen epätodennäköisesti jos kruisailis vaikka siel päin ja blabla ni vois tulla Por0a morottaa)

E. Vilu mä voin harkita noita etkoja jos muitaki halukkaita löytyy :)

Minä tulen perjantaina jo Tampereelle ja mahdollisesti aikatauluista riippuen voin tulla etkoille.

Tätä mä mietinkin, kun listan ulkopuolelta oli vielä jonkunverran halukkaita EHKÄ tulossa miittiin ja osa olisi tulossa jo perjantaina, niin meille voi tulla grillaileen, jos ei muuta tekemistä löydy..

Rouva pääjohtajadiktaattoritar, ootko soitellut Hookkiin, että on tulossa vähän isompi lössi, niin osaavat varautua?

Oi mikä titteli, mutta jos neiti nyt vaan kuiteski :D

HOOKin kanssa oli pari muuttujaa ku eivät 20-25hengelle suostuneet varaan pöytiä..liikaa kuulemma. Mutta kaksi 10hengen varausta tehty sinne ny sit kuiteski ku 10hlö oli sitte maximimäärä mihin suostu :D Eli asia kunnossa. Jos tulee enemmä porukkaa syömää ni tuloo sitte iteksee :)

Kutsuks mua tolla nimellä koko lauantain? :D

No toihan on taas fiksu systeemi, mutta hyvä kun homma on hallussa.

En lupaa mitään, koska tuo on aika työläs sanoa joka helvetin kerta :D

^ Jeps, sellane ratkasu :)

Nii ja oha se varmaa työläs juu lausua.. pienessä pöhnässä vielä ehkä haastavakin :D

Oi mikä titteli, mutta jos neiti nyt vaan kuiteski :D

HOOKin kanssa oli pari muuttujaa ku eivät 20-25hengelle suostuneet varaan pöytiä..liikaa kuulemma. Mutta kaksi 10hengen varausta tehty sinne ny sit kuiteski ku 10hlö oli sitte maximimäärä mihin suostu :D Eli asia kunnossa. Jos tulee enemmä porukkaa syömää ni tuloo sitte iteksee :)

Kutsuks mua tolla nimellä koko lauantain? :D

Onpa nihkeä ravinteli. En tue. :thumbs: Onko se niin että Sanze tarjoaa ton Hookin reissun? :D

Älä unta nää :D

Hmph! Köyhä lapinrotta tulee oransseilla kurpitsavankkureilla ja pitäis vielä olla rahhoo syyä liemessä killuvia kananvarpaita. :D

Siis tää on niiin mun reissu. Rokkibaarisysteemi ja sit kävin tsekkailemas lafkan ruokalistan, en tainnut löytää mitään, mitä voisin syödä :D Eiku olihan siellä salaattia ja jäätelöä. Oikeasti, en oo nirso, oon vaan valikoiva. Mun herkälle makuaistille kaikki marinadit, chilit ja homejuustot on ihan liikaa + saan päänsäryn osasta mausteita. Oon varmaan tosi onnellinen sit vanhainkodissa, jos siellä ruoka ei maistu miltään :D

^ Kyllä mun kaveri on siä joskus ainaki iha vaan salaattia syöny ja oli kuulemma ihan maittavaakin :D Eikä toi rokkibaari oo viä varma et jatketaanko sinne.. :D heh

Missäköhän vitussa sitä viettäis yönsä, toisaalta kun kebapit menee kinni 05.00 niin lähtee se juna siitä sitten pian. Pitää vaan ottaa joku taskumatti messin niin pysyy iskussa eikä joudu keltaiselle patjalle. On noilla asemilla ennekin lorvailtu, ei oo paha rasti. Jack3d:tä huolella sinne taskumattiin, siitä tulee muutenkin vitun hyviä paukkuja:kuola: Votkaa ja sitä+pari jäätä.

Hotellin parkkipaikat sijaitsee kadulla nimeltä murtokatu 2. :lol2:

Missäköhän vitussa sitä viettäis yönsä, toisaalta kun kebapit menee kinni 05.00 niin lähtee se juna siitä sitten pian. Pitää vaan ottaa joku taskumatti messin niin pysyy iskussa eikä joudu keltaiselle patjalle. On noilla asemilla ennekin lorvailtu, ei oo paha rasti.

Vastasit itse kysymykseesi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom