Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, sori ajatusvirhe mulla. Purista vain tankoa ja kovaa. Kävin vain jotenkin ajattelemaan, että vetoremmit sen takia, että puristusvoima ei riitä ja tanko ei pysy näpeissä, mutta kyllähän kaikki jaksavat tarpeeksi puristaa tankoa punnerruksissa - ja tarpeeksi lujasti. Heh-heh.S-kolmonen, kysäseppäs vaikka joltain voimanostajalta kuinka kovaa sitä tankoa pitää penkatessa puristaa
Fuhreriltä taas kerran oikein hyvää asiaa.:thumbs: Vittu vetoremmit punneruksessa. Mä rupeen tästä lähtien käyttään nostovyötä tiskatessa ja penkkipaitaa lenkillä.
Juttujen mukaan aktivoi, mutta itse en ole ainakaan kapeassa penkissä mitään eroa huomannut, onko peukalolukkoa vai ei. Tajuan kyllä sen, että tankoa on helpompi pitää tukevasti, kun puristetaan peukalolukon kanssa ja tankoa ei pidä käsitellä kuin ''löysää munaa''.Eikös tangon puristaminen nimenomaan aktivoi penkissä ja kapeassa penkissä tai missä tahansa enemmän ojentajia mukaan? Vastaavasti apinaotteet ja muut vähentää ojentajien kuormaa kun tankoa ei purista vaan se tavallaan lepää käsien päällä.
Onko kukaan koskaan kokeillut vetoremmejä punnerrusliikkeissä.
Kapea penkki tuntuisi olevan liike josta niissä on eniten hyötyä kun ei tarvitse keskittyä tangon puristamiseen.
Testatkaa seuraavalla kerralla kapeassa penkissä jollette usko. Maksimi tuskin paranee, mutta saattaapa semmoisessa keskipitkässä sarjassa tulla 1-2 toistoa lisää.