Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en sun painoista tiedä mutta mulla ei kyllä ainakaan ole tarvetta:dhmm no periaatteessa ne ois kässäreille hyvät siinä vaiheessa, kun niitä revitään alotusasentoon.
Eikös tangon puristaminen nimenomaan aktivoi penkissä ja kapeassa penkissä tai missä tahansa enemmän ojentajia mukaan? Vastaavasti apinaotteet ja muut vähentää ojentajien kuormaa kun tankoa ei purista vaan se tavallaan lepää käsien päällä.
Lievästi OT, mutta jännä homma, kun itse en purista ylimalkaisen lujaa tankoa, enkä jännitä kroppaa kauttaaltaan.
Tanko makaa käden kuopassa peukalo-otteella, joten en ole keskittynyt nyrkin puristamiseen luonnollista puristamista enempää. Ruumiis taas on rentona yläselästä alaspäin.
Tuloksetkaan ei väärin treenaamiseen oikein viittaa.
Pittääpä kokeilla tuota.Siltikin kovaa puristaminen ja kropan tiukkana pitäminen on yleisesti paras tapa.
Tossapa oli aiheesta videota. Koskien parin viime sivun juttuja: Dave Tate's Six-Week Bench Press Cure
Voi jumalauta sä jaksat. Laita ny vittu se penkkipaita päälle ni saat niitä kiloja siihen tankoon.
E: fuufaa, en mäkään ikinä sanois kenellekkään vakavasti että käytä remmejä. 50 kiloset taitaa olla isoimmat mitä oon käsitelly, ja ote oli viiminen asia missä oli ongelmia :D Voimaa, voimaa ja voimaa.