Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entäs sitten tämä fatbar-leiri. Monet fatbarien ja Fat Gripsien käyttäjät sanovat että liike menee paremmin perille, koska joutuu puristamaan tankoa/whatever henkensä edestä. Ainakin käsille tämä toimii hienosti, mutta eikös tuossa ole nyt juuri päinvastainen tilanne kuin remmien käytössä (grippiä hankaloitetaan). Ja silti luvataan sama vaikutus (suorastaan P-A-K-O-T-T-A-A lihakset kasvamaan).
Keskustelkaa.
[venom];4056531 sanoi:...Jos haluaa selkätreenissä keskittyä forkkuihin selän kustannuksella, niin sitten vetelee ilman...
Kovat forkut on monilla synnyinlahja, jos ne on tosi surkeat ni ei niille ihmeitä tehdä...
...Esimerkiksi näistä kisaajista Peter Wileniuksella on todella surkea forkkuosasto, ja se on kuitenkin yksi iso osa-alue näyttävissä käsivarsissa. Käsien pohkeet.
...Onko tuo siis esim. Kalimeron mielestä silti kannattavaa laittaa remmit? Saisinko vielä paremmin puristettua kohdelihaksella, jos laittaisin remmit?...
Forkkujen ja pohkeiden treenaus on ainakin mulle tosi kipeetä touhua lihaskalvojen takia, ja musta tuntuu että tästäkin syystä niitä laiminlyödään. Väittämä perustuu mutuun ja omiin havaintoihin salilla, sarjat jätetään kesken yleensä heti kun pumppi ja kipu tulee.
Kaikkia lihaksia kannattaa venytellä tolleen, tiedossa on ;) Marko käski, minä toteutin. Kasvoin.Sama täällä ja onhan tuossa ollu sitäki ongelmaa että monesti vuosien saatossa on itellä jääny pohkeet ja forkut vähemmälle treenille vaikka niitä aina on treenattukin jos on ollu kiire tms. turha tekosyy. Kivuliastahan tuo on pakostakin, oon huomannu että kannattaa venytellä joka sarjan välissä vaan vastavenytyksillä pohkeita ja forkkuja ja uutta sarjaa putkeen, hitaasti mutta varmasti ne kyllä kasvaa ku jaksaa vääntää vaan
Siinä vielä kuva. Kuva on joulukuulta pumpissa, silloin punttitreeniä vuosi ja kolme kuukautta takana.
Mä oon KING LÖNin valmennuksessa, kyllä kasvaa. Keväällä mennään ottaan 3kk ränni Riikaan, ei treenata ja tarkotuksena kasvattaa 15kg lihasmassaa.Seuraava viesti ei sisällä sanaakaan aiheeseen liittyvää asiaa.
Tollasia kuvia (ja ihmisiä) on oikeesti ihan saatanan ärsyttävää kattoa. Minä pyrin tekemään kaiken, no en nyt ehkä mahdollisimman, mutta todella hyvin, ja siltikään en kasva likimainkaan samaa tahtia ku toiset. Mä oon kuitenki käyny salilla peräti pikkusen kauemmin ku sinä tuossa kuvassa, mutta kädet on mulla varmaan 1/4 noista. Samaten yks mun kaveri: treenaa varmaan vähän miten sattuu (RHP-vaikutteisesti kenties), syö mitä sattuu ja hänellä oli vieläpä yli puolen vuoden tauko salista tossa joskus ja silti se on mua varmaan 60kg painavampi ja metrin leveempi, eikä mikään läski.
Äskeinen teksti sisälsi "hieman" liiottelua ja erittäin turhaa (ainakin tätä ketjua ajatellen) vuodatusta, mutta nyt oli pakko. :piis: