Veteraanien ja junioreiden penkki -SM 18.-19.2.2006

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Voi olla hiukan aikaista, mutta kiinnostaisi tietää varsinkin ketä junioreita on tulossa kisoihin? Itse olen lähdössä ihan mielenkiinnosta mukaan katsomaan mihin kyvyt riittää. Olisi siis hyvä jos kaikki jotka on tulossa kisoihin pistäisi oman ikänsä ja sarjan johon aikoo osallistua sekä tämänhetkisen tuloksensa.Itsestä sen verran että ikää on 17 ja sarja tulee olemaan aika varmasti 82.5 ja tulos on nyt 130kg tienoilla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tarkoitus olisi tulla nostelemaan, sarjaan alle 20v(synt.86) ja -125kiloisiin, tulokset tällä hetkellä tuolla 260-270kilon välimaastossa, mutta toivottavasti sm:ssä enemmän=) olkapäät tuntuu tosihuonoilta, joten täytyy ottaa rauhallisesti.

En ole päättänyt vielä. Ellei muita kissanristiäisiä löydy niin alle 125 alle 23 ja tarkoitus ois opetella paitanostoa ja lykätä ainaki 200.Eikä peklo mitään vittuiluja sitten vaikka vedetäänkin nuorempana enempi, tai saat karatesta niskaan. :)

Miten muuten on et saako 17- sarjaan osallistua jos on 17 vai pitääkö olla alle? Sori, en oo oikein perillä näistä.

Vähän ajattelin tulla nöyryyttämään itseäni ihan huvikseen. Ikää 15 ja varmaan alle 75 semmone tosi kova tulos satasen tietämille :)

Urheiluhullu sanoi:
Miten muuten on et saako 17- sarjaan osallistua jos on 17 vai pitääkö olla alle? Sori, en oo oikein perillä näistä.
sen vuoden saa osallistua siihen sarjaan minä täyttää vuosia!!

niin ja osallistun junnujen penkki SM:iin äänekoskella ja sotkamossa junnujen voimanosto SM:iin ja mahdollisesti keväällä miesten penkki SM:iin! ja jos/kun tulos raja menee rikki niin EM kisoihin mennään!

Siis kun oon nyt 17v ja täytän vasta huhtikuussa 18v (88-vm) Niin en saa osallistua niihin kisoihin 17v-sarjassa? Jos näin niin kisat jää väliin... Toinen kyssä vielä et paljonko veikkaatte minun saavan apua penkkipaidasta tällänen 184/80 jannu?

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos tiedosta! :rock: Miten on ton penkkipaidan laita, saisko siitä niin paljoa hyötyä että kannattaisi sellainen hommata ja harjoitella sen käyttöä? :arvi:

Urheiluhullu sanoi:
Kiitos tiedosta! :rock: Miten on ton penkkipaidan laita, saisko siitä niin paljoa hyötyä että kannattaisi sellainen hommata ja harjoitella sen käyttöä? :arvi:

No itse en ainakaan näe mitään järkeä antaa vastustajille +10-50kg etuja.

Urheiluhullu sanoi:
Siis kun oon nyt 17v ja täytän vasta huhtikuussa 18v (88-vm) Niin en saa osallistua niihin kisoihin 17v-sarjassa?

kodinputkimies sanoi:
saat osallistua!!!

Ei ainakaan noihin SM-kisoihin saa osallistua. Tämän vuoden loppuun vain voit kilpailla 17v sarjassa, ens vuonna 20v.

hyrre sanoi:
Ei ainakaan noihin SM-kisoihin saa osallistua. Tämän vuoden loppuun vain voit kilpailla 17v sarjassa, ens vuonna 20v.
Joo tais tulla putkimieheltä ajatushirviö ;)

kodinputkimies sanoi:
sen vuoden saa osallistua siihen sarjaan minä täyttää vuosia!!
oikein eli tänä vuonna saa kilpailla kun tänä vyonna täyttää..

kodinputkimies sanoi:
saat osallistua!!!
Väärin kun kisat on ens vuonna :piis:

Ps. jos toi pitäs paikkansa niin mäki pääsisin vielä alle 23vuotiaisiin nostamaan :wanha:

Urheiluhullu sanoi:
Toinen kyssä vielä et paljonko veikkaatte minun saavan apua penkkipaidasta tällänen 184/80 jannu?

Täysin mahdotonta sanoa.. Mutta sanotaan, että -100kg - +200kg.. Riittääkö? :)

niin siis tietenkin sen vuoden minä täyttää! sixsäkin pikkiin tuo ajatus katko menee! :kippis1: ja urheiluhullulle...En ole kyllä minäkään menossa 20v-sarjaan häviämään... pitää vaan treenata kovemmin! ei se taso kuitenkaan niin älytön ole!

Kyllähän tuolla ainakin viime vuonna semmosella 150kg tuloksella ois jo pärjätty, mutta sama oottaa pari vuotta ja käydä sit kokeilemassa.. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom