Veteraanien ja junioreiden penkki -SM 18.-19.2.2006

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joskus täällä kerrottiin, että +100kg ykkösellä kannattaa lähteä, varsinki, jos ikää 14-16. Ihan kokemuksen takia, ei ehkä voittamisen niinkään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kehtaiskohan tonne lähtee yhdeksänkytkilosii tuloksella joku 130kg penkistä. Olis kumminkin kiinnostusta kilpailla. Eka kai täytyy tehdä tulos jossain pienemmässä kisassa?

raipat sanoi:
Joskus täällä kerrottiin, että +100kg ykkösellä kannattaa lähteä, varsinki, jos ikää 14-16. Ihan kokemuksen takia, ei ehkä voittamisen niinkään.

kun tällästä kattoo harmittaa ettei sillon pentuna tajunnu lähtee mukaan nostohommiin :)

-H0

Kopteri sanoi:
ite oon tulossa seuraamaan minkä tasosia nostajia siellä on. jos sit seuraavana vuonna osallistus

Käy kattomassa tuolta Boogien tredistä mitä mieltä Boogie on noista ketkä "ensi vuonna lähtevät kisaamaan".

Non niin, kansallisissa käyty ja pukattu 127,5kg..132,5kg tarkotus ottaa äänekoskella :) En sitte tiiä nauretaanko sieltä ulos tommosella tuloksella :( Mutta sen näkee sitte. Niin ja sarjahan on alle 17vuotta +90kg

RRKalle sanoi:
Käy kattomassa tuolta Boogien tredistä mitä mieltä Boogie on noista ketkä "ensi vuonna lähtevät kisaamaan".

ite en ainakaan löytänyt mitään sellaista kommenttia joka olisi koskenut tätä "ens vuonna kisaamaan" kommenttiani.

voisitko laittaa linkkiä tai kirjoittaa tänne mitä hän on sanonut tästä aiheesta. kiitos

Zone-sarja -42%
Boogie puhui siellä aika letkeään sävyyn ihan yleisellä tasolla niistä ketkä ei kisaamaan lähde vaan puhuu aina vaan. Tottakai voimailu on eri kuin kehoilu, piruuttani vaan sanoin että mene kattomaan. Jos vaikka saisit kipinän lähteä sinäkin, olisi aika kokemus varmaan jos jo tossa iässä lavalle nousisit. Mutta en tarkoittanut todellakaan mitään henk.koht. Ihan huumorilla laitoin.

Tässä näitä kommentteja Buugilta:

Menneinä vuosina sai kuulla vaikka minkälaista estettä kisoihin lähtemiseen. Parhaasta päästä oli tämä - Mulla on kyykkypäivä sillon kun on kisat, en millään voi jättää jalkoja tekemättä- Täh.. mitä toi nyt on, mä nauroin niin että sielu meinas lähtee kartannolle.
Toinen on melkein yhtä hyvä. - Boogie mulla on mutsin synttärit 3viikkoo aikasemmin kun kisat.Ei kuulemma pysty olemaan siellä kun toiset syö täytekakkua.... just joo niin kuin se kunto olis menny harakoille yhdestä kakkupalasta.
Nämä on just niitä RUIKUTTAJIA ja "ELVIKSIÄ" jotka on lähdössä joka vuosi kisoihin mutta aina tulee kakka pöksyyn. Aina näillä Tarzaneilla on niin VIIMESEN päälle releet että häikäsee
Minua naurattaa nämä katsomoitten villapaitamiehet ja tonnikala mässyttäjät, niin että koko tivoli haisee limaselle perseelle... voi ÄITI sentään näitä palleroita heh heh...

Vanhakehon tekstiä:
No nyt Bogie pääsit asiaan. Mä muistan kans ku kerran nostelin puntteja pukamat pitkällä kaverin kans, niin sille tuli puhelu ja se ilimotti että se siirtääkin kisoja vuojella kun sinne tulee niin kovia jätkiä sarjaan. Kylillä se puhu lihas repiämästä.Sulla ainakin Bogie on ollu se hyvä periaate että kisaan mennään jos pystyssä ollaan. Viimeksi sanot kun jalat ramppas aamulla et mennään vaikka sairas-autolla lavan reunaan niin kyllä se siitä. Vammoja tulee aina mut on se kumma kun ne paranee seuraavana aamuna kisan jälkeen. Ja taas uhotaan seuraava vuosi silimät vaahossa et "kyllä mä ens vuonna näytän" ja haukutaan voittaja.

Toinen kerta oli kun Kajaanissa vahvamieskisassa tuli jalkaan syviä viiltoja (törkeet visvahaavat yökk )viikko ennen SM-kisaa v-98... voitin kisan. KP OURAMO sanoi hyvin että sulla oli kisojen syvimmät kutsit kun jalat on verillä. Viikon päästä oli sitten MM-kisat Turkissa ja jalat tulehtu aivan kaamesti, mutta olin silti 6.
Ei se niin vakavaa voi olla tuo kisaaminen poijaat. Makein palkinto on kun saa yhden huurteisen ja pullaa navan täyteen.
taas vanhakehon tekstiä:
Joo ei se ole vakavaa vaikka aina sitä pikkasen jännittää et miten käy. Ja onhan siellä takahuoneessa aina naurettu niille katsomossa tonnikalaa purskeleville jannuille et aikasin ne dietin alottaa kun kisat on vuoden päästä!
Kisa fiilis tulee aina takahuneessa kun pidetään kisat siitä kuka päästää parhaat pierut. Se oli muuten uskomaton kaveri se hesalainen sillon 2002. Mä luulin että sillä suoli repes kun se päästi ne kaasut. Jätkä vaan hymyili ja veti väriä pintaan. Ja ei ne sunkaan takapasuunan tuoksut mitään ruusuisia ole. Mutta sekin kysyy luonnetta pysyä tolpillaan siellä kaasukammiossa ennen kuin astuu lavalle. Vesi valuu silmistä ja nenäkarvat jo valmiiksi palanut. Vedä siinä sitten vapari. Yleisin sanonta muuten on noilla ikuisilla perujilla et "kyllä mä ens vuonna".

joo hyviä juttuja.

ajattelin kyllä osallistumista, mutta en tiiä yhtään mitään. jotain luin siitä ilmoittautumis kaavakkeesta et pitäs olla lisenssi jota mulla ei oo ja seurassa ja en oo seurassa. sit en tiiä onko siellä ees mun ikästen ja kokosten luokkaa. ja minkä tasosta, vaikka en ees palkintosijoille yritä mutta kummiski... <-- tos on teille vähän selittämistä.

Kopteri sanoi:
joo hyviä juttuja.

ajattelin kyllä osallistumista, mutta en tiiä yhtään mitään. jotain luin siitä ilmoittautumis kaavakkeesta et pitäs olla lisenssi jota mulla ei oo ja seurassa ja en oo seurassa. sit en tiiä onko siellä ees mun ikästen ja kokosten luokkaa. ja minkä tasosta, vaikka en ees palkintosijoille yritä mutta kummiski... <-- tos on teille vähän selittämistä.

Jokaiselle nostajalle löytyy varmasti oikea sarja.. Ja kun ekoja kertoja mennään kisailemaan, niin mun mielestä on yks hailee mikä taso siellä on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Seuraan pitää juu kuulua, ja lisenssi maksaa 70 egee. Ja osallistuminen vielä 30, että rahastakin jää helpolla tossa iässä kiinni. Mutta älä jätä pelkästään puheiksi touhua, tule ainakin ensi vuonna mittelemään.

RRKalle sanoi:
Seuraan pitää juu kuulua, ja lisenssi maksaa 70 egee. Ja osallistuminen vielä 30, että rahastakin jää helpolla tossa iässä kiinni. Mutta älä jätä pelkästään puheiksi touhua, tule ainakin ensi vuonna mittelemään.

Alle 17-vuotiaille nämä hinnat on kai puolet.

Kodinputkimies! Mihin junnusarjaan oot tulossa nostaan, kuulostat kova kuntoselta?! :kippis1: että arvaako sitä ite lähtee ollenkaa rimpuilemaan sinne..

Tuli taas paukuteltua lievästi ennätyksiä..145kg paidalla. EI kyllä ollu pysäytyksellä, oma ennätys silti...nyt vaan kovaa lankkua ja ranskalaista niin siitä se nousee :) nii joo, ikää 15wee ja painoa 100kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom