Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on vähä näin, että auto on uusavuttomien versio kulkuneuvosta. Hevosellakin pääsee. Versat vs. vetoremmit ihan yhtä hyvä vertaus.
Nyt en ota kantaa vetoremmien hyödyttömyyteen, mutta kysynpä vain että mikä näissä on parempaa kuin tavallisissa remmeissä? Nekin kietaisee kiinni hyvin nopeasti ja pitää niin perkeleesti. Vai onko nää jotkut uusavuttomien versiot vetoremmeistä?
Täys paska vertaus. Parempi on tuo Powerhousun vertauskuva tarralenkkareista. Sillä hevosella ja autolla itse kulkeminen on täysin erilaista. Remmeillä ja versoilla molemmilla grippi kestää, mutta toiset on nopeammat käyttää.
Itekkin pääsin testaamaan noita pro versioita. Toimiihan ne, mutta en perkele maksa 60€ tuollaisista. 20€ olisi nykypäivänä ok hinta. Onkos mikään pulju onnistunut tekemään toimivan halpiskopion noista?
Onkos mikään pulju onnistunut tekemään toimivan halpiskopion noista?
Mulla ranne 20cm ja tuntuu että Regular/Large on liian iso. What. :wtf:
Joo, jos ymmärsin oikein niin oon tehny samaa.Ite koitin tänää jalkatreenin yhteydessä Versoja pelkkään tankoon ja pidin siteitä niin, että ne oli enemmän kämmenosan päällä, kuin ranteessa. Ihan hyvin ne tuntu tollee toimivan.
Ok. Mulla noi on vaan jalka- ja selkätreeneissä mukana volyymiviikolla, silloin gripit pettää viimestään treenin lopulla ja Versoilla saa kätevästi jatkettua treenin loppuun.En kokeile kun en käytä edes tavallisia remmejä. Kai ne sitten on ihan näppärät kun moni niitä käyttää. Itselle ei kyllä aikoinaan remmien kanssa puljaaminen ollut ikinä mikään ongelma, niin tuntuu jotenkin turhalta että keksitään joku vielä kätevämpi tapa. Ne on vähän kuin tarralenkkarit. Ihan kätevät varmaan mutta en mä niitä halua enkä tarvitse.
Mulla ei luonne antanut periksi ostaa Versoja, vaikka hilkulla oli. Kotiutin sitten f-tukun storesta PullPad gripit, 12.90e, eli pähkinöitä Versoihin verratuna. Eihän ne takuulla ole mitään verrattavaa, mutta idea aika lailla sama. Ihan kätevät nuokin, eivät tee mistään liian helppoa ja puristamaan joutuu edelleen, mutta helpottavat monia juttuja sopivasti.
Blogistani löytyy kuva noista jos jotakuta kiinnostaa, en jaksa kännyllä linkittää. Nahkaiset kokonaisuudessaan ja Versoja simppelimpi, kevyempi rakenne. Ei järeille boudareille...
-luonne ei antanu periks ostaa versoja
-ostaa kumminkin saman tyyppiseen ratkaisun, vaan halvemman ja paskemman
Ok