Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Putsasin versojen (pro) läpykät fairyvedellä, lähtihän niistä aika paljon paskaa ja taas tarraavat hyvin taas eikä liu-u ote. Likastuvat hiestä tms. ja pito heikkenee.

Ilman että leuanvetotanko on päistä väännetty kulmaan, eikös se ranteita väännä ihan ilmankin Versoja. ;)

Tuota tangon vääntämistä kulmaan en ole ikinä tajunnut pirun leveällä otteella roikkuessa menee, mutta heti kun vetää ylös niin kädet/ranteet on vitullaan ennen 90 astetta.
Parempi täysin suora tanko oteleveydestä riipumatta. Leveä ote muuten menee vain kainalon seutuun, kun taas vain pikkaisen hartioita levempi ottaa koko selän alueelle.

Putsasin versojen (pro) läpykät fairyvedellä, lähtihän niistä aika paljon paskaa ja taas tarraavat hyvin taas eikä liu-u ote. Likastuvat hiestä tms. ja pito heikkenee.
Mulla on jostain laitteesta tms, en tiedä, kiinnittynyt valkoista maalia noihin versoihin. En muista olikohan jostain leuanvetotangosta irronnut gripit ja sitten versoilla pelkästään siitä paljaasta maalipinnasta kiinni.

Miettinytkin milla nama pitas putsaa kun kuulemma pelkalla vedella ei saa :) Kiitoksia vinkista!

Miten teillä on Versat ja muut kopiot kestäneet? Pitää varmaan uudet tilata, mutta en kyllä Cerberuksia halua enää.

Parin kuukauden käytön jälkeen ei mitään huomioitavaa Versoissa. Hiukan ehkä tuo läpyskä "pehmeni", eli nyt taipuu paremmin ja saa helposti tangon/painon ympäri. Ei näitä voi muuta kuin suositella. Parhaat vetoremmit! Ainoa ongelma näiden kanssa on, että niitä tekee mieli käyttää vaikka tekisi vatsoja.

Tänään tuli versat postista, 65 euroa :rock: tais olla posteineen Wellmaxista. Ihan ässäthän nää on, pakko näitä on pitää kokoajan. Korvasivat heti kellon kädestä ja ovat paljon katu-uskottavammatkin. Ensialkuun oli pakko koittaa auton käsijarruun ja siitähän ei sitten kättä enää helposti irti saanut, myös ratista sai aika pitävän otteen. Sitten oli pakko kokeilla kotona leuanvetotangossa jossa pysyi helposti minuutin putkeen sormia jännittämättä. 5/5 tavaraa mutta harmi että selkäpäivä on vasta lauantaina :jahas: Onneksi nää on tarkoitettu myös työntämiseen :D Hiiren käyttö vain on vaikeaa näiden kanssa.

Bongasin Fitnesstukun myymälässä tällaiset lärpäkkeet, siis nyt aikaa ennen kuin tämän ketjun löysin. Hypistelin jo silloin ostohimoiten, mut siinä oli jotain hötkyilyä ja jäivät hyllyyn. Versakopiot siis, tietty. Hinta oli jotain ihan höpöä, 12e ehkä. Onko kukaan kokeillut hajoavatko heti ekalla vedolla?
Taidan eniveis hakea kokeiluun, mun painoilla saattavat kestääkin hetken. Ja vituttaa remmien kanssa pelleillä niissä muutamissa nykimisissä joissa tarvii...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt oli tullut näitä aitoja Body Action-myymäläänkin (60 euroa). Kannattaako astua nykyaikaan ja vaihtaa remmit näihin? Tuleeko siinä joku opetusvideo mukaan vai onko nää ihan simppelit käyttää?

edit. ja pinkkinä vielä..oijoi.

edit2. jaa tätä ketjua olikin jo 6 sivua.. jotenkin näin vaan ton eka sivun, eli lukemaan kokemuksista -->

XS 12.7 cm - 15.2 cm
S/M 15.2 cm - 17.8 cm

Tottakai. Mun ranteet on aika tasan ton 15,2 cm (vaihtelee 15-15,5 cm, riippuu kuinka kireällä mitan pitää). Eli asiantuntijat; kummat? XS?

Ihan hävytön hinta vaan kun on lähes tuplahintainen kuin suoraan italiasta tilattuna.

S:ää ei kannata ottaa jos on 15,2 ranteet, tekee versoista hyödyttömät kun ei tippaakaan kannattele painoa ranteella, vaan kaikki tulee sormille kuten ilman versojakin.

Itsellä ovat S/M:t ja 19cm ranteella kiristyvät silti ihan säätövaran loppuun asti.

Edit : Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop:ssa 54,90

Mulla myös ranne yli regular/large rajan, mutta tappiin saa kiristää eikä ole vieläkään edes naftit/sopivat. Ottaisin nyt pienemmät jos uudet tilaisin.

Mä ostin Wellmaxilta tarjouksessa olevat L-kokoiset perusgrippsit (~37 3 postikuluineen). Koko vaikuttaa sopivalta. Torstaina pääsee kokeilee selkätreenissä!

Mulla on ollut käytössä noin puoli vuotta. Wellmaxista tilasin ja vaikka hinta oli aika rapea niin ei ole kaduttanut. Ilmoitetut koot vaan eivät tunnut oikein pitävän paikkaansa ja tilasin siksi Largen, joka on ehkä hieman iso mun ranteeseen. Siitäkin huolimatta pysyy tukevasti kiinni. Jos tilaisin nyt ottaisin kyllä Mediumin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom