Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jolloin oot maksanu reilusti yli sen, mitä versat maksaa. Miks ostaa paskaa, kun voi ostaa kerralla laatua. Ma E umara

Tämä on juuri näin. Eikä köyhällä oo varaa ostaa paskaa laatua.

Eilen pistin ite myös geevoimasta tilaukseen. Sitten eikun odotellaan.

Ite ostin gazozista jotki versojen tapaset ja on muute ihan susipaskat vermeet! Mieluummin ostaa kerralla oikeet versat, jos tarvii ku jotai kämäsiä kopioita, joihin menee järki!

Jolloin oot maksanu reilusti yli sen, mitä versat maksaa. Miks ostaa paskaa, kun voi ostaa kerralla laatua. Ma E umara

No voi ei.

Just one word - heräteostos. Olin siis jo päättänyt olla hankkimatta Versoja, vaikka sormi oli pitkään tilausnappulalla. Sorruin sit kun hain storesta muutakin, niin näihin läpysköihin.

Ja ainoa syy miksi mainitsin, oli kun joku kyseli "versakopioista" tuossa aiemmin. Ei tarvitse versaistien tämän takia lähteä ristiretkelle.

Ja varsinkin, jos malttaa venaa sen viikon, ni Italiasta saa edullisesti (keväällä tilasin 35 euroon Versa pro:t:)

Vitamincenteristä kattelin jo sitä Pro-mallia, tein tunnukset ja kaikki.
Menin kassalle tilaamaan, hinta 37e - ei voi tilata koska tilaus ei ylitä 40 euroa :rock: PLUS että tuohon olisi tullut 12e toimitus/muita kuluja, ensiostajan alennus (-5e) huomioituna, hintaa olisi tullut 44e.

Eli alle 47e ei italiasta saa, eipä jaksa ruveta kympin takia puljaamaan ja tilailemaan...

Älkää pistäkö mankkua Versoihin, jos hien takia tulee liukkaiksi. Sen jälkeen ne ei tahmaa yhtään mihinkään kunnolla. Sen sijaan pesu/pyyhintä Fairylla (ihan tosi miedolla), niin pitää taas hikoilevista ranteista ja kämmenistä huolimatta kuin tauti, ja monta salikertaa.

Tuli hommattua itekkin versa pro:t. Regular/large on koko, ja tuntuu sopivan mainiosti mun vähän yli 19cm ranteille. Nyt innolla venaillaan selkäpäivää.

Tuli hommattua itekkin versa pro:t. Regular/large on koko, ja tuntuu sopivan mainiosti mun vähän yli 19cm ranteille. Nyt innolla venaillaan selkäpäivää.

Suosittelen myös kokeilemaan käsipäivänä..etenkin jos tekee superina niin auttaa kummasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten te mittaatte ranteet? Nauha sillai löyhälle vai tiukalle? :D Mulla on 19cm ranteet ja noi s koko tuntuu aika naftilta, mut kyl ne menee. On noi kyl prkleen hyvät nytku on opetellu treenaan ilman hanskoja. Aiemmin siis oli schiekin rannetuelliset vetoremmit jotka on kyllä toiseksi parhaat Versojen jälkeen,

Miten te mittaatte ranteet? Nauha sillai löyhälle vai tiukalle? :D Mulla on 19cm ranteet ja noi s koko tuntuu aika naftilta, mut kyl ne menee. On noi kyl prkleen hyvät nytku on opetellu treenaan ilman hanskoja. Aiemmin siis oli schiekin rannetuelliset vetoremmit jotka on kyllä toiseksi parhaat Versojen jälkeen,

Sen verran tiukalle ettei purista ja ettei ole löysästi. Mulla menee toi regular/large niin ettei sitä ylimäärästä tarraa jää pahemmin lerputtamaan paitsi vasemmasta hieman.

Itse ostin L-koon versat ja huomasin että ovat liian isot. Remmi jää liian pitkälle ja on hieman tiellä, saa kyllä tiukalle, mutta lärpäke remmi ärsyttää, kun jää roikkumaan. :jahas:Jos jollain on liian pienet, voisin vaihtaa. Käyttänyt pari kertaa vasta omia.

Mäkin laitoin toissapäivänä tilaukseen reg/large. Tänään tai huomenna pitäis tulla kun eilen oli käsittelyssä muttei vielä postitettu.

Onko muilla versojen rautalenkki alkanut ruostumaan?

Eiks se oo jotenki käsitelty? Eipä oo ainakaan mulla ruostunut. Versat vaan paranee vanhetessaan. Se kumilärpäke notkistuu ja vähän kuluu, niin pitää vaan entistä paremmin :)

joo tänään tuli. Lähti samantien kokeiluun. Pitää aivan helvetin hyvin leveissä leuanvedoissa kuin myös kapeissa kulmasouduissa tai missä tahansa muussakin. Ei tartte ees miettiä onko paino kädessä vai ei :D Penkkipunnerruksessa oli ihan jees, eipä niillä siinä kauheasti virkaa ollut. Alussa tuntui oudolta kun on paljaalla kädellä tottunut punnertaa, mutta rannetta versat tukee ihan hyvin, toki wrist wrapseja se ei voita IMO. Ainut haitta minkä huomasin oli niiden oleminen kädessä esim painoja lastatessa ym ei sarjan aikana ne on vähän tiellä jos ei jaksa ottaa pois. Muuten kyllä ajaa asiansa ja helppo sekä nopea pyöräyttää tangon ympärille! Eli suosittelen.

Back
Ylös Bottom