Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt en ota kantaa vetoremmien hyödyttömyyteen, mutta kysynpä vain että mikä näissä on parempaa kuin tavallisissa remmeissä? Nekin kietaisee kiinni hyvin nopeasti ja pitää niin perkeleesti. Vai onko nää jotkut uusavuttomien versiot vetoremmeistä?

Nyt en ota kantaa vetoremmien hyödyttömyyteen, mutta kysynpä vain että mikä näissä on parempaa kuin tavallisissa remmeissä? Nekin kietaisee kiinni hyvin nopeasti ja pitää niin perkeleesti. Vai onko nää jotkut uusavuttomien versiot vetoremmeistä?
Kokeile niin ymmärrät. Jos kietaiset remmit yhtä nopeasti ja yhtä lujaan kiinni ku Versat, tarjoan sulle näitä yhden parin ilmaseks.

Mulla on ollut käytössä noin puoli vuotta. Wellmaxista tilasin ja vaikka hinta oli aika rapea niin ei ole kaduttanut. Ilmoitetut koot vaan eivät tunnut oikein pitävän paikkaansa ja tilasin siksi Largen, joka on ehkä hieman iso mun ranteeseen. Siitäkin huolimatta pysyy tukevasti kiinni. Jos tilaisin nyt ottaisin kyllä Mediumin.

Sama homma täälläkin. Ehdottivat juuri Wellmaxista kun mun ranne oli ihan S/M ja L rajalla että ottaisin L:t. Ne tilasin mutta voisivat olla kyllä pienemmät. Muuten ovat kyllä olleen hintansa väärtit.

Taitavat ehdottaa noita kokoja normijärjen mukaan, mutta Versojen rajatapauksissa pienempi parempi imho.

Nekin kietaisee kiinni hyvin nopeasti ja pitää niin perkeleesti. Vai onko nää jotkut uusavuttomien versiot vetoremmeistä?
Vetoremmin kiapauttaminen vastaotteelle on ainakin meikäläiselle melko hankalaa, versalla ei mitään ongelmaa. Muutenkin käyttö on todella sukkelaa verrattuna remmiin.

Se on vähä näin, että auto on uusavuttomien versio kulkuneuvosta. Hevosellakin pääsee. Versat vs. vetoremmit ihan yhtä hyvä vertaus.

Sanotaan että vetarit 2.0, vetoremmien huonot puolet tulee ilmi parin versa-noston jälkeen. Nää on enemmänkin salihanskat jotka tarttuvat kuin vetoremmit, eli se pirun remmien kiertäminen ja kireyden nyylääminen jää kokonaan pois, samoin ranteet ei näytä emoteinitytön itseviiltelyharjoituksilta noston jälkeen kun tuki kiristyy velcrolla.

Se on vähä näin, että auto on uusavuttomien versio kulkuneuvosta. Hevosellakin pääsee.

Mieluummin autolla kuin hevosella :). Mulla remmit tuntuu ranteissa epämiellyttäviltä ja salilla kun testasin kaverin Versa Grippsejä niin pakko oli laittaa heti tilaukseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä nyt ei oo remmien kanssa ollu mitää ongelmia, myötä eikä vastaotteella. Nopeesti saa kireelle ja hyvältä tuntuu ku on hyvät remmit. Silti tulen versat ostamaan jossain vaiheessa, kunhan tulee johonkin tarjoukseen tai käyn kuopiossa tinkimässä. Eilen huomasin, että vähä rupee näkymään jo hajoamisen merkkejä noissa harbingereissä, joten varmaan joululahjaks vois ostaa viimestään nuo versat :D

Nii, mun mielestä perusremmit oli vaan välillä vitutuksen aiheena jos pitis esmes ylätaljaa tai leuanvetotankoon kiinnittää.

Versojekin kanssa se prosessi on aluksi ellei hankala niin hölmön oloinen, mutta pari treeniä myöhemmin se on yhtä nopeaa kuin pistää ne kädet vaan.

Kokeile niin ymmärrät. Jos kietaiset remmit yhtä nopeasti ja yhtä lujaan kiinni ku Versat, tarjoan sulle näitä yhden parin ilmaseks.
En kokeile kun en käytä edes tavallisia remmejä. Kai ne sitten on ihan näppärät kun moni niitä käyttää. Itselle ei kyllä aikoinaan remmien kanssa puljaaminen ollut ikinä mikään ongelma, niin tuntuu jotenkin turhalta että keksitään joku vielä kätevämpi tapa. Ne on vähän kuin tarralenkkarit. Ihan kätevät varmaan mutta en mä niitä halua enkä tarvitse.

Ite kokeilin maanantaina kaverin versoja selkätreenin alussa. Olivat kyllä pirun näppärät ranteissa ja sain hyvin kieputettua tangon ympärille, mutta kun meikällä hikoilee tuo kämmenpuoli välillä niin maan perkeleesti niin tuntu, että ote lähti luistamaan. Täytyy kai käyttää enemmän mankkua.. :D Onko kellään muulla ollut samankaltaisia ongelmia? Päätin sitten veivata vanhoilla remmeillä koko treenin. Tarkoitus olisi loppuviikosta kyllä ostaa kyseiset remmit. Hieman vain askarruttaa tuo kyseinen seikka!

Sitä sanotaan kehitykseksi. Olisi toki kivan tunnelmallista jos kerrostaloissa olisi edelleen ulko-puuceet, mutta on nuo vesivessat kätevämpiä.

Olivat kyllä pirun näppärät ranteissa ja sain hyvin kieputettua tangon ympärille, mutta kun meikällä hikoilee tuo kämmenpuoli välillä niin maan perkeleesti niin tuntu, että ote lähti luistamaan.

Olin kesällä Espanjassa ja kävin salilla siellä treenailemassa. Siellä oli ongelmia runsaan hikoilun kanssa ja alkoi tosiaan hieman luistamaan ote tangosta. Tässä tapauksessa remmit voivat olla paremmat, koska ne saa kieputettua tangon ympäri.

Tosiaan helteellä mullakin kädet hikoo niin paljon että alkaa versat luistaa, mutta löin mankkua normisti käsiin ja sitten versat päälle niin pitoa löytyi taas hyvin. Nyt kun nämä kuumat kelit ovat hellittäneet täällä kotimaassa niin ei tarvitse mankkua käyttää. Pitävät kyllä mavessakin todella hyvin isoillakin romuilla.

Mulla ei tosiaan hiessäkään rupea lipsumaan, ilman mankku. En tiedä, ehkä just sopivasti satun pitämään niitä tms.

Sama "vaiva" mullakin.. Tuppaan hikoilemaan niin vitusti, että pakko on vetää jossain kohtaa treeniä mankkua käsiin.. Eipä tuo niin haittaa ja ei voi kun suositella :)

Kiitoksia vastauksista! Täytyy sitten vain tarvittaessa hieroa aina silloin tällöin hieman mankkua kätösiin, jos tuntuu siltä ettei meinaa ote pitää :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom