Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Versat on kyllä mahtavat! Ei ole remmeihin paluuta enää... Jäätävän kätevää sarjan jälkeen vaan päästää tangosta irti ja that's it! Ei tarvitse pyöritellä saadakseen irti, niinkuin joskus remmejä.

No mitäs eroa nyt sit noissa Fit ja Pro versoissa on? Pro:issa tuo lärpäke ilmeisesti isompi? Muuta?
Itellä kun on ihan onnettoman kokonen räpylä niin kummat tähän tassuun istus paremmin?

Hommasin nuo pro:t ja oli kyllä paras ostos hetkeen. Ylätaljaa sai vedellä koko pakalla ilman pelkoa siitä, että ote lipsuu. Suosittelen!

Itse ostin nuo fit malliset kokoa s/m. Vähän tuntuu nafteilta ja se lärpäke vois olla vähån pitempi.. Onko kellään tietoa että onko isommassa koossa pitempi se kumiläpyskä? Noissa se ulottuu suurinpiirtein sormien alkuun kun on sormet suorana.. Toivottavasti joku saa selkoa tästä sekavasta tekstistä.

Itse ostin nuo fit malliset kokoa s/m. Vähän tuntuu nafteilta ja se lärpäke vois olla vähån pitempi.. Onko kellään tietoa että onko isommassa koossa pitempi se kumiläpyskä? Noissa se ulottuu suurinpiirtein sormien alkuun kun on sormet suorana.. Toivottavasti joku saa selkoa tästä sekavasta tekstistä.

On pidempi se läpyskä classicissa ja prossa vielä pidempi.

Mulla on noi fitit, koossa XS/S. Vaikka mulla onkin kohtuullisen iso käsi naiseksi, toi on just passeli koko. Aivan loistava hankinta, ei voi muuta kuin kehua. Onhan niillä hintaa mut on todella rahan arvoinen hankinta. Saan ihan erilaisen tuntuman nostoihin kun ei tarvitse keskittyä siihen että lipsuuko ote vai ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Käyttääkö kukaan näitä etukyykyssä? Kuten erääseen toiseen topiciin kirjoitinkin, niin ongelma on kyynärpäiden valahtaminen, eli huono ote, ranteiden paskuus ja sitä kautta paketin pettäminen.

Olen mies ja nyt ajattelin hommata versat. Mistäs kannattaa tilata ja mikä malli paras? Pro?
Kauppoja ei viitsi alkaa listaamaan. Googleen kun laittaa, niin löytyy muutama suomalainen kauppa, josta tilata. Pro-malli kannattaa ehdottamasti ostaa. Kestää sitten raskaatkin painot.

Mistä sais tällä hetkellä halvimmalla?

Ite tilasin Italiasta pro:t s-koossa, 39€. Kimpassa kerralla kolmet, niin ei tullut postikulujakaan. Mulla on aika pieni ranne, mut silti nuo kyllä just passelit.

Pakko varotella vähän, että kun tuli Versoilla vedettyä leukoja muutama kuukausi, oli shokki melkoinen kun veti pitkästä aikaa ilman Versoja. Oli puristusvoimat kadonneet useemman treenikerran ajaksi ihan täysin, nyt palautuneet (ja leuat vedetään ilman Versoja).

^ Tota pelätessä tulee selkäpäivinä käytettyy versoja vasta kun puristusvoima olemaan loppu/vasta kovimmissa sarjoissa..
Juu sama homma, ja nyt onkin jokusen viikkoa mennyt niin ettei Versoja ole edes käyttänyt kuin tyyliin aivan viimesessä liikkeessä eli isomman raudan varsin pystyssä olevan kulmasoudun.

Mitä sillä puristusvoimalla tekee, kun on versat? No ei vaan :D Ite ainaki treenaan forkut ihan erikseen, nii voi keskittyä selän tuhoomiseen rauhassa. Ei vaadi edes hirveästi vaivaa.

Back
Ylös Bottom