Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pystyttekö vetämää vastaleukoja noilla? Myötäleuat menee, mutta vastaleuoissa vääntyy jotenki luonnottomaa asentoo ranteet..

^Ihan normaalisti?

Ostin gazozin vastaavat tuotteet kuin vercat, ja hyvin toimivat. En tosin ole alkuperäisiä kokeillut joten paha siis täysin varmaa arviota antaa. Oon kuitenkin tosi tyytyväinen noihin. Hintakin alle puolet versoista.

^Ihan normaalisti?

Ostin gazozin vastaavat tuotteet kuin vercat, ja hyvin toimivat. En tosin ole alkuperäisiä kokeillut joten paha siis täysin varmaa arviota antaa. Oon kuitenkin tosi tyytyväinen noihin. Hintakin alle puolet versoista.

Itsellä nuo meni toisessa treenissä rikki, lärpäke läksi irti. Myyjä arvioi valmistusvirhettä. Versat tuntuvat paljon paremmilta, tarttuvat paremmin kiinni (erikois materiaali), lärpäke pienempi ja helpompi kiertää kiinni ja muotoilu mukailee kättä, auttavat jopa työntävissä liikkeissä (ovat suunniteltu niin vetäviin kuin työntäviin liikkeisiin). Ja laadukkaammat yleisesti, no ovat tietysti kalliimmatkin.

^Joo no mä tota ounastelinkin. Mä katon jos noi pamahtaa paskaksi niin sitten menen hakemaan rahani takas ja tilaan aidon tavaran. Rapsaan sitte tänne jos jotain tapahtuu. Se lärpäke tosiaan on aika pitkä..

Ilman että leuanvetotanko on päistä väännetty kulmaan, eikös se ranteita väännä ihan ilmankin Versoja. ;)

Liian leveällä oteleveydellä käy tosiaan ranteisiin vastaotetta käyttäessä, kannattaa ottaa huomioon.
Joo vastaleuat pitää vetää melkein kädet yhdessä, muuten alkaa vääntää. Ilman versoja pystyis vetää helposti leveemmällä.

Tänää pääs tyyppää mavessa noita just postissa tulleita versoja, aluks olin vähän epäileväinen et miten tollaset lärpykät muka pysyis kii tangossa mut perkele nehän piti ku tauti. Ainut missä oli vähän hakemista oli se ku yritin saada otteen tangon ympäriltä ku se lerpukka ei tahtonut osua käteen :D
Kyllä nää paremmat on ku remmit -> jatkoon

Ny on reenattu Versa Gripps professionaaleilla jonkin verran. Ei ne nyt ihan NIIIIN hyvät ole mitä täällä annetaan ymmärtää. Voittaa silti remmit 6-0 helppoudessa. Ongelmana tuntuu olevan hikoaminen ja solukumiosan kastuminen, jolloin nääkin rupee liikkumaan ja pyörimään ellei pistä ylikireelle, jolloin on ikävät...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko muilla cbb sotureilla tullu hikiongelmia versojen kanssa nyt helteillä? Mulla grippi pysyy vaikka soijaa puskee.

Onko muilla cbb sotureilla tullu hikiongelmia versojen kanssa nyt helteillä? Mulla grippi pysyy vaikka soijaa puskee.
Mulla ei kyllä ole ollut mitään ongelmia, ei sitten vähääkään, tuossa ripissä oli tilanne mikä tahansa. Eniten risoo että se Regular/Large on kuitenkin ehkä vähän liian iso.

Versoillahan saa sellaisen "kevyemmän" gripin jos suoriltaan vaan nappaa sormilla sen lenksun, mutta jos hieman kääntää ensin kämmentä pidemmälle (kuvittelis että käyttää normi remmei) niin se grippi on armoton. Se on aivan sama noin tehtynä kuinka paljon soijaa pukkaa.

Mulla ainakin hikoo kädet / ranteet niin paljon, että nyt pakko laittaa magnesiumiakin ettei kumilirpakkeet ole ihan hiestä märät ja liukkaat. Märkinä ne ei pure tankoon...

Mut... eri puoli lerpakkeesta on kiinni siinä tangossa? Vai valuuko ranteesta sille puolelle niin paljon? Ainoa mitä keksin. :D

Kuitenkin suurin grippi syntyy siitä, että se palikka lirpakkeen päässä on "jumissa"... ainakin se varsinainen lirpakkeen tarve tarttua siihen tankoon on minimaalinen jos sen Versan heti alkuun "kiristää"? Näin musta tuntuu ainakin. :)

Ite taas käytän näitä kun käden hikoilee liikaa :) Pientä kosteutta kumilirpakkeissa niin todennu että puree vielä paremmin.

Ny on reenattu Versa Gripps professionaaleilla jonkin verran. Ei ne nyt ihan NIIIIN hyvät ole mitä täällä annetaan ymmärtää. Voittaa silti remmit 6-0 helppoudessa. Ongelmana tuntuu olevan hikoaminen ja solukumiosan kastuminen, jolloin nääkin rupee liikkumaan ja pyörimään ellei pistä ylikireelle, jolloin on ikävät...

Itellä hikoilee paikat ja kädet aika paljon, mutta ei haittaa grippiä yhtään! En tiä vaikuttaako se, et mulla on Classikit. Hyvin Puree!

No minä hikoilen niin paljon, että ne ranneosien tyynyt on ihan läpimärät ja sen jälkeen kumit kastuu ja tulee liukkaiksi. Vähän kun pölläyttää käsiin mankkua näiden alle niin nou probleemou.

Kun ranteet hikoo, niin versat lähtee vikojen toistojen kohalla vähän liikkumaan ranteissa, mutta ei vaikuta oikeestaan yhtään treeneihin. Puristaa ehkä vähän ikävästi.

http://www.Fitnesstukku koodi pakkotoisto15/prod_images/b2030.jpg

Dcorelta tullut myyntiin Dcore Grip Xtreme -mallinen lärpyke. Hyvin saman näköinen ainakin, kun versa. Onko kokemusta? Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 myy ainakin tarjouksessa hintaan 25€...

Nämä tulivatkin jo tuossa muutama päivä sitten, ja ensipuraisukin otettu selkätreenissä. Kyseessä siis Cerberukset, ei Versa Grippsit.
Pieni tilannekatsaus Cerberuksiin. Hajalla ovat. Alle kolme kuukautta siis kestivät, ja nyt alkaa olemaan sellaisia repeämiä ettei noiden varaan mitään isompia rautoja tohdi laittaa. No, eihän se ole välineiden vika jos voimaa on liikaa (lol..).

Miten teillä on Versat ja muut kopiot kestäneet? Pitää varmaan uudet tilata, mutta en kyllä Cerberuksia halua enää.

Back
Ylös Bottom