Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Ihan normaalisti?
Ostin gazozin vastaavat tuotteet kuin vercat, ja hyvin toimivat. En tosin ole alkuperäisiä kokeillut joten paha siis täysin varmaa arviota antaa. Oon kuitenkin tosi tyytyväinen noihin. Hintakin alle puolet versoista.
Pystyttekö vetämää vastaleukoja noilla? Myötäleuat menee, mutta vastaleuoissa vääntyy jotenki luonnottomaa asentoo ranteet..
Joo vastaleuat pitää vetää melkein kädet yhdessä, muuten alkaa vääntää. Ilman versoja pystyis vetää helposti leveemmällä.Liian leveällä oteleveydellä käy tosiaan ranteisiin vastaotetta käyttäessä, kannattaa ottaa huomioon.
Mulla ei kyllä ole ollut mitään ongelmia, ei sitten vähääkään, tuossa ripissä oli tilanne mikä tahansa. Eniten risoo että se Regular/Large on kuitenkin ehkä vähän liian iso.Onko muilla cbb sotureilla tullu hikiongelmia versojen kanssa nyt helteillä? Mulla grippi pysyy vaikka soijaa puskee.
Ny on reenattu Versa Gripps professionaaleilla jonkin verran. Ei ne nyt ihan NIIIIN hyvät ole mitä täällä annetaan ymmärtää. Voittaa silti remmit 6-0 helppoudessa. Ongelmana tuntuu olevan hikoaminen ja solukumiosan kastuminen, jolloin nääkin rupee liikkumaan ja pyörimään ellei pistä ylikireelle, jolloin on ikävät...
Pieni tilannekatsaus Cerberuksiin. Hajalla ovat. Alle kolme kuukautta siis kestivät, ja nyt alkaa olemaan sellaisia repeämiä ettei noiden varaan mitään isompia rautoja tohdi laittaa. No, eihän se ole välineiden vika jos voimaa on liikaa (lol..).Nämä tulivatkin jo tuossa muutama päivä sitten, ja ensipuraisukin otettu selkätreenissä. Kyseessä siis Cerberukset, ei Versa Grippsit.