Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On kyllä nuo koot oikeasti aika ihmeellisiä. Tilattiin kamun kanssa Italiasta S-koon prot ja on aivan sopivat. En väitä, että itsellä tosiaankaan mikään paksu ranne olisi, mutta kuitenkin kokoa 185cm/98kg ettei äijä ihan pienimmästäkään päästä. Saa olla XL -koon Versoihin jo melkoiset tumput. Mutta pirun hyvät laitoksethan nuo on kun passelin kokoiset hommaa.
Joo mulla noista seuraava koko, eli se regular, on limitillä ettei ole liian iso.... tilatessa kuitenkin ihan mittailin Versan ohjeiden mukaan.

Onko kukaan pienennyttänyt liian isoja suutarilla? Mulla olisi pukin tuomat XL:t odottamassa toimenpiteitä. Tuntuisi, että itse mansetti voisi olla sopivan kokinen jos remmiä vain lyhentäisi.

Voin myös myydä nuo tai vaihtaa pienempiin.

En oo ite pessy evör, vuoden ollut, eikä ainakaan pidossa ongelmaa. Ehkä ne on vaan mun raudat jotka tohon vaikuttaa. :david:

Onko kukaan kokeillut italialaiselta brutonsports.com sivustolta tilata näitä? Itse yritin, mutta sivusto herjaa jotakin enkä onnistunut. Siellä näyttäis versat olevan 38.35e. Sillä toisella italialaisella vitamincenterin sivustolla ei näytä olevan saatavilla toistaiseksi.. Suomestakaan en äkkiseltään löytänyt, kuin kokoa xs (S kokoa etsin) ja Suomessahan nämä maksaa sen 55e.

Kysyisin kokeneilta että kun ranteeni on noin 16cm paksu niin kannattaako ostaa XS koon Versa Grippsit? (XS 12.7 cm - 15.2 cm) Koska ulkomailta en pysty tilaamaan ja bodyactionissa ei ole S koon VG Proita. Ja joku mainitsi että kannattaa ostaa koon pienemmät kuin taulukko suosittelee, joten joku kenellä on kokemusta Versa Gripps Proista niin olen kiitollinen jos saisin vastauksen kysymykseeni! :3

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop osasi kertoa minulle, että nyt tammikuun lopussa tulee reilusti lisää kaikkia kokoja sekä värejä.

18,2cm ranteelle tuo S/M lienee sopiva koko? Oliskos niiden saatavuus suomesta mikä tällä hetkellä? Laitan perjantaina tilaukseen jos vain löytyy jostain. Sen verran kokeilin geevoima.fi kun valitsin tuon koon niin alkoi sivusto herjaamaan eli vissiin loppu.

18,2cm ranteelle tuo S/M lienee sopiva koko? Oliskos niiden saatavuus suomesta mikä tällä hetkellä? Laitan perjantaina tilaukseen jos vain löytyy jostain. Sen verran kokeilin geevoima.fi kun valitsin tuon koon niin alkoi sivusto herjaamaan eli vissiin loppu.

Mulla on/oli ostohetkellä suunnilleen tommonen kaheksantoista senttinen, ja koko S/M on juuri sopiva.

Wellmax ei näköjään oo enää olemassa :D. Parin ekan sivun perusteella päätin ottaa yhteyttä sinne ja olivatkin vaihtaneet alaa, hehe.
Lähetin myös tonne italialaiselle vitamin centerin aspaan s-postia ja tuli infoa, että niitä pitäis tulla sinne taas "mid-february".

Suositut

Back
Ylös Bottom