Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Salilla missä ite käyn niin en oo kellään nähny näitä. No eiköhän nääkin yleisty pikku hiljaa. Mutta sai kyllä hyvän tuntuman selälle kun ei tarvinnut keskittyä yhtää puristamiseen. Ei parane vaan pienemmillä painoilla tehä että ei katoa kaikki puristusvoimat.

Missä muissa liikkeis ootte hyväks havainnu ku selkäpäivänä? varmaan sjmv tietty mut.. mulle ei tuu ainakaan oikein mieleen mitään missä ote lipsuis muissa ku selkäliikkeis.
Mitä väliä koolla on noissa, kun kyl ne varmaan saa kuitenki kaikki kireelle oli se xs tai l, sittenhön siihen jää vaa enemmän sitä "ylijäämää" ?

pelkkänä selkäpäivänä otan kassista noi pois.. ekat sarjat ilman versoi, sit versoilla ku alkaa kädet oleen loppu.
Tulos yhteensä 4kpl versa PRO:t Italiasta. vajaa 37e/kpl.
Piti tilaa S:t, kun noi nykyiset "vois olla hivenen pienemmät" kyl käyttää, mut...

Nykyään melko monella nämä. Ei siinä ihan näppärät.

Monet salit käyny läpi suht ruuhkasissakin. Enpä ole törmännyt vielä toisiin versa grippoihin.. joskus tuntuu että omat kamat on niin överit kun on versat, kyykkykengät, better bodies/heat gear kuteita. Mitäs sen väliä, mukavaa ja tyylikästä treenausta.
niin ja pari on tullut testaamaan omia xs versoja, mutta todenneet huonoksi, vaikka syy oli täysin se että aivan liian pienet niiden tassuihin.

tänäänki yksi nainen katteli ihmetellen kun vedettiin ylätaljaa ja kiristeltiin versoja siinä. S koko just eikä melkein sopivat mulle. Joku 17cm ranne.

Mitä väliä koolla on noissa, kun kyl ne varmaan saa kuitenki kaikki kireelle oli se xs tai l, sittenhön siihen jää vaa enemmän sitä "ylijäämää" ?
Ei saa. :) Mun Regular/Large pystyn kiristään tappiin eikä ole vielä tappavan kireät.

Kyl niissä on ihan min-max kiristykset joka koossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites nää ovat menneet multa täysin ohi, pitää ostaa kun näin vuolaasti kehutaan.

Ei saa. :) Mun Regular/Large pystyn kiristään tappiin eikä ole vielä tappavan kireät.

Kyl niissä on ihan min-max kiristykset joka koossa.

Minkäskokoinen käsi sulla on? Mietin et jos poistan sulta noi, tai riippuu riittääkö munkaan käsi.

Missä muissa liikkeis ootte hyväks havainnu ku selkäpäivänä?

Pystysoudussa käsipainolla ja takaolkapääsoudussa on huomattavasti helpompi saada liike kohdistumaan kunnolla näiden avulla. Lisäksi niinkin hassulta kuin kuulostaakin niin vipareissa ranne pysyy meikäläisellä huomattavasti paremmassa asennossa.

No nyt on täälläkin vedetty hanskaan..kädet. Täytyy kertoa lisää kokemuksia kun "ekaa kertaa" pääsee rehkimään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom