Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla ne on aina niin että voi kiepauttaa läpät. Istuu hyvin ja toimii. Ei ne mitkään rannesiteet ole...

Niin, toisaalta olen jäänyt siihen käsitykseen että olet nainen ja tähän käsitykseen perustuen väitän että liikuteltavat painotkaan eivät välttämättä ole kovin usein esim yli 100kg. Itse huomannut omalla kohdalla että kun aletaan lähestymään työsarjoja ja mennään esim mavessa yli 150kg, on versojen oltava kireällä tai muuten ne liukuvat kovin ikävästi painamaan rannetta/kämmentä jolloin se keskittyminen herpaantuu ja nostamisesta ei tule yhtään mitään.

No toki kukin tarpeensa mukaan :) Itse en salilla näpyttele puhelinta tai muita päivyreitä enää, joten vaikka noi pitäis oikeinpäin koko ajan niin ei haittais läpät menoa. Ite tykkään pitää vähän löyhemmällä, sen verran vain että saan kiepautettua läpät ympäri.

Itsellä ei kyllä se kireys vaikuta kiepauttamiseen mitenkään, mutta löysät kyllä porautuu ranteisiin ikävästi kuten Reivillä.

Huomannut tuon saman päivyri/puhelin efektin, tarvii tekniikan jotta se onnistuu helposti. :) Pakko kyllä päivyriä käyttää, ajatukset harhailee sen verta sarjojen välissä. Saatan siis kahden peräkkäisen sarjan välillä unohtaa monta meni ensimmäisessä, ja joskus en ole ollut varma oonko esim. tehnyt jo 2 vai 3 sarjaa. :lol2: Kuitenkin nykyisessä ohjelmassa teen esim. alkupuolella sen 4x10 tasan, loppuun hinkkaukset (missä ei tarvi välttis laskea) sitten loppupuolella. Jos ny ajatellaan miksi päivyriä käytän. Vaikka toistotkin unohdetaan, niin en mää välttis muista ensi rintareenissä mitkä painot on ollut viimeeksi. :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse ainakin tulostin tuumamitan A4 paperille ja mittasin sillä josta pääsin tulokseen small, sopivat oikein mainiosti.
Tein saman, ja liian isot. Tai siis aivan rajoilla ollaan, mut piti olla pikemmin lähempänä toista päätä skaalaa.

Tilasin versat Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:ltä perjantaina ja äsken kävin hakemassa lähistön valintatalosta. Harmi kun selkäpäivä oli eilen, tekee mieli testaamaan.

Back
Ylös Bottom