Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itehän hommasin nämä ja ei vaan jotenkin nappaa. Jotenkin tuntuu että liian lyhyt toi lärpäke ja ihan yhtälailla hapottuu käsivarret.

Kävin kesällä bodyactionissa ja olin ostamassa vetoremmejä, myyjä kauppas versagripsei ja sano niitte olevan parhaimmat vetoremmit tällähetkellä. Tietenkin kun jääräpää olen niin enhän minä mitää uutta halua. Ostin sitte schiekin vetoremmit ja hintaaki oli huimat 23e, hyvin on toiminu ja vuoden takuunkin anto.

Onkos kukaan ostanut XL-koossa Versoja? Kokotaulukon mukaan pitäis ostella XL-kokoset, mutta jotenkin oli rivien välistä luettavissa, että naftimpi vois olla passeli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkos kukaan ostanut XL-koossa Versoja? Kokotaulukon mukaan pitäis ostella XL-kokoset, mutta jotenkin oli rivien välistä luettavissa, että naftimpi vois olla passeli.

Meitsillä on XL koko, ranne 20.5cm.
Hieman liian isot, mut menee.

Pesin Salikamat ja siinä samassa meni versat vahingossa pesukoneeseen... Grippi parani perkeleesti ja versat on kuin uudet!

Ääh. Oli näissä muutamassa kotimaisessa kaupassa ja eräällä italialaisella sivustolla enää tuota pienintä XS versiota jäljellä joten täytyi laittaa Amazonista S tilaukseen. Hinta nousi postikuluineen 70 euroon :(. Kumma ettei näitä saada enempää suomeen. No kaiken lukemani perusteella onneksi on hintansa arvoinen.

On kyllä nuo koot oikeasti aika ihmeellisiä. Tilattiin kamun kanssa Italiasta S-koon prot ja on aivan sopivat. En väitä, että itsellä tosiaankaan mikään paksu ranne olisi, mutta kuitenkin kokoa 185cm/98kg ettei äijä ihan pienimmästäkään päästä. Saa olla XL -koon Versoihin jo melkoiset tumput. Mutta pirun hyvät laitoksethan nuo on kun passelin kokoiset hommaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom