Veroehdotus

fish sanoi:
On se vaan ihmeellistä, että jengi jaksaa riemuita lähes ilmaiseksi valtiolle antamastaan lainan takaisinmaksusta...

Sama homma täällä, mielummin kannattaa tietty aina maksaa veroja hieman liian vähän kuin liikaa, jos ei etukäteen saa prosentteja hierottua millilleen oikeaan kohtaan tai ei viitsi säädellä prosentteja pitkin vuotta.

Palautuksethan tarkoittavat vain sitä että on antanut yli vuodeksi ylimääräistä rahaa valtiolle pois omasta käytöstä ja sitten pitäisi vielä olla iloinen kun vihdoin viimein saa ne takaisin. WTF?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IronMind sanoi:
Palautuksethan tarkoittavat vain sitä että on antanut yli vuodeksi ylimääräistä rahaa valtiolle pois omasta käytöstä ja sitten pitäisi vielä olla iloinen kun vihdoin viimein saa ne takaisin. WTF?

Eikös ne maksa vähän korkoa sille? Eli näin aatellen se on kun ois rahaa pankissa säästössä, mutta sitä ei voi nostaa kun vasta vuoden lopussa. Mielummin sen 400 euroa ottaa "joulurahana" takasin kun sitten maksaa sen 400 euroa mätkyjä, varsinkin jos ei sitä osaa oottaa. Kyllä mä ainakin tietosesti yritän maksaa ennemmin vähän liikaa kun liian vähän, oli sitten ilmasta lainaa valtiolle tai ei.
 
tomppa82 sanoi:
Minun tietääkseni korkoa ei ole....

Palautuksia 270 ja muijalle 590...
Mutta täytyy hakea kilometrikorvauksia...

Mites noitten kilometrikorvausten kanssa käy, kun muija on mun autoo käyttänyt ja jos vaatii kilometrikorvauksia ja työnantajaltakin on lappu et on tarvinut omaa autoo? Pitääkö olla kilometrikorvauksen hakijan nimissä auto??
 
Yleisesti ottaen olisi tietenkin paras että verot menisi kerralla oikein, ettei tarvisi maksaa mätkyjä tai antaa valtiolle ilmaista lainaa. Mutta kun ei aina tiedä tarkkaan paljonko vuositulot nousee per vuosi. Joka vuosihan ne nousee ja nytkin n. 3000 euroa lisää tänä vuonna. Mielummin kuitenkin otan palautuksia, kuin joulun tienoilla maksan valtiolle "joulurahani".
 
455e ja vähennykset laittamatta, jouluna 200kg sika pöytään
 
"Palautettavaa 370€",no on syytäkin saatana,kun veroja maksoin 31,5 % pää- ja sivutoimesta.
 
IronMind sanoi:
Palautuksethan tarkoittavat vain sitä että on antanut yli vuodeksi ylimääräistä rahaa valtiolle pois omasta käytöstä ja sitten pitäisi vielä olla iloinen kun vihdoin viimein saa ne takaisin. WTF?

Oishan se vittumaisempaa jos ei niitä sitten sais ees takasin. Mä olen ainakin ihan tyytyväinen
 
Jamoz sanoi:
Mites noitten kilometrikorvausten kanssa käy, kun muija on mun autoo käyttänyt ja jos vaatii kilometrikorvauksia ja työnantajaltakin on lappu et on tarvinut omaa autoo? Pitääkö olla kilometrikorvauksen hakijan nimissä auto??
Kilometrikorvaus maksetaan kodin ja työpaikan välisestä matkasta ainoastaan siinä tapauksessa ettei julkisella kulkuneuvolla matkustaminen ole mahdollista,
johtuen työajoista tai ettei julkinen kulje ko. reittiä. Omavastuu matkakuluissa
on muistaakseni 500€
Auton ei tarvitse olla omissa nimissä, eikä tarvitse työnantajalta olla mitään lappua.
Työstä johtuvat ajot maksaa työnantaja.
 
Back
Ylös Bottom