Veroehdotus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jälleen lähestyy lempparivalitusaiheeni eli VEROHALLINNON VAMMAISET SYSTEEMIT. Uusi tikitaalinen verotilisysteemi on nyt haukunnan kohteena. Eli ei ehkä veroehdotus mutta samaa paskaahan tämä byrokratia on ja sama salaliitto taustalla.

Eli mites teillä toimii tämä verohallinnon uusi verotili? Mä kikkailin tuossa sisään numeroita vuosimenettelyssä ja koneen numerot arpoutuvat sisään kuin lottokarusellissa. Tietty se johtuu siitä että mukaan raahautui jotain numeroita viime vuodelta, ja ne oli sitten piilossa päällekäisyytenä vähennettävissä kuluissa. Tai jotain.

Pahinta on pakolliset muutokset pitää tehdä sitten +/- systeemillä "paikkauslapulla", eli tulee tuplalaskemiset ja virhe kumoamiset ihan turhan takia. Pitääpä laittaa postia että deletoivat kaikki mun lomakkeet, laitampa taas paperiversiona menemään että saavat itse laskea. Muutenkin voisi avautua noista ohjeistuksista. Kukahan mulkero siellä suunnittelee nuo lauserakenteet ohjeistuksiin? Eli ei anneta ohjetaa itse tekemiseen, vaan siihen mitä EI siihen laiteta. Empä muista milloin on viimeksi näin kasvanut kyrpä otsaan mitä tänä iltana. Nyt meen syömään litran jäätelöä parvekkeelle s*tana jotta vähän syke laskisi.
 
Back
Ylös Bottom