Veroehdotus

Veronpalautukselle saa tänä vuonna korkoa peräti 0,5 % huhtikuun alusta marraskuun loppuun.

Pikkumätkyihin ei tule korkoa, välille 5950-10000 e tuo sama 0,5 % ja siitä yli 4,5 %.

Joskus ennen nämä korot ovat toki olleet suurempiakin, mutta eipä yleensä
juuri kannata ylisuuria veroja etukäteen maksella.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö noi ehdotuksetkin lähetetä sukunimen alkukirjaimen mukaisessa järjestyksessä?
Jos näin on, niin uskaltautuuko joku eteläsuomessa asuva jo tuon ehdotuksen saanut paljastaa missä kirjaimessa mennään nyt.
 
screwdriver sanoi:
Eikö noi ehdotuksetkin lähetetä sukunimen alkukirjaimen mukaisessa järjestyksessä?
Jos näin on, niin uskaltautuuko joku eteläsuomessa asuva jo tuon ehdotuksen saanut paljastaa missä kirjaimessa mennään nyt.


J:ssä mentiin keskiviikkona
 
Tänä vuonna ei pitäis tulla maksettavaa kun muutama satanen. Parina viime vuonna on lisäverot ollu siinä 1500 euron paikkeilla. Kivahan noita on köyhänä opiskelijana maksella, mutta minähän en ala vähiä rahojani lainailemaan reiluksi vuodeksi valtiolle maksamalla isoja ennakkoja. Mieluummin pidän ennakonpidätysprosentin pienenä ja maksan sitten myöhemmin takaisin ylimääräsiä. Sehän on vähän niin kuin korotonta (tai melkein korotonta, jos siinä sitten ihan pieni korko onkin) lainaa.
 
screwdriver sanoi:
Eikö noi ehdotuksetkin lähetetä sukunimen alkukirjaimen mukaisessa järjestyksessä?
Jos näin on, niin uskaltautuuko joku eteläsuomessa asuva jo tuon ehdotuksen saanut paljastaa missä kirjaimessa mennään nyt.

Niinpä tietysti...ja minä saan oottaa vielä pitkään... :curs:
 
Tuskinpa tulee sukunimen mukaan kun itselläni alkaa Aalla eikä ole vielä postiluukusta tipahtanut mitään...
 
Par sattaa tullee takas. Ja sitten siihen vielä vähä yli par sattaa työpaikan ja kodin välisenä matkakorvauksena niin yhteensä vähän yli 400 €.

Kiva kiva kiva...
 
cartman74 sanoi:
Par sattaa tullee takas. Ja sitten siihen vielä vähä yli par sattaa työpaikan ja kodin välisenä matkakorvauksena niin yhteensä vähän yli 400 ?.

Kiva kiva kiva...

Millainen duunimatka sulla on? Kun itekkin olen nyt vaihtanut työpaikkaa ja matkaa on n.50km. yhteen suuntaan niin olis kiva vähän tietää että paljonkohon tuollaisesta matkasta tulee sit joskus saamaan korvauksia!
:)
 
Vero-% laskurilla pitäisi mennä aikalailla +-nolla joten kauhunsekavin tuntein odotan mitä postikuulusta kolahtaa.

Sellainen juttu tuli mieleen että heinäkuussa? tuli tämä pieni vero-% lasku joka tietenkin vaikuttaa viime vuoden verotukseen.
Tuo vero-% laskuri ei kuulemma ota sitä huomioon.
Edit: taitaa nykyään huomioida senkin.. :kakka:
 
39.97 takas eli sillä saa juuri pussukan tai pari protskua. No parempi niin kuin että olisi joutunut maksamaan.
 
screwdriver sanoi:
Eikö noi ehdotuksetkin lähetetä sukunimen alkukirjaimen mukaisessa järjestyksessä?
Jos näin on, niin uskaltautuuko joku eteläsuomessa asuva jo tuon ehdotuksen saanut paljastaa missä kirjaimessa mennään nyt.

Tietyistä syistä sen enempiä perustelematta voin todeta vain että ei pidä paikkaansa, tuo aakkosjärjestys siis. Tämä on fakta ;)
 
MJ45 sanoi:
Millainen duunimatka sulla on? Kun itekkin olen nyt vaihtanut työpaikkaa ja matkaa on n.50km. yhteen suuntaan niin olis kiva vähän tietää että paljonkohon tuollaisesta matkasta tulee sit joskus saamaan korvauksia!
:)

No mä en tuosta sinun tapauksesta tiedä miten siinä voi menetellä kun matka on noinkin pitkä.
Itse asun Vantaan puolella ja käyn töissä Espoon puolella. Kuukausi seutulippu maksaa 61 € ja "omavastuu" on 500 €. Eli 11 (kesälomakuukausi pois luettuna) * 61 € = 671 €.

671 € - 500 € = 171 € saan palautusta noista matkoista.

Jotenkin tuolleen se menee? Kai vissiin... :D

Edit: Ja ne kulukorvaukset pitää itse anoa eli verokarhu ei niitä siihen itse sisällytä.
 
Viimeksi muokattu:
haavevahva sanoi:
Pikkulintu kertoi, että tällä viikolla tippuu Jyväskylään ja sen lähiympäristöön ehdotukset.

Joutas kyllä tippumaankin, aina niitä jännityksellä odottaa vaikka on mukamas maksanut isommalla prosentilla...
 
Back
Ylös Bottom