Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
cartman74 sanoi:No mä en tuosta sinun tapauksesta tiedä miten siinä voi menetellä kun matka on noinkin pitkä.
Itse asun Vantaan puolella ja käyn töissä Espoon puolella. Kuukausi seutulippu maksaa 61 ? ja "omavastuu" on 500 ?. Eli 11 (kesälomakuukausi pois luettuna) * 61 ? = 671 ?.
671 ? - 500 ? = 171 ? saan palautusta noista matkoista.
Jotenkin tuolleen se menee? Kai vissiin... :D
Edit: Ja ne kulukorvaukset pitää itse anoa eli verokarhu ei niitä siihen itse sisällytä.
MJ45 sanoi:Jees.. kiitti tiedosta. Ite kuljen myös bussilla ja kk.siihen menee n. 130?. Täytyy käydä täs loppuvuodesta kyselemäs verotoimistosta että miten pitää toimia!
Jotenkin, mutta ei ihan: Tuon 171 euroa saat vähentää tuloistasi, ja vähennystä verosta saat marginaaliveroprosenttisi mukaan, yleensä noin puolet tuosta.cartman74 sanoi:Itse asun Vantaan puolella ja käyn töissä Espoon puolella. Kuukausi seutulippu maksaa 61 € ja "omavastuu" on 500 €. Eli 11 (kesälomakuukausi pois luettuna) * 61 € = 671 €.
671 € - 500 € = 171 € saan palautusta noista matkoista.
Jotenkin tuolleen se menee? Kai vissiin... :D
Jeme sanoi:Tiedoitus!
Jos olet opiskelija esim. Ammattikorkeassa ja jos ostat tietokoneen tai avaat nettiyhteyden (ilmeisesti myös osa kk. maksuista) kotiin niin näiden tapahtumien pitäisi käydä verovähennyksiin!