Verisuonet näkyviin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pidättekö näkyviä verisuonia hyvänä asiana?

onko muitakin tapoja saada sellaiset friikit verisuonet kun:

1.Hanki reilusti veren painetta

2.Laita kuminauhoja käsiin(paidan sisälle)

3.Odota 40 vuotta

Originally posted by steeler22

3.Odota 40 vuotta

Pidän.
On.
Mitä pitää odottaa 40 vuotta, mitä silloin tapahtuu?

nyt pitää muistaa että "suonikohjut" ja pinnassa näkyvät verisuonethan on ihan eri asioita. tai no ainakin melkeen.

verisuonet pinnassa on kivoja käsissä jne, mutta suonikohjut voi olla aika perkeleen ikäviä. tutulla oli suonikohju, eli onko se nyt sitten laskimo, sisäreidessä. haittasi kävelyä ja oli todella kivualias, mutta onneksi niitä voi nykyään leikata jo todella helposti.

Re: Re: Re: Verisuonet näkyviin

Ikä tekee sinusta vanhan ja verisuonet näkyvät sekä ihosta tulee ryppyinen

JEESUSKRISTUSHERRAMUNVARJELE...!
Tämän on PAKKO olla trolli. Onhan, ONHAN..?!!

Onhan se miehekästä. Ja niillä saa ällötettyä kavereita.

"3.Odota 40 vuotta"

Odota 10 vuotta. Treenaa samalla kovaa, niin että veri joutuu juoksemaan nopeammin kuin kenialainen MM-kisoissa. Verisuonet tulevat sitten jos ovat tullakseen.

3.Odota 40 vuotta

Mulla ainakin oli käsissä ja olkapäissä älyttömästi verisuonia, jotka näkyi varsinkin treeneissä. mutta nyt kuin on painoa tullu lisää niin näkyy enään isoimmat verisuonet. eli laihduttamalla saa verisuonet näkyviin.

joskus ala-astellaa oli juttua, että mitä paremmin näkyy verisuonet esim. käsissä. sitä voimakkaampi käsi? onko tässä mitään perää? Siinä uskossa elettiin. :)

Jos näkyy KUNNOLLA niin voi olla hieman vaikeuksia elää. Kuten esimerkiksi jos tappelussa joku repäisee/raapaisee verisuonia auki niin tulee pahaa jälkeä.

Tietty jossain hauiksessa vitun paksu suoni voi näyttää kivalta, kun hanska on kunnolla pumpissa.:piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by hash pipe
joskus ala-astellaa oli juttua, että mitä paremmin näkyy verisuonet esim. käsissä. sitä voimakkaampi käsi? onko tässä mitään perää? Siinä uskossa elettiin. :)

Jostakin oon lukenut, että painojen nostelu lisää/kehittää verisuonistoa.

Näin vanhan kuvan jossa minulla oli näkyvä verisuoni ala-vatsalla, viittaa varmaankin melko alhaiseen rasva %:iin. Ei se enää ole siellä :) Kyllähän näkyvät verisuonet ovat jees.

Mulle... kiitos ei IKINÄ!

Jos vain mahdollista ei edes 40v kuluttua.

Mulla näkyy verisuonet rinnassa ja olkapäissä varsinkin reenin aikana. Rasvat mulla kuitenkin on jotain 15-17%. Siitä saa erehdyttävästi kireen vaikutelman. Joskus pienemmillä rasvoilla ne näky vielä enemmän. Mun mielestä ei välttämättä kauheen kaunista kuitenkaan...

Mulla taitaa vaan synnynnäisesti olla suonet pinnassa.

Originally posted by tommih
Jos näkyy KUNNOLLA niin voi olla hieman vaikeuksia elää. Kuten esimerkiksi jos tappelussa joku repäisee/raapaisee verisuonia auki niin tulee pahaa jälkeä.

Väittäisin että hankalampaa on kyllä elää jos mielipide pinnalla olevista verisuonista perustuu siihen arvioon, että kuinkahan ne mahdollisesti toimivat tappelutilanteessa.

Kouluaikoina eräällä naisopettajalla pullotti verisuoni otsassa, kun hän sattui olemaan vihainen. Se oli varmaan tosi kovassa lihassa ja varmaan tosi voimakas, mut tappelussa se ei ois pärjänny jos joku olis vetäny sitä hiuksista.

EI TZIISUS:david:

Originally posted by Woland
Väittäisin että hankalampaa on kyllä elää jos mielipide pinnalla olevista verisuonista perustuu siihen arvioon, että kuinkahan ne mahdollisesti toimivat tappelutilanteessa.

Aikas hyvä pointti! :lol2:

Taitaa olla vähän geeneistä ja enemmän rasvaprosentista kiinni. Itsellä kun verenpaine on yleensä 10-vuotiaan tasolla, painoa ~63 kiloa ja verisuonia näkyy käsivarsissa aika hitosti. Ei ihan aina kuitenkaan, ja välillä ovat itseasiassa "kuopallaankin". Punttaamisen vaikutuksen huomasi todella nopeasti, kun ensimmäisellä viikolla tuli tuo hauiksen isoin pitkittäinen suoni näkyviin ja kolmannen viikon jälkeen sinne ilmestyi kolme pienempää poikittaissuunnassa kulkevaa suonta. Ja vieläkin tulevat välillä moikkaamaan vaikka kuukauden verran on joutunut pitämään taukoa keikkahommien ja olkapääkipujen takia.

Tämän paremmin erottuvia suonia en edes haluaisi. Jos ja kun ne kuitenkin alkavat tuosta jatkossa varmasti vielä paremmin näkymään, niin ne alkaa näyttää jo vähän häijyltä ainakin omaan silmään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom