Verisuonet näkyviin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no nyt menee hieman offtopiciksi, mutta osaako joku antaa jotain suuntaa rasvaprosentista seuraavien tietojen perusteella:

Pituus 170cm
Paino 86kg
Ruumiinrakenne hieman "leveä" jo ihan luitten puolesta.
Lihaa on "senverran" että penkistä nousee 105-110kg, kyykky 130kg ja mave 160kg. Treeniä takana n. 10kk.

Niinja käsivarsissa tosiaan pullottaa komeasti verisuonet varsinkin treeniä tehdessä/muuten kun on kone lämpimänä. Hauiksen paksuus 39,5cm.

Villi veikkaus alle 15% :D vaikeahan tuosta on sanoa millää.

Mulla paistaa ranteissa verisuonet ihan uskomattoman paljon.
Lepotilassa paistaa niinkin paljon, että kun koulussa esim. käyttää t-paitaa, niin saa kuulla ehkä huomautuksia verisuonista :D
Mutta kun mennään salille niin jumankauta, versuoni tossa ranteessa voi olla jopa 2 cm ympärysmitaltaan. Haukkarissa tuntuisi olevan ihan "normi" kokoinen verisuoni.

Ja ihan syntymästä asti nämä ovat pullottaneet.

Juu geenithän niihin vaikuttaa. Vanhan luokan muijat oli sillee "Vähänkö sul on hevosen verisuonet". Ja sitten kaverit puntilla on "kato nyt noita verisuonii, ihan sairasta." Tosin mulla on ollut rasvat aina aika alhaalla (en taida syödä tarpeeks :( ), mutta kyllä ne geenitkin on aika ratkasevia tässäkin asiassa. Ja joo kyllähän noi verisuonet IMO aika kivoilta näyttää siskot on tosin sitten erimieltä on aina sillee, jos oon vetänyt kotona kauheen pumpin niin "HYI". Toi mitä mieltä sitten on niistä on aika tollanen "Fetishit kullakin."

no nyt menee hieman offtopiciksi, mutta osaako joku antaa jotain suuntaa rasvaprosentista seuraavien tietojen perusteella:

Pituus 170cm
Paino 86kg
Lihaa on "senverran" että penkistä nousee 105-110kg, kyykky 130kg ja mave 160kg. Treeniä takana n. 10kk.

Niinja käsivarsissa tosiaan pullottaa komeasti verisuonet varsinkin treeniä tehdessä/muuten kun on kone lämpimänä. Hauiksen paksuus 39,5cm.

itsellä paino 72kg tulokset samat ja prossa 8-9

no nyt menee täysin offtopiciksi, mutta osaako joku antaa jotain suuntaa rasvaprosentista seuraavien tietojen perusteella:

Pituus 170cm
Paino 86kg
Itsellä nousee suunnilleen saman verran rautaa samalla pituudella, mutta massaa on 76kg ja rasvat vähintään 12-13%. Tuohon verrattuna veikkaisin, että vähintään 20%, mutta täysi arvaushan tuo on.

Mulla ei verisuonet pullota muuallakun kaulassa... Jopa hampaita pestessä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näkynyt käsissä melkein aina verisuonet.:o

Isä ukollahan on jalassa suonikohju, aika ilkeän näkönenhän se on ja varmaan ikävä kävellessä.

Itellä kaulassa molemmin puolin aikamoiset suonet, varsinkin jos joudun, kröhöm, korottamaan ääntäni (tai tietty salilla) nii ovat melko hurjan näköset... ihmiset tulee vähän väliä tökkimään kaulaa tai kysyvät hätääntyneenä 'mikä helvetti sun kaulassa on?!' Mut ei ne mua häiritse, ihan päheet =) ja siis naisihminen kyseessä.

Verisuonten näkyvyyteen vaikuttavia tekijöitä ovat mm.: (ei järjestyksessä)
-genetiikka
-rasva %
-ihonalaisen nesteen määrä
-aerobinen kunto tai sarjakestävyys
-lihasmassan määrä lihaksessa/lihaksissa

Mm. näihin ja näin voidaan vaikuttaa verisuonten näkyvyyteen:
-Rasva% alemmas
-Ihonalaisen nesteen vähentäminen
-Aerobisen kunnon kehittäminen
-Sarjakestävyyden parantaminen kohdelihaksissa
-Lihasmassan kasvatus

Käsivarsissa kunnon suonet on mun mielestä komiat!!:rock:ja kertoo ne jotain rasva prosentistakin.

rate my veins :D

Jännä juttu tosiaan vaikka voi olla meitsilläkin pelastusrengasta niin käsivarsissa suonet vaan paistelee, reenin jälkeen ohimosuonet on kans aika härskin näköset.
Näissä kuvissa ei mitään pumppeja oo.

Liitteet

• 04042008064.webp
    04042008064.webp
    89,4 KB · Katsottu: 3 873
  • 04042008067.webp
    04042008067.webp
    17,4 KB · Katsottu: 2 277
rate my veins :D

Jännä juttu tosiaan vaikka voi olla meitsilläkin pelastusrengasta niin käsivarsissa suonet vaan paistelee, reenin jälkeen ohimosuonet on kans aika härskin näköset.
Näissä kuvissa ei mitään pumppeja oo.

Mulla on tuplasti enemmän suonia näkyvillä, ollu 13 vuotiaasta asti.
Ne näkyy parhaiten kun on dietillä, neste ja rasvakudos on vähäisempää.:thumbs:

itellä kans forkuissa, habassa ja olkapää-rinta aluella näkyy suonet reennatessa ja kesällä/saunassa lämpösessä kouhtuu selkeesti, mutta talven aikana ne ''häviää''

Mullakin näkyy suonet aika hyvin, aina verikoetta otettaessa mainitaan että eipä tarvi paljoa puristella että osuu neula oikeaan kohtaan. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom