Verisuonet näkyviin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saishan noi enemmän näkyä. Joskus kun on enempi lihaa ja sitä myötä ainakin hanskoissa pienempi rasvaprossa, niin eiköhän ne pinnalle astu paremmin.

fedit: Helvetti, tämä ketju sekotti väsyneen minän ja kirjoitin vahingossa punttimimmien 'vastaavaan' ketjuun äsken :D onneksi joku mode huomas ja poisti sen :nolo:

Tavallisesti ei näy yhtään, mutta mukava toisaalta kun vääntää puntilla kovaa ja verisuonet pullistuu. Tulee sellanen fiilis, että nyt menee kovaa ja varsinkin kun kaljussa päässä pullistuu sivuissa suonet.

Suonet näkyvät kokoajan, varsinkin salilla kun nostelee hetken niin kyllä suonet loistaa vaikkei kokoa hirveästi vielä olekkaan :rolleyes: Ensin suonet, sitten massa ;)

Suonet kertoo vain että olet liian laiha :D Kyllä mulla suonet näkyy habassa ja olkapäissä ja forkuissa, muttei pullota kunnolla. Forkussa pullottaa kyllä vähän.

kovalla treenillä ja pienellä rasvoilla, kuten edellä jo mainittiin. ittellä näkyy hauiksessa treenin aikana.

Kuinka alhaiset noiden rasvojen sitten pitää olla, että saisin suonet esiin. Itellä ei näy, kuin olkapäissä treenin aikana ja ohtassa..miten ne näkyis paremmin ihan levossakin. Niin ja pippelissä myös suonet näkyy. Mutta käsiinkin ne näkyviin haluuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sanotaan vaikka niin että käsissä pienet rasvat, jos kädestä kyse. Itte oon tehny koko saliuran ajan käsipainoilla istuen 3x10 loppuun isoolla painoolla. Toki muutkin liikkeet ottaa aika lailla käteen kuten tiedätte. Joskus kannattaa tehdä justiin tiputus sarja isosta pienemmäksi aina loppuun asti toistot. Tiedä sitte onko mitää järkee :( kyllähän vierisuonet suurenee salilla käydessä. Tuli mieleen jotta kuinkahan tupakointi tähän vaikuttaa :jahas: itte en polttele mutta kuintenkin.

Itsellä näkynyt aikalailla pienestä pitäen suonet ainakin käsissä. Minulla käynyt vähän päinvastaista, treenin/kiristymisen (iänkin) myötä suonet ovat hävinneet näkyvistä. Liitteenä joku vanha suonikuva ennen treenaamista >15% rasvoissa. Jossain vaiheessa oli pari-kolme vuotta treeniä takana ja rasvat noin 10%, mutta suonet näkyivät silti huonommin. Annoin kyllä veren valua käsiin noin 30s tuota kuvaa otettaessa, mutta enivei suonien näkyvyys on vain hävinnyt.

Liitteet

• suonia.webp
    suonia.webp
    37 KB · Katsottu: 9 794
Mikä toi käärme on joka vetää keskel kättä? :wtf:

Mä taidan kuulua näihin suonofriikkeihin :D
Suonet näkyvät melko hyvin läpi ilman rasittamista. Jännityksessä suonet tulee selvemmin esiin. Kai se on geeneistä kiinni. Kun isäukollakin on suonikkaat kädet, vaikka ei salia harrastakkaan. Kas tässä kuva.

img1001282.jpg

Mä taidan kuulua näihin suonofriikkeihin :D
Suonet näkyvät melko hyvin läpi ilman rasittamista. Jännityksessä suonet tulee selvemmin esiin. Kai se on geeneistä kiinni. Kun isäukollakin on suonikkaat kädet, vaikka ei salia harrastakkaan. Kas tässä kuva.

img1001282.jpg

Haluun tollaset suonet:kuola: noi on mageet!!:wtf:

Rasvaprosentin lisäksi suonikkuus riippuu aikalailla perintötekijöistä. Joillakin ihmisillä on vaan kohtuuvähärasvaiset kädet/kookkaat verisuonet vaikka rasvaprosentti muuten kropassa olisikin jossain 18-19% paikkeilla.

no nyt menee hieman offtopiciksi, mutta osaako joku antaa jotain suuntaa rasvaprosentista seuraavien tietojen perusteella:

Pituus 170cm
Paino 86kg
Ruumiinrakenne hieman "leveä" jo ihan luitten puolesta.
Lihaa on "senverran" että penkistä nousee 105-110kg, kyykky 130kg ja mave 160kg. Treeniä takana n. 10kk.

Niinja käsivarsissa tosiaan pullottaa komeasti verisuonet varsinkin treeniä tehdessä/muuten kun on kone lämpimänä. Hauiksen paksuus 39,5cm.

Itsellä on sellainen ilmiö että treenin aikana esim. suonet forkuissa muuttavat muotoa ja muuttuvat sellaisiksi "käärmemäisiksi"eli liikahtavat. Tämä on hassunnäköistä sillä sen huomaa ihan silmissä kun on kova punppi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom