Verisuonet näkyviin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se aika friikkiä omasta mielestä! Varsinkin kun yhessä kädessä suonet on piilossa ja toisessa ne näkyy ihan sairaasti :S Tällasesta ei haluis saada mitään psykopaatin mainetta.. kun mä ainakin yhistän suonet ja hullut keskenään. Suonet tuli kun 2kk alotin treenaa. Millä ne sais helpoiten piiloon? Oisko pullo rypsiöljyy hyvä tapa piilottaa suonet rasvan alle

ei taida yks pullollinen riittää..

no mutta milläs ne saadaan sit alas? onko ideoita? Onko tollaset suonet normaaleja teidän mielestä? (varsinkin kun yhessä kädessä on kauheet ja toisessa ei)

Itelläni on silleen että verisuonet pullistustuu käsissä kunnolla ulos, ei edes treenata tarvii :D
Enmä nyt tiedä pitäskö sitä pitää hyvänä tai niinkään huononakaan asiana.

Jos treenaat kovaa kokoajan niin ei suonien näkyväisyyteen voi vaikuttaa muuten kuin syömällä.siis rasva prosentilla..

no mutta milläs ne saadaan sit alas? onko ideoita? Onko tollaset suonet normaaleja teidän mielestä? (varsinkin kun yhessä kädessä on kauheet ja toisessa ei)

C'mon, ei siitä rypsiöljystä mitään iloa ole vaikka niitä kiskoisi kolme peräkkäin (ellei viikkotolkulla niin tee). Tämä nyt on muutenkin selkeästi joku trolli koska eihän kukaan täysjärkinen voi yhdistää näkyviä verisuonia hulluuteen. :jahas:

Se aika friikkiä omasta mielestä! Varsinkin kun yhessä kädessä suonet on piilossa ja toisessa ne näkyy ihan sairaasti :S Tällasesta ei haluis saada mitään psykopaatin mainetta.. kun mä ainakin yhistän suonet ja hullut keskenään.

Joku on katsonut liikaa tv:tä :hyper:

Treenin aikana toki hauiksiin ja forkkuihin tulee suonet esille ja sillä tavalla sais näkyä 24h/7, tietenkin hyvän maun rajoissa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
forkuissa ja hauiksissa näkyy jollakin lailla, saisihan nuo näkyä vaikka muuallakin ja paremmin käsissäkin. Serkkua mukava pelotella kun kääntää käden ojennettuna silleen että rystyset taakse kyljen viereen, kun näkyy suonet hyvin ja muuta raskausarpikin hauiksessa. :D

Mulla on matalat verenpaineet, eikä normaalisti näy verisuonet. Mutta jos treenaa tai jostain muusta syystä "jännittyy" tms, niin kyllä rupeaa suonia näkymään, joten luulen, että jotain tekemistä kyllä verenpaineella on suonten näkymisen kanssa.

alkoholilla ja verenpainetta nostamalla on mulla ainakin mutuna tullut suonet paremmin pintaan. etureisissäkin näkyy isoimmat vähän pullottaen saunan jälkeen kaljaa ottaessa. välillä kyllä ilmankin vaikka rasvaa on kertynyt taas vatsaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom