Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by lappari
Mitäs mieltä ootte tästä venäläisestä penkkiohjelmasta:http://www.mwsu.edu/~physed/hhptl/weights/russiangenerator.htm
onko kukaan kokeillu/kannattaako kokeilla?

Vai onko järkevämpää pysyä näissä perinteisissä 5*5 tai 8*3 voima treeneissä?

Ma oon tehnyt tuon kertaalleen ennen HST:hen hurahtamista ja maksimi nousi just sen mita pitikin. Penkille tuota tein Korten 3x3:n jalkeen, missa penkki pysyi samana, mutta veto ja kyykky humahtivat lujaa vauhtia ylos.

Painot sopivat just hyvin hidassoluiselle natulle, joka ei kayta penkkipaitaa tms. muita apuvalineita penkissa.

Suosittelen lampimasti toisin kuin naita taalla aikaisemmin esitettyja laskureita, missa muutaman viikon jalkeen tehdaan entisella ykkosmaksimilla vitosia. Tuosta ohjelmasta on T-magissa enemman juttua, etsi searchilla artikkeli "from russia with love".

Tuntuu hiukka omituiselta kun testailin tota ryssä laskuria eri maksimeilla, nii huomasin että mitä enemmän nostaa tällä hetkellä niin sitä enemmän maksimi nousee tuon laskurin mukaan.
Eikös se mene niin että kehitys hidastuu tietyn harjoittelun jälkeen eikä nopeudu... ottakaa kantaa..

:curs:

Näin maalaisjärjellä ajateltuna luulisi ettei isoissa painoissa enää tunnu tollaset 1,25kilon lisäykset missään, eli sitä kautta maksimikin nousisi enemmän kerrallaan. :)

Originally posted by Hevosnaama
Tuntuu hiukka omituiselta kun testailin tota ryssä laskuria eri maksimeilla, nii huomasin että mitä enemmän nostaa tällä hetkellä niin sitä enemmän maksimi nousee tuon laskurin mukaan.
Eikös se mene niin että kehitys hidastuu tietyn harjoittelun jälkeen eikä nopeudu... ottakaa kantaa..

Suosittelen prosenttilaskuopin kertausta.

nyt on 3 viikko takana tota ohjelmaa, teki mieli testata jo tänään missä mennään maksimien suhteen, joten testasin sarjojen perään ja jo nyt nousee n.110%, joten voinko tehdä tohon ohjelmaan muutoksia niin että otan tuosta uudesta maksimista prosentit noille 3 seuraavalle viikolle vai olisiko viksuinta jatkaa vanhoillla painoilla?

tuota 6 viikon ohjelmaa vois kokeilla ennen kesäkiristelyjä.

Kertokaas minkälainen ohjelma teillä on muille lihaksille, teettekö ojentajia ja olkapäitä normaalisti joku päivä vai tehdäänkö tosiaan vaan penkkiä?

Originally posted by Caane
nyt on 3 viikko takana tota ohjelmaa, teki mieli testata jo tänään missä mennään maksimien suhteen, joten testasin sarjojen perään ja jo nyt nousee n.110%, joten voinko tehdä tohon ohjelmaan muutoksia niin että otan tuosta uudesta maksimista prosentit noille 3 seuraavalle viikolle vai olisiko viksuinta jatkaa vanhoillla painoilla?

Mihin sulla on kiire? Tekisin ohjelman normipainoilla loppuun, testaisin maksimin ja vetaisin uuden systeemin peraan laskettuna uudesta maksimista.

Jos niilla "liian kevyilla" romuillakin on tullut 10% lisaa voimaa, niin miksi rikkoa toimivaa systeemia?

Ryssän penkki

Onkohan viisasta treenata muuta kehoa jos halajaa tuon ohjelman toimivan täydellisesti. Mutta toisaalta lainaten Tony Halmeen sanoja "Ei ole ylitreenausta, on vain alisyömistä"
:kippis1:

Vedä loppuun vanhoilla painoilla tai oot ylikunnossa ennen ku tajuutkaan. Toi maksimin testaus kesken ohjelman ei oo järkevää, koska maksiminostot on kuluttavia -->ylikunto. Prosenttiohjelmassa pysytään ohjelman mukaisissa raudoissa vaikka tuntuis kevyeltä. Maksimi testataan kisoissa, tai ohjelman loputtua.

Re: Ryssän penkki

Originally posted by Olakinte
Onkohan viisasta treenata muuta kehoa jos halajaa tuon ohjelman toimivan täydellisesti. Mutta toisaalta lainaten Tony Halmeen sanoja "Ei ole ylitreenausta, on vain alisyömistä"
:kippis1:

Mä oon tehnyt nyt 2 kovaa penkkitreeniä, 5 sarjaa kummassakin, ja sitten vielä päälle toisena päivänä 3-6 sarjaa rintaa ja toisena 6 sarjaa ojentajia. Ei ongelmia. Mutta nyt on viimeinen viikko tuosta ohjelmasta, ja sit taas vähän vähennän tuota rinta+ojentaja-rasittelua. Plus tietenkin kovat selkä- ja jalkatreenit omina päivinään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viittiskös kukaan pistää väliraporttia tai jos on jo ohjelman tehny niin vähän tuloksia(parin viikon päästä kokeilen itse)

Onkos kaikki saanut tehtyä ton 6x6 80% siinä kolmannella viikolla

Olisin kiitollinen vastauksista
:rolleyes: (ehkä)

Originally posted by Romps
Viittiskös kukaan pistää väliraporttia tai jos on jo ohjelman tehny niin vähän tuloksia(parin viikon päästä kokeilen itse)

Onkos kaikki saanut tehtyä ton 6x6 80% siinä kolmannella viikolla

Olisin kiitollinen vastauksista
:rolleyes: (ehkä)

Itse tein penkille ja kyykylle samaan aikaan. Penkki nousi 5 kiloa ja kyykky ainakin 7,5 kiloa.
Sain tehtyä molemmissa liikkeissä ne 6*6. Helppoja ne eivät olleet, mutta tulivatpahan kuitenkin. Ohjelman alkuperäinen versiohan laittaa kertaamaan viikot 2 ja 3, mikäli nuo kutossarjat ei mene. Onnea yritykselle!:)

Sama täällä, pena nous vähän päälle 5 kiloo ja kaikki treenit(esim. 6x6) meni läpi. :)

Itse otan taas ton ryssäohjelman käyttöön, kun totesin että tuo skopecin 5x5 on ihan täys paska(ainakin mulle).

Mä oon saanut tässä 8 viikossa tuolla skopecin 5x5:llä arviolta 10 kiloa ykkösmaksimiiin lisää, palataan asiaan huomenillalla kun on tarkkoja tuloksia :)

Originally posted by tappara
Mä oon saanut tässä 8 viikossa tuolla skopecin 5x5:llä arviolta 10 kiloa ykkösmaksimiiin lisää, palataan asiaan huomenillalla kun on tarkkoja tuloksia :)
Mä en jaksa ymmärtää miten joillain voi noussa ykkönen 10 kiloa 8 viikossa. :confused: Vai laitoitko sä maksimiksi sellasen painon mikä nousi "ihan helposti"?

Puuh, ei menny ihan putkeen penkkienkkayritykset. 120kg tuli ihan heittämällä mutta 125 tyssäsi aika äkkiä, ehkä paremmalla yrityksellä tai ensimmäisenä yrityksenä olisi voinut tulla. Joten eipä tuo enkka noussut kuin 5kg, tosin edellistä enkkaa kokeiltiin joulun tienoilla, jonka jälkeen tuli noin 3 viikon treenitauko, ja siitä tauosta "normaalille" tasolle palaamiseen meni varmaan ainakin 4 viikkoa...

tänään tuli 14 treeni tehtyä ja kyllä oli kevyttä vaikka tein sen vanhalla maximilla ton 95% sijasta, tuntu että ainakin 6 ois tullut ilman mitään ongelmia

muutenkin on hiukan tullut muokattua tota ohjelmaa niin että nämä 80x2x6 sarjat on tullut tehtyä muutaman kerran jo 90x2x6 muodossa

6 viikon treeni venyy kyllä 7 viikkoon kun tuli pullonhenki ja sotki treenit viime viikolla

ens viikolla ois edessä se 18 treeni, joten sillon saa tietää että miten paljon on maximit noussu. 3 viikon kohdalla olivat tulokset nousseet jo reilu 10kg, joten jos tohon on tullut 5-10 vielä lisää niin kyllä on suu messingillä :D

muutenkin tuntuu että kun on keskittynyt tohon penkin tekemiseen niin kaikki muutkin maximit on noussu kohinalla

Originally posted by Raven
Juu, laitan raporttia tulemaan.

Miten kulkee? :whip:

Originally posted by Kraftwerk n
Miten kulkee? :whip:

Just pitikin tänään laittaa pientä raporttia.
Eli nyt on melkein 4 viikkoa takana ja parannusta on tullut n.15kg. Varmaan olisi enemmänkin, mutta ei kyllä oikein taida palautua kovin tehokkaasti tuosta 4-6kertaa viikossa penkkiä +muut päälle. :)
Reilu 3 viikon päästä kun tässä alkaa hieman treenit kevenee ja hermotus pelaa paremmin, niin saadaan se oikea hyöty paremmin esille.
Ajattelin kokeilla maksimia ensin ilman paitaa tai ainakin lähelle. Ja sit paita päälle.
Ai niin, paino on muuten pysyny samana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom