Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Yllättävän hyvin kyllä alkanut sm-liigan veikkailut täälläkin.

Tänään ois mestiksessä mun mielestä yksi hyvä kohde kertoimien puolesta. Hokki 2,45 - KooKoo 2,1. Hokki sarjassa kolmantena maalein 12-7 ja KooKoo kahdekasantena maalein 10-16. Mitä kummaa?? KooKoo saanut vahvistuksen Bluesin A-junnuista, Nico Nybergin, mutta eihän se nyt selitä noita kertoimia.

Mitä mä en nyt tiedä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomisen illan sm-liiga kierros:
Blues - Kärpät 1 @ 2,30
Hifk - Lukko 1 @ 1,70
HPK - TPS 1 @ 2,15
Pelicans - Tappara 2 @ 2,65

Muut ottelut ovat arvaattomia, mutta jos pitäisi näistä
vielä arvata, niin nämä:
Ilves - Jokerit 1 @ 4,20
Kalpa - Ässät 2 @ 2,80
Saipa - Jyp X @ 4,20

Huomisen illan varmin on Hifk!

pitkävedossa, mitä tarkoittaa sielä lipukkeen alaosassa ne tuplat, triplat jne ja sit joku vapaa? mitä noilla tekee jos raksittaa jonkun? hinta nousee?

Sm-liiga vedot alkanut omalta osalta paremmin kuin hyvin joten laitetaas nyt vetoja näkyville jos vaikka alamäki alkais. :face:

Äsken pelasin:

Kärpät 2.55
Jokerit -1.5 2.15
Ilves-Jokerit o5.5 2.05
Tappara 2.60

Sinkkuina siis ja saattaa olla, että pelattavia kohteita tulee vielä lisää kun kokoonpanot on ilmestyneet.

mitä tuola pitkävedossa tarkottaa tommonen et joukkoeen nimen perässä on laatikossa +1 ? Tai mitä te tarkotatte jos pelaatte sinkkuina?

mitä tuola pitkävedossa tarkottaa tommonen et joukkoeen nimen perässä on laatikossa +1 ? Tai mitä te tarkotatte jos pelaatte sinkkuina?

Tasoitusveto, eli jos on esim tänään Saipa +1 - Jyp 2, ni tarkoittaa että voittaaksesi tuon vedon Jypin pitää voittaa kahdella maalilla vähintään, koska Saipalle lisätään yksi maali heti alkuun, tyyliin peli alkaa tilanteesta 1-0.

sinkku=veikataan vain yhtä kohdetta

veikkauksen pitkävedossa ne kohteet joita voi pelata sinkkuina on merkitty S

Ootteko miten paljon pistäny monivalintaisena noita pitkävetolappuja?. Tietty lapun hinta nousee mutta mulla on viime aikoin toiminu hyvin..

sinkku=veikataan vain yhtä kohdetta

veikkauksen pitkävedossa ne kohteet joita voi pelata sinkkuina on merkitty S
öö, otin mun lappuun monta sinkku kohdetta? mitä helvettiä siis? siis miksei vaan laita sitten 1 kohdetta per lappu jos haluaa pelata "sinkkuna"

öö, otin mun lappuun monta sinkku kohdetta? mitä helvettiä siis? siis miksei vaan laita sitten 1 kohdetta per lappu jos haluaa pelata "sinkkuna"

no siis sitä juuri tarkotan että siinä lapulla on vaan se yksi kohde.
veikkauksella ei vaan voi kaikkia kohteita näin pelata

Saatana, olisivat nyt tehneet yhden maalin vielä Lappeenrannassa...

HIFK - Lukko 1 [Pankki]
Blues - Kärpät over 4.5
HPK - TPS 1
SaiPa - JYP over 4.5
Ilves - Jokerit over 5.5
Pelicans - Tappara over 4.5

ja toinen lappu:

HIFK - Lukko H(0-2) [1]
Blues - Kärpät H(0-1) [1]

Tämä onneksi osui.

No vittu, eihän tuo toinen lappu edes osunut, tasuriksihan tuo Blues - Kärpät meni. Jotenkin innoissani katsoin tuon väärin. Hmm, yöllä vain yksi NFL peli ja siinäkin niin surkeat kertoimet, että taidan passata. Tai no jos Ravensia pelaisi tasoituksella pikkuisen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom