Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
kaksi tasuria lottoliigasta kiinni,faak jees

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän Dortmund kurita tänään HSV:tä ja JyP ottanee pisteet kotonaan Tapparalta ja Ässät - HPK päättyy vähämaalisesti. Siinä on minun lyönnit tältä päivältä.
Tenniksestä sai pikkasen pelirahaa lisää kun sekä Wozniacki sekä Davydenko hoitivat ottelunsa.

Eiköhän Dortmund kurita tänään HSV:tä ja JyP ottanee pisteet kotonaan Tapparalta ja Ässät - HPK päättyy vähämaalisesti. Siinä on minun lyönnit tältä päivältä.
Tenniksestä sai pikkasen pelirahaa lisää kun sekä Wozniacki sekä Davydenko hoitivat ottelunsa.

Tarkoittanet, että Kärpät vie kotonaan Tapparaa? Samaa mieltä tuosta Ässät - Hpk pelistä. Under 5 lähetään hakemaan. Singlenä Ilvestä. On pelannu pirteesti pari viimestä kierrosta ja Hifkin pakka on kyllä vieläkin vaan aika sekaisin. Tuolla kertoimella todellakin Ilves!

Samoin Saipaa Singlenä. Saipa kynti hieman bluessia vastaan, mutta eiköhän tuosta selvitty ja tänään tps nurin.

Sitten vielä kolmen kohteen pitkäveto: Kärpät, Kalpa ja Ässät...

Suhteelisen varma vihje TPS-Kalpa peliin. Olen katsonut nyt lähes jokaisen kalpan pelin mitä urhon kaapelista tulee. Ja joka kerran lyönnyt kalpan puolesta(hieman kotiinpäin vetoa, ei järjellä vaan tunteella) Ja yhtään peliä en ole viellä nähnyt kalpan voittavan. .

Oman kirjoituksen lainaus sivulta 240 tämän vuoden tammikuulta. Tämä toimii edelleen. Olen katsonut kalpa-jyp sekä ilves-kalpa pelit tänä vuonna sekä nyt kalpa-lukko peliä katselen...... ja mikä on tilanne eka erän jälkeen 0-3.

ihan meni taas kaikki väärin prkl

Milanin tappion aavistin,Lahti kun vielä hoitaa JJKn ni rahhoo tulo.
ManUn voittoa en kerenny lyömään prkl :(

Tänään Pelsujen (2,40) kautta vedot. Tulivoimaa löytyy ja jos puolustus ei päästä yli kolmea maalia on vierasvoitto lähellä. Ovat ihmeellisesti sössineet noita pelejä kahen maalin johtoasemastakin. Tänään on sitten 3p voiton vuoro.

Oman kirjoituksen lainaus sivulta 240 tämän vuoden tammikuulta. Tämä toimii edelleen. Olen katsonut kalpa-jyp sekä ilves-kalpa pelit tänä vuonna sekä nyt kalpa-lukko peliä katselen...... ja mikä on tilanne eka erän jälkeen 0-3.

No olihan sitten peli.... ja tuo peli sitten vaikuttaa nyt aivan helvetisti arvion tekemiseen. Eli mitä mieltä Blues-kalpa pelistä? Taitaa jäädä koko kohde pelaamatta sillä en kyllä osaa päättää että miten tuo menee. Blues on ollut vaikea vastus sekä osaa pelata just kalpaa vastaan sekä osaavat rouhia ne maalit kalpalta. Mutta miten on tällä hetkellä kalpan paketti kasassa tuon edellisen pelin jälkeen. Paljonko se nosti varsinkin sen eka erän tärkeyden merkitystä ja onko nyt suunnitelmat hallussa niin että eka eräkin pelataan kunnolla.
Muuten tänään pelataan vierasvoittoja sekä over 5,5 kolmeen kohteeseen.

Aijaij kerranki tuli vähä enempi karkkirahaa :D harmittaa vaan ku hiluilla joutu pelaa et pari euron lappuu tuli tehtyy mut satanenha tuolt melkee napsahti. Saipa piti kun pitiki vaikka 7 sekkaa enne loppuu kuulu radiost et jokerit tasotti, huh. Vielä toho samaan kärpät, jyp ja hifk,

Rasti seinään ja lippu salkoon: minä voitin pitkävedossa. Kärpät, HIFK, Blues ja JYP hoitivat homman kotiin. Ainoastaan se harmittaa etten sittenkään uskaltanut pelata myös SaiPaa niin kuin alun perin piti.

Betssonilla kokeilin tänään päivän pelatuimmat-riviä huvikseen ja sehän natsas. blues, kärpät hifki ja jyppi lapulla. Harmi vaan kun panosta en laittanu parii euroo enempää, mutta reilu satku sieltä tuli. Rockmondia tuli peesattua muutamalla kympillä, sen verta hyvältä näytti tupla. vaan täl kertaa ei napannu.

Yli 4kk:tta viimeisestä vedosta ja tänään pistin tripla järjestelmään jokerit, hifk, kärpät, jyp.

Harmi kun vaan 10€ panoksella niin 40€ muuttu 214,6€. No, jos kattoo taas jouluna seuraavan vedon.

Rasti seinään ja lippu salkoon: minä voitin pitkävedossa. Kärpät, HIFK, Blues ja JYP hoitivat homman kotiin. Ainoastaan se harmittaa etten sittenkään uskaltanut pelata myös SaiPaa niin kuin alun perin piti.

Minä kanssa pelasin nuo sekä jätin blues pelin pois. Hieman voitolle ei paljoa.... mutta tämän kauden alku mennyt paremmin kuin viime vuosi. Noin 20% kassasta voitolla.
Monivedot on olleet tasaisesti 2/3 joka kerta. Eli yleensä omat pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom