Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kärpäset jatkaa samaan malliin kun viime kaudella, pelaa aina päinvastoin kuin veikkaat.
Eiköhän Dortmund kurita tänään HSV:tä ja JyP ottanee pisteet kotonaan Tapparalta ja Ässät - HPK päättyy vähämaalisesti. Siinä on minun lyönnit tältä päivältä.
Tenniksestä sai pikkasen pelirahaa lisää kun sekä Wozniacki sekä Davydenko hoitivat ottelunsa.
Suhteelisen varma vihje TPS-Kalpa peliin. Olen katsonut nyt lähes jokaisen kalpan pelin mitä urhon kaapelista tulee. Ja joka kerran lyönnyt kalpan puolesta(hieman kotiinpäin vetoa, ei järjellä vaan tunteella) Ja yhtään peliä en ole viellä nähnyt kalpan voittavan. .
Oman kirjoituksen lainaus sivulta 240 tämän vuoden tammikuulta. Tämä toimii edelleen. Olen katsonut kalpa-jyp sekä ilves-kalpa pelit tänä vuonna sekä nyt kalpa-lukko peliä katselen...... ja mikä on tilanne eka erän jälkeen 0-3.
Rasti seinään ja lippu salkoon: minä voitin pitkävedossa. Kärpät, HIFK, Blues ja JYP hoitivat homman kotiin. Ainoastaan se harmittaa etten sittenkään uskaltanut pelata myös SaiPaa niin kuin alun perin piti.