Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
tps, leverkusen, olympiakos singleinä. kaikki selvästi altavastaajia mutta selviä ylikertoimia on kyllä tarjolla. isommalla panoksella hifkiä. niin ja sit tietenkin etelänmatkalappu: hull+middlesbrough+arsenal(-1)+olympiakos+leverkusen, kerroin reilu 600 ja panosta 5e...nyt matkoja katselemaan ->

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rockmondin vihje poimittu

Hifk-Ässät+1 Merkki 1

Panos 200

Mitä tässä on seurannut Rockmondin vihjeet osuu todella usein, eli nyt kun minä poimin ne ei varmasti osu ja illalla vituttaa :D

Rockmondin vihje poimittu

Hifk-Ässät+1 Merkki 1

Panos 200

Mitä tässä on seurannut Rockmondin vihjeet osuu todella usein, eli nyt kun minä poimin ne ei varmasti osu ja illalla vituttaa :D

No niin mitäs saatana mä sanoin peli jo 2-0 ässille voi saatana kohta lähtee läppäri seinään.

Vitun porin kyrvät viimeksi blues voitti ässät(silloin tietysti pelasin ässiä) panos vaivaiset 500e ja nyt voi vittu että vituttaa, enää en perkele veikkaa!

Jep, Hifkiä viedään nyt lujaa, 15 minsaa pelattu ja ässät rokottanu jo 3 kertaa. Aikalisät pidetty ja nyt siellä istutaan vaan hiljaa vaihtopenkillä. Aika moni vetolappu kusi täälläkin tohon.

EDIT: Ukraina ei saa enää pelata Rockmondin vihjeitä.. :jahas:

Jep, Hifkiä viedään nyt lujaa, 15 minsaa pelattu ja ässät rokottanu jo 3 kertaa. Aikalisät pidetty ja nyt siellä istutaan vaan hiljaa vaihtopenkillä. Aika moni vetolappu kusi täälläkin tohon.

EDIT: Ukraina ei saa enää pelata Rockmondin vihjeitä.. :jahas:

Mä varoitin, tosin ilmeisesti liian myöhään :D, tää on perkele niin mun tuuria, vittu tämän tiesi.

Miten vitussa Jokerit ei saa maalia aikaan?
E: 2-3 Nordis, älkää pojat vielä viiltäkö ranteita! Ja Seikola siirtää Pelsut johtoon, hieno kuvio.

2-3 Hifkilässä.

Miten vitussa Jokerit ei saa maalia aikaan?
E: 2-3 Nordis, älkää pojat vielä viiltäkö ranteita!

Ei ne tuu saamaankaan, Ylösen opit alkaa mennä perille ja tepsi pärjää jo pelkästään maalivahtien ansiosta, tässä kohtaa kautta ne oppii aina :/

Älkää hehkuttako, kyllä se kusee vielä perkele, ei voi onnistua noin hieno nousu

Silti jätät Rockmondin väliin, perkele oon tehny hyvää nousua niillä ja nyt tulit ja pilasit kaiken :lol2:

Vittu köyhä opiskelija tarvii nyt rahhoo :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom