Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo tiedän että Stoke on kova kotona mutta just toi että Newcastle on tosi kovassa iskussa ja Stokella on tosiaan toi eurooppaliigan ottelu edessä + tippuivat viime viikolla liigacupista. newcastle taitaa myös yhdessä man cityn kanssa olla ainoa joukkue joka ei vielä tällä kaudella ole hävinnyt yhtään ottelua liigassa. kyllä mun ainakin on pakko kokeilla tota 3.70 kerrointa tänään :)

Ja tärppäsi, onneksi pystyi laittaan sinkkuna. Panosta olisi voinut laittaa enemmänkin, 5% panoksella kassaan nähden mentiin. Noh rahaa se on tuokin.

hifk-ässät+1 1 2.60 ässät konttaa tällä hetkellä...
valencia-leverkusen 2 5.50 kokeilu mielessä tv-peliin pikku panostus

Jokerit on vahvoja ollut tällä kaudella kotonaan ja ei pitäisi olla mitään ongelmia voittaa yli kahdella maalilla Tepsi. Toi Hifki on kanssa hyvä veto minkä Rockmond laittoi, pelaan itse näitä kumpaakin 50 euron panoksella.

Pakko testata sinkkuna Olympiakosta. kerroin 7.5, vain sillä on panosta voittaa ja edellisen ottelun voitti 3-1 juuri Dortmundia vastaan...

Pakko testata sinkkuna Olympiakosta. kerroin 7.5, vain sillä on panosta voittaa ja edellisen ottelun voitti 3-1 juuri Dortmundia vastaan...

Kyllä Dortmundillakin on vielä panosta. Jos se voittaa loput pelit niin vielä on mahdollisuudet jatkoon.

Nyt kun on metsästys taas loppu niin aloitetaan kunnolla pelaamaan vedonlyöntiä. Täällähän on ollutkin yllättävän vilkasta keskustelua mutta kaipaisin vinkkejä hyvistä vedonlyöntibonuksista. Eli minulla on jo tilit 365bet,bettson,unibet,paf,veikkaus ja nordicbet. Bonukset voitollisesti käytetty viime talvena ja muutamat tilit tyhjensin ja muutamilla viellä pelaan. 365bet muuttui mielestäni varsin sekavaksi sivuksi ja sen tyhjäsin joku aika sitten. En nopeasti enää mistään löytänyt yhtä hyviä bonuksia kuin oli viimetalvena eli 100 talleta niin saat 100% bonuksen. Vinkkejä?

Tässä olen pelannut sm-liiga kohtuullisesti sekä änäriä hieman tuurilla mutta viikon olin poissa netin äärestä ja töllön ääreltä joten joukkueiden tilanteet hieman hakusessa.
Mutta äkkiä katsottuna Hifk,kalpa ja kärpät. Tuplina keskenään. Ässät rämpii ja Hifkin peli kulkee. Kalpa saa hyvän kertoimen sekä hieman kotiin päin vedän tässä. Sekä mulla on aina perusvetonan hifk/kalpa yhdistelmä. Ja noilla tienasi varsin hyvin viimekaudella. Pelsut hieman notkahti, kärpät on taas piristynyt kärpillä on varsin hyviä kertoimia ML kohteena joten tuossa huokuttaa se.
Jokerit ja Jyp -1,5 kohteilla sekä kun vaan tulee kokoonpanot niin blues kiinnostaan taas kertoimen valossa sekä ehkä hieman paremman kauden takia. Seurataan hieman tilanteita ennenkuin pelataan kohteet.
Samoin tuolta änäristä vancouverin peli pistää silmään.

edit: joskus on mainittu että valmentajan vaihdoksen jälkeen joukkue pelaa hyvin mutta jotenkin Ilves ei vakuuta minua niin että uskoisin sen jypiä voittavan tai edes jäävän maalin päähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom