Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Espanja Primera Liga, Osasuna - Levante.
Nordicbet antaisi vieras kertoimeksi 3.10, pystyykö fantastisesti kauden aloittanut Levante voittamaan vieraissa. Osasuna ei ole hävinnyt kotonaan viimeiseen 7 peliin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivän veto:

Osasuna - Levante 2
G-Koovee - NST 1
Jo Wilfried Tsonga - Juan Martin Del Potro 2
Marin Cilic - Janko Tipsarevic 1
kerroin: 20.59

Näin jälkeenpäin järkevästi ajatellen, vituiksihan toi tulee menemään..:D

kokeillaas piruuttaan miten kosahtelee..

Cagliari-Lazio 2
Columbus-Anaheim 1

Panos: Sopiva

Ihan stetsonista heitin aiemmin 4 kohdetta futista, 3 osui, ja viimiseen laitoin 2:n, päättyi tasan, yllättävän lähellä :wtf:

Viimeisistä otteluista (kuntopuntari) huolimatta voisi pitää jonkinlaisena yllätysmerkkinä jos Newcastle ottelun voittaisi. Viimeksi keväällä tuli Stoken kentällä turpaan 4-0.
Stoke on aika sitkeä kotonaan, joskin taitaa pelata eurooppaliigaa ihan lähipäivinä että miten lie ajatukset siellä ja miten riittää materiaali..
3,70 on kyllä nykykuntoiselle Newcastlelle hyvä kerroin, mutta pieni tasapelin peikko vaanii..

Eli lopputulos tulee olemaan kuitenkin jotain 0-3...:D

joo tiedän että Stoke on kova kotona mutta just toi että Newcastle on tosi kovassa iskussa ja Stokella on tosiaan toi eurooppaliigan ottelu edessä + tippuivat viime viikolla liigacupista. newcastle taitaa myös yhdessä man cityn kanssa olla ainoa joukkue joka ei vielä tällä kaudella ole hävinnyt yhtään ottelua liigassa. kyllä mun ainakin on pakko kokeilla tota 3.70 kerrointa tänään :)

Löytyisikö R.Lehtinen joku hyvä kohde tänään pelattavaksi? Kun sulla nähtävästi menee nyt hyvin vedonlyönnin parissa! ;)
Voisi kuitenkin kokeilla tuota Newcastlea... Mites tuo Amur - Dinamo M ?

Sevilla - granada+1 (1)

Sevilla paljon parempi joukkue eikä se ole hävinnyt kertaakaan tällä kaudella. Granada sarjanousija ja viimeisenä sarjataulukossa, ei yhtään tehtyä maalia vieraissa. En juuri koskaan anna joukkueelle maalia eteen mutta tässä nyt kokeilen, tuplaan kaveriksi Newcastle+1. Kokonaiskerroin 3.13 veikkauksella ja panosta sopivasti.

no ainakaan tätä "vinkkiä" ei ehkä kannata matkia..vedin kuitenkin:

Stoke-Newcastle U 2
Ny Rangers-San jose 2
Neftehimik-Traktor 2

Kerroin 17,50.

Panos: Liikaa tälläseen kokeiluun.

Piti kanssa tota Newcastlea kokeilla, Stoke kyllä voittanut tai pelannut tasan kotonaan perhanan hyvin ja vielä kohtuu kovia porukoita vastaan.

Päädyin itse lopulta kahteen kohteeseen.
Neftehimik - Traktor 2 - Luotetaan R.Lehtisen vinkkiin ja toivotaan Traktorit voittoon.
Sevilla - Granada +1 1 - Peesataan nyt täysii, kun antoi hyvän vinkin ja perustelun.
Kerroin 4,18 ja 20 euron panos.

Millaisilla panoksilla yleensä pelaat R.Lehtinen? Voittojesi perusteella melko isoilla.
Mulle 20e on jo todella iso panos! :D

Eipä oo kauheesti vakuuttanut noi Betssonin valmiit..

Päivän veto:

1. Stoke - Newcastle X
2. Dynamo Riga - Yugra Khanty-Mansiysk 1
3. HC Lev - Avangard Omsk 2
4. Florida Panthers - Winnipeg Jets 1
kerroin: 22,25

Päädyin itse lopulta kahteen kohteeseen.
Neftehimik - Traktor 2 - Luotetaan R.Lehtisen vinkkiin ja toivotaan Traktorit voittoon.
Sevilla - Granada +1 1 - Peesataan nyt täysii, kun antoi hyvän vinkin ja perustelun.
Kerroin 4,18 ja 20 euron panos.

Millaisilla panoksilla yleensä pelaat R.Lehtinen? Voittojesi perusteella melko isoilla.
Mulle 20e on jo todella iso panos! :D

toka erä, ja traktor johtaa 1-5..ja toinen KHL matsi minkä laitoin, on tokassa erässä 3-0..panosta oli 30€, ei suurta voittoa tule, mutta vajaa huntti taitanee kilahtaa;)

vähän riippuu, millasilla panoksilla, nyt ollut 10-100€.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom