Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
vittu!

Kyllä mä tykkään hifkistä! :curs:

oli tossa lapulla, yhdessä monista,

ässille, jokerit peli tasan, ja HIFKILLE, panosta 50€, kerroin vajaa 60, kiitti hifk! :puntti:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
illaks löysin yhen kohteen viä mihin tänään sörkin rahaa
southampton-peterborough+1 1 2.10...southamptonin kotivire on ollut todella hyvä 7 peliä 7 voittoo maalisuhteella 19-4...niitä kohteita jota isken isolla...jos menee oikein...niin tommosia hifk tappioita saa tulla jopa 40-50 ennen ku hermot menee...vaikee jengi pelata noi porilaiset...voi hävitä vaikka rokille mut sit hesassa 8min pelattu niin 0-3...Ja ukraina et pelaa tätä,koska tuat huonoo karmaa mun vetoihin saatana :(

southampton-peterborough+1 1 2.10...southamptonin kotivire on ollut todella hyvä 7 peliä 7 voittoo maalisuhteella 19-4...niitä kohteita jota isken isolla...jos menee oikein...niin tommosia hifk tappioita saa tulla jopa 40-50 ennen ku hermot menee...vaikee jengi pelata noi porilaiset...voi hävitä vaikka rokille mut sit hesassa 8min pelattu niin 0-3...Ja ukraina et pelaa tätä,koska tuat huonoo karmaa mun vetoihin saatana :(

Tuunko pelaamaan niin et osu :D

Edittiä nyt vasta huomasin että olitkin maininnu mut tuossa viestissä :D no mutta mieti jos pelaan sun vihjeitä kannattaa iskeä X tai päinvastoin ku minä niin varma voitto.

Ei huolta mun pelaamiset on nyt oikeasti vähäks aikaa loppu, pitää siirtyä pelaamaa taas vähä kenoa :D sieltä sentää joskus osuu

Tuli laitettua tämä parilla kympillä. Ja hyvä vinkki olikin. Harmi vaan, että vaikka STHMP johti 2-0 ja PTRBRHGH oli vajaalla, niin siltikin saivat tehtyä siinä ihan lopussa 2-1 maalin. Varmaan ollut joku ihan outo flipperipallo tai puolustuksen unohdus..

Tätähän tämä on. HIFKiin kosahti se iso lappu eilen. Ässillä voi olla nyt henki päällä ja Kalpa saattaa ottaa niukan tappion tänään Porissa. Myös Saipa kotonaan Tapparaa vastaan tuntui hyvältä idealta.

kokeilin kalpaa vah. 2 maalin voittoo. oli sentään melkein 5 kerroin. aivan liikaa liigan parhaalle porukalle.
toiset kohteet oli realin voitto väh. 2 maalii.
ja inter-lille (1)

kok. kerroin: 21.75
vituikshan toi menee mutta pitäähän sitä kokeilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom