Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
23. Grasshoppers − FC Sion X 3,20
35. Wolverhampton − Blackburn 1 2,00
81. San Jose − Vancouver 1 2,15
40. Aston Villa − Liverpool 1 3,10

Tälläinen hupi peli, ei vituta kun ei osu :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heti kusi tuo Grasshoppers- FC Sion peli, oli jo merkittynä 1 mutta tyhmänä menin kertoimen nostatuksen takia lyömään X no kusee ne varmaa kaikki muutkin pelit :D

täältähän löyty huippuketju ainakin itelle ku tulee pelailtua lähes päivittäin...mut illan vedot veikkausliigasta Fc Honka-TPS 2 kerroin 4,80 panos 50e ja toinen ruattin liigaa Mjällby-Djurgården 2 3,50 panos 50e...pokerihuoneella teen pitkävedot,mutta muut vedot veikkauksella ravit,vakiot etc...

täältähän löyty huippuketju ainakin itelle ku tulee pelailtua lähes päivittäin...mut illan vedot veikkausliigasta Fc Honka-TPS 2 kerroin 4,80 panos 50e ja toinen ruattin liigaa Mjällby-Djurgården 2 3,50 panos 50e...pokerihuoneella teen pitkävedot,mutta muut vedot veikkauksella ravit,vakiot etc...

Hehheh, itse en millään uskaltaisi laittaa 50e panosta, vaikka olisi kuinka "varma". Suurin summa minkä itse olen laittanut, on 10e. :)
Eikö sua, rockmond, vituta jälkeenpäin jos vedot kusevat tollasilla panoksilla? :D

En ajattele ikinä sitä silleen et vituttaa jos lappu kusee,koska itte on lapun tehny ja siihen panoksen laittanu.Tietenkin jotkut viimehetkien maalit joskus ottaa päähän,mut ei niille mitään voi.Ite teen aina noita sinkku vetoja,joskus harvoin teen tuplia,mutta koskaan ei enempää ku kaks kohdetta.Tän vuoden saldo on n.2900e pelattu ja palautusta tullu karvan alle 7000e eli semmonen 4000e plussalla...mutta esim viime vuosi jäi n. tonnin pakkaselle...Pahin vitutus oli vakiossa joskus vähän ennen euro aikaa ku 12 kohdetta oli oikein ja pelit päättyny niin yks peli oli käynnissä tais olla newcastle-everton ja mulla oli 1X,pelattu joku 91min 2-1 oli tilanne...olin aivan varma et ny osuu sit katoin 3min päästä 2-3 lopputulos...sillon otti nuorta miestä rinnasta...94000mk meni...tais sillä 12 saada parisen tonnia...

Pahin vitutus oli vakiossa joskus vähän ennen euro aikaa ku 12 kohdetta oli oikein ja pelit päättyny niin yks peli oli käynnissä tais olla newcastle-everton ja mulla oli 1X,pelattu joku 91min 2-1 oli tilanne...olin aivan varma et ny osuu sit katoin 3min päästä 2-3 lopputulos...sillon otti nuorta miestä rinnasta...94000mk meni...tais sillä 12 saada parisen tonnia...

Tuohan on melkein mahdotonta! :wtf:

Äijä voitti ainaki toisella lapulla, pullasorsalla hakee läheltä :)

Jaahan siltä näyttää et 140e olis tän päivän saldo...mietin et pistäiskö 50e tamballe kerroin olis 3,05...

Jaahan siltä näyttää et 140e olis tän päivän saldo...mietin et pistäiskö 50e tamballe kerroin olis 3,05...

Itse näen tasapelin mahdollisuuden numeroin 3-3 tai 4-4. Joten kannattaa myös laittaa jos on mahdollista, suurimaalisen pelin puolesta.
Vedon nimi taisi olla "Over 5,5 goals" jotain sinne päin...

2,10 kerroin yli 5,5 maalia...maaleja ne on tehny eka peli 2-5 sit 6-5 ja viimenen peli 3-5...taidan iskee 40e tamballe ja 100e yli 5,5...se on siinä...ja aamulla 0e siinä sit on mukava heräillä

Tottakai Boston voitti Tampa Bayn ja vieläpä vähämaalisella pelillä. No, sähän taisit jäädä kuitenkin omillesi, rockmond?

Muutama hyvä pitkävetokohde, mitkä itse aion laittaa: ;)
Malmö FF - Helsingborg [2] - Sarjan ykkönen (Helsinborg) vastaan sarjan kakkosta. Helsinborg voittaa lukemin 1-0
Vancouver - San Jose [1] - Enää ei ole epäilystäkään kumpi joukkue menee finaaliin. Vancouver johtaa sarjaa 3-1 ja voittanut ottelut melko helposti. Peli tulee päättymään 4-2, Vancouverille, joka jatkaa finaaliin.

Huntti jäi taskuun.Heitin vaan 40e tamballe...tänään laitoin tämmösen 50e panos Malmö-Helsinborg 1 ja Iranti-P-Irlanti+1 1...yhteiskerroin 4,83...Malmö vie 2-0...sorry pullasorsa :)

Ohhoh! :wtf: Malmö FF - Helsinborg peli päättyi 0-1 Helsingborgille mutta ottelu KESKEYTETTIIN!
Mites veikkaus maksaa voitot tässä tilanteessa? Maksaako veikkaus panokset takaisin vai merkkaako se sen ottelun
kertoimen 1. Eli jos Vancouver voittaa, saan vain sen kertoimella kerrottuna rahani takaisin? ;)

jos vancouver voittaa voitat...tosta malmön pelistä tulee kerroin 1,00...
Vancouver pelasi tasapelin, joten ei tullut voittoa. Eipä tuo edes haittaakkaan, sillä en olisi voittanut oikein mitään.
Itse laitan tänään tälläiset kohteet:

IFK Norrköping - Örebro SK [x]
Kalmar FF - AIK [2]

Kerroin yhteensä noin 10,70

Vähän on heikko peli tarjonta tänään,mut heitin tommosen 25e tuplan IFK Norrköping - Örebro SK 1 ja Kalmar FF - AIK+1 1..kerroin tuplalle 10,15

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom