Mites tota vauhtitonta pituutta kandee reenailla, ku tuntuu että oon jämähtäny tohon 280, ja 3m ois kumminki kiva loikkaa joskus
Voima, liikkuvuus, tekniikka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites tota vauhtitonta pituutta kandee reenailla, ku tuntuu että oon jämähtäny tohon 280, ja 3m ois kumminki kiva loikkaa joskus
Kuinka paljon vauhdittoman pituuden tulos on suhteessa lähtönopeuteen? Vittu mikä kyssäri, mut luulis et noin jotenki käsi kädessä kulkee :D
Oma enkka on 348 ja yhdellä jalalla hypättynä 278. Paino 78 ja pituus 186. Syväkyykkyä noin 100kg , joten ei varmaan siitä apua. Olisko räjähtävä voima tuossa lajissa se ratkaiseva asia, tietysti tekniikan avustuksella.
No joo.. Trollihan minä NOT
Kyl tuo Jarska varmaa voi nuo tulokset allekirjottaa. Pohjakyykky ollu aina tosi surkea suhteeessa kaikkiin miuhin tuloksiin.
Kertokaapa hyviä keinoja parantaa vauhdittoman pituushypyn tuloksia.
Mikä oli lähtötulos jos 200cm paransit?
Vauhditon pituus vaatii paljon räjähtävää voimaa jalkojen ojentajilta. Olen huomannut perusvoima (2-15vko) + räjähtävävoima (2-5vko) toimivaksi riippuen voimatasosta (ja tietysti geeneistä). Salilla ½kyykky räjähtävästi (50-80%) toimii minulla, kunnes meinasi hajoittaa selkäni. Nyt joudun tekemään yhden jalankyykkyy, mikä ei tosiaankaan ole huono juttu juoksun kannalta.
Mutta miksi treenata jotain vauhditonta pituutta varten, kun siinä ei nykyään juurikaan kilpailla. ;)