Vauhditon hyppy (tuloksia&videoita)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tänään oli koulussa joku fuckin kuntotesti jossa loikkasin 260cm..pituutta vajaat 180cm.

Tässä olis yksi uudempi vauhditon korkeushyppykuva. Tuossa on korkeutta aika tarkalleen 80cm. Mittailin huvikseni, että paljonko korkeutta olisi jos vetäisi täydellisellä ajoituksella jalat tuosta koukkuun lakipisteessä ja tulos oli n. 150cm. Tommosen hypyn kun onnistuis hyppäämään johonkin korokkeen päälle niin olis ihan jees :hyper:

edit. tuossa siis näkyy aloitusasento ja korkein kohta.

Liitteet

• pomppu.jpg
    pomppu.jpg
    51,4 KB · Katsottu: 981
Olisi mukava nähdä videokin tuosta Jatkuvuuden pompusta. Eikös sulla kuitenkin ole kamera käytössä threadin aloitusviestistä päätellen?

jarska sanoi:
Itse olen hypännyt vauhditonta pituutta 334cm nyt "punttien kangistamana". Nyt alan treenata räjähtävyttä, että josko se tuosta paranisi.

Räjähtävyyttä on tullut lisää eli vauhditon pituus on nyt 347cm. :)

jarska sanoi:
Räjähtävyyttä on tullut lisää eli vauhditon pituus on nyt 347cm. :)
vissiin harrastat jotain yleisurheiluu tai jotain?? (avataristas päättelin) millasias tuloksia satasel ja vastaavissa?? kova toi 347cm :worship:

huumor sanoi:
vissiin harrastat jotain yleisurheiluu tai jotain?? (avataristas päättelin) millasias tuloksia satasel ja vastaavissa?? kova toi 347cm :worship:

Kyllä 100m on mennyt alle 11s jonkin verran. Nopeutta en ole tosin päässyt kunnolla treenaa, koska silloin paikat on aina rikki, kun ei pitäis(niin on nytkin). :itku: Räjähtävyys on onneksi kehittynyt.

Vauhditon pituushyppy lattialla 315cm
Hyppymatto testi -staattinen 50cm, -esikevennetty 52cm. kädet lanteilla, alas päkiöille.

Reeenari sanoi:
Vauhditon pituus viikko sitten 364cm.

Sehän on parempi kuin minulla. PRK. :wall:

Taitaa muuten olla aika lähellä Suomen parasta? 10x :worship: Taidan tietää kuka olet (katsoin profiilista ja päättelin sieltä). Onkos paikat kunnossa eli voidaanko odottaa kovia tuloksia kesältä?

Originally Posted by Reeenari
Vauhditon pituus viikko sitten 364cm.

Siis toihan on ihan häkellyttävää :hyper: :rock: :worship:

Miten vitussa toi on ees mahollista? Tietääkö kukaan mikä on maailman ennätys tuossa kyseisessä lajissa?

Jumalauta :kuvia: Siis ei siks, etten uskois, vaan koska haluisin nähä ton käsittämättömän suorituksen

En tiedä paljon tossa on maailmanennätys, henk. koht tunnen yhden pikajuoksijan, joka on hypännyt 360cm. Ja muistaakseni korkeushyppääjä Juha Isolehto on hypännyt 362cm tai 364cm, en muista ihan tarkasti.

Tossa lajissa on mun mielestä pitkistä raajoista ja liikkuvuudesta todella paljon hyötyä. Alle 180cm kaverin on erittäin vaikea hypätä samoja tuloksia kuin hiukan vaille parimetrisen, jos kavereitten nopeusvoimatasot pyörivät edes kohtuu samoilla nurkilla.

jarskalle: Jep helmikuusta asti olen saanut olla ihan terveenä. Toivottavasti se nyt näkyisi tuloksissa.

number_one sanoi:
Tietääkö kukaan mikä on maailman ennätys tuossa kyseisessä lajissa?

Lueskelin joskus vanhaa Guinessin ennätyskirjaa ja sielllä oli silloinen maailmanennätys 427cm tai jotain...

Suositut

Back
Ylös Bottom