Vauhditon hyppy (tuloksia&videoita)

Intissä -01 tuli hypättyä 315 vauhditonta pituutta. Taustalla oli tuolloin monen monta vuotta lätkää, joten enemmänkin olis pitänyt/voinut mennä. Vipuvartta tosin oli 188 cm ja painoa liito-oravan verran, noin 76 kg.

Heh! Täällähän on näköjään tuttujakin. Mä muistan kun vedit suoraan havukokeen jälkeen jonkun 3 metriä siitä vauhdittomasta, mulla tais olla 240 tulos ilman rinkkaa. Se 30kg rinkka selässä sitten sulla tais tulos pudota vähän enemmän. Muistaakseni mulla oli rinkka selässä tulos 215. Kai se niillä silloisilla mitoilla oli ihan hyvin..173cm ja 82kg.

-Liekki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole nähnyt, mutta Tepa Reinikaisen 165 cm ~135 kiloisena näytti aika hurjalle :rock: :worship:

werner gyntor (en tia kuinka kirjotetaan) Kuulantyontaja kuitenkin kyseessa. vauhditonta korkeutta yli 180cm. Mikas siin kun on rajahtavaa voimaa ja paljon.
Tietty hyppylajeissa kynikset on kuninkaita, ei vaan oo niin nayttavaa :)

Intissä n. 270cm... Olin jostain syystä porukan pisimmälle hyppäävä. Mitat tuolloin 178/80

Siinä olisi uudempi hyppyvideo viime viikonlopulta.

http://uk.youtube.com/watch?v=P7uyQfVgrrk

Käykäähän innokkaat testailemassa korishyppyä :)

Kyllä sulla on perkeleen kova pomppu. Ite oon suunnilleen sun mittanen, mutta en onnistu tuossa edes vauhdin kanssa. Pitäis vissiin reenata vähän enemmän :whip:

Miten oot muuten pomppuas reenannu? Ihan kyykkyäkö vaan, vai ootko tehny jotain special-reenejä?

Intissä taitaa olla ainut kerta ku on mittailtu tätä, tulos 310cm. 185 pituutta ja painoa oli karvan alle 90 noihin aikoihin. Seuraavaksi paras meidän komppaniasta tais olla jotain 20-30cm vähemmän...

Miten oot muuten pomppuas reenannu? Ihan kyykkyäkö vaan, vai ootko tehny jotain special-reenejä?

En oo pomppua treenannu mitenkään. Pelkkää punttitreeniä tehnyt ja sitä ennen lätkää viitisen vuotta. Joskus on kylläkin tehnyt mieli alkaa tekemään ihan jotain pomppuharjoitteita, olis kiva nähdä millaisiin korkeuksiin sitten pääsisi. Vai auttaisko sitten ollenkaan?

Ite hyppäsin lukion toisella luokalla 305cm.. Intti on vielä eessä että saa nähä mitä siellä sitten loikkii :rolleyes:

Tänään tuli hypättyä vauhditonta 275cm.

Eipä oo tullut hypittyä... vois huomenna mennä hyppelee.
Joskus yläasteikäisenä pystysuora ponnistus paikaltaan 65cm
nyt en tiedä kyllä oikein, korisrenkaaseen pomppimisten perusteella ~320cm yltää vielä tassut. 184cm pitkä.

Onko tietoa mistä jengeistä Etelä-Suomessa löytyisi kontaktimatto? Helsinki, Espoo, Vantaa kenties?

Siinä olisi uudempi hyppyvideo viime viikonlopulta.

http://uk.youtube.com/watch?v=P7uyQfVgrrk

Käykäähän innokkaat testailemassa korishyppyä :)

:hyvä:

Kokeilin tätä. Korinrengas oli pultattu 4cm liian korkealle, mutta sain paikaltaan yhdellä kädellä donkattua. Harmi vain, että tasapompusta ei tosiaan ole hyötyä juuri missään urheilulajissa.. Voisit jatkuvuus kokeilla "selkävippiä" tässä lajissa. Lähde vähän niin kuin mäkihyppyasennosta pää alhaalla ponnistamaan. Näin saa muutaman lisäsentin aikaiseksi! :D

Suositut

Back
Ylös Bottom