Vauhditon hyppy (tuloksia&videoita)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites reenarin muut tulokset tällä hetkellä? lentävä 20m, kuulanheitot ym..? Raaka rv. on jo varmaan lähempänä 190 kiloa..? :thumbs:

Tänään tuli käytyä taas vaihteeksi hyppäämässä ihan huvin vuoksi. Yritin hypätä 10 fin-lavan päälle, mutta vain puolet kengistä onnistuin saamaan lavojen päälle. Korkeutta tuolla pinolla on noin 148 senttiä.

Tuossa videoituna

hyppy148cm

edit. tulipa paska video

En tiennytkään että tommosta korokkeelle hyppelyä on olemassa, siistii! :hyper: Kohta saa olkkarin lasipöytä ja sohvan pohjalaudat lujuustestin.. tai sitten ei :D Onko tuohon jotain liikkeitä mitä tehdä että sais hypättyä korkeammalle vai onko ne jo käyty tässä threadissa? Vai kehittyykö tuo korkeushyppy hyppimällä? Saa heittää kivellä jos kaikkeen on jo vastas edellisillä sivuilla, ei ehdi lukemaan just nyt. Kova oli tuo jatkuvuuden 148cm vaikka jäikin aavistuksen vajaaks :thumbs:

Tänään tuli käytyä taas vaihteeksi hyppäämässä ihan huvin vuoksi. Yritin hypätä 10 fin-lavan päälle, mutta vain puolet kengistä onnistuin saamaan lavojen päälle. Korkeutta tuolla pinolla on noin 148 senttiä.

Tuossa videoituna

hyppy148cm

edit. tulipa paska video

hitto mikä eläin! auttamattomasti turvat jos itse koittais, pää pistää vastaan

En tiennytkään että tommosta korokkeelle hyppelyä on olemassa, siistii! :hyper: Kohta saa olkkarin lasipöytä ja sohvan pohjalaudat lujuustestin.. tai sitten ei :D Onko tuohon jotain liikkeitä mitä tehdä että sais hypättyä korkeammalle vai onko ne jo käyty tässä threadissa? Vai kehittyykö tuo korkeushyppy hyppimällä? Saa heittää kivellä jos kaikkeen on jo vastas edellisillä sivuilla, ei ehdi lukemaan just nyt. Kova oli tuo jatkuvuuden 148cm vaikka jäikin aavistuksen vajaaks :thumbs:

Kannattaa lukea tää threadi, on siellä varmaan jotain vinkkejä. Itse olen vain punttitreeniä vetäny ei mitään ylesurheilujuttuja.

Punttia ja hyppimistä, jos haluaa hyppiä korkeelle.

Tosin kannattaakohan tohon panostaa... :D

Puntti:
Rinnalleveto, tempaus, kyykyt ja maastavedot.

Hypyt:
Hypyt paikaltaan ylöspäin kevennettynä ja keventämättömänä. Pudotushypyt, aitahypyt, tasahypyt (eteenpäin) ym.

Ei vain yksittäisiä hyppyjä, vaan myös sarjoja.

Muuta:
Liikkuvuus kuntoon lantiosta, jaloista ja selästä, että saa jalat ylös, kun yrittää saada jalat sinne laatikon päälle.

EDIT: koitin videolta katsoa, että kuinka paljon torso nousee hypyssä. Tarkkuus oli ehkä pielessä. Sain n. 77 cm. Eikö se ole turhan kova (siis en epäile pinon korkeutta, vaan omaa mitta/lasku tekniikkaani)

Jatkuvuus sanoi:
Tänään tuli käytyä taas vaihteeksi hyppäämässä ihan huvin vuoksi.
Törkee loikka!! Mä pääsisin varmaan ton takana näkyvän pinon päälle ;).

Armeijan harmaissa on tullut pompattua vauhditta ylöspäin 150cm, eli sinne yläpunkalle. Heitiin siihen vielä peiton ja muistaakseni tyynyn, et sai vähän lisää korkeutta.

Joo, koukistin jalkoja polvista, en tiedä mikä olis sit oikeaoppinen tapa..

en ole, ponnistusvoima tuli aikoinaan voimanoston ja pyöräilyn sivutuotteena.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin korkeushypyssä on kyse aika paljon tekniikastakin, joten en usko että olisin hypännyt kovin kummoista tulosta.

Mie koiraa lenkittäes kokeilin ni hyppäsin kiven päälle vauhditta tasajalkaa ja soli mua napaan asti korkea eli tasan 110cm.:D
Katoin ni ulkoiluvaatteet pääl oli paino 92.5kg ja oon 176 pitkä. Vois ettii jotaa vähä korkeempaa paikkaa hypätä ja vähä tekniikkaaki ehkä

Armeijan harmaissa on tullut pompattua vauhditta ylöspäin 150cm, eli sinne yläpunkalle. Heitiin siihen vielä peiton ja muistaakseni tyynyn, et sai vähän lisää korkeutta.

Joo, koukistin jalkoja polvista, en tiedä mikä olis sit oikeaoppinen tapa..

Intin yläpunkka on patjan kanssa jotain 125-135cm, tuli nimittäin yriteltyä tuossa yks ilta sinne pomppia :D

115cm tasolle menee pomppu kohtuu kepoisesti, tosin nyt varmaan vähän vaikeammin kuin aiemmin, jolloin tuli tehtyä punttia enemmän, lähinnä kyykkyä ja mavea

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom