Vauhditon hyppy (tuloksia&videoita)

Kohta menee 3m rikki... joo meniski, 275cm tänään, kipeellä reidellä tosin :rolleyes:. 3 metrin vauhdilla 4 metriä ja vauhdilla tasajalkaa ~140-150cm(arvioitu mitta, oli kuitenki mua rintaan asti) korkean patjan yli.
Tota videota katoin, näyttääkö vain vai meneekö Jatkuvuus tossa aika alas kyykkyyn ponnistuksessa? Itse menen korkeintaan noin 90 asteeseen asti tai koko ponnistus lopahtaa siihen. Ehkä kaveri on vaan tehny kyykkynsä, itse oon kyykänny ehkä viis kertaa elämässäni. :hyper:
Huomenna korisrenkaaseen pomppii.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä P-kaudella intissä 220 ja kotiutumistesteissä 255, jota pidin kyllä itselleni hyvänä tuloksena. Vauhditon pituus nousi suoraan suhteessa tippuvan kehonpainon kanssa.

Siinä olisi uudempi hyppyvideo viime viikonlopulta.

http://uk.youtube.com/watch?v=P7uyQfVgrrk

Käykäähän innokkaat testailemassa korishyppyä :)
Kova pomppu äijäl!:rock:
Tämän Vuoden NBA:n donkkikuninkuuden voitti muuten suurinpiirtein sun mittanen ukkeli.
Ite pystyn hikisesti jäämään kahdella kädellä rautaan roikkumaan, mutta oonkin reilusti pidempi - 181cm. Mulla ei juurikaan ole eroa että koitanko hypätä paikaltaan vaiko vauhdista ylöspäin.
Vauhditon pituus intissä muistaakseni 240cm.

Tänään 2.65m treenaamattoman kesän jäljiltä. Vertailuna vauhdin kanssa 5.65m (mittaus alotettiin siitä mihin jalka osu eli ei mikään kisahyppy...)
Korisrenkaaseen en pääse aivan roikkumaan. Joskus päässyt niin että selkä edellä tultiin sitten alas ja tietysti vauhdin kans. 184cm/75kg.

Intin P-kauden testeissä komppanian paras tulos 270cm lähinnä punttitreenillä. Kotiutumistesteissä menikin sit enään 255cm, tosin cooper testin jälkeen muistaakseni. Tai sen jälkeisenä päivänä. Noh kuitenkin kintut oli pirun kipeet. :)

Nostetaas vähän, ei löytynyt haulla muita topicceja. (??)

Onko muita jotka tekee hyppytreeniä? Millä tavalla treenaatte ja miten usein?

Itse kesällä hurahdin täysin tuohon puuhaan. Niin helppoa harjoitella missä ja milloin tahansa. Kehittää samalla myös koordinaatiota, ja etenkin ylöspäin paikaltaan ponnistaessa täytyy liikkuvuuskin olla kunnossa jotta saa kropan tiukaksi paketiksi ja jalat alle ylä-asennossa.
Tällä hetkellä itse treenaan ponnistusvoimaa kahdesti viikossa. Toisessa treenissä puhtaasti hyppyjä ylös ja eteenpäin, yhdellä ja kahdella jalalla. Toisella treenikerralla sitten takakyykkyjä ja muita perus voimaliikkeitä alakropalle, kuitenkin nopeusvoimaan keskittyen.

Tuloksia reilun kuukauden treenillä nyt: Vauhditon pituus 3m, boksihyppy 130cm. Oma pituus 181cm.

EDIT: Jahas tämä olikin yleisellä osiolla. Eikö täältä tosiaan löydy treenitopiccia näille? Haku ei halua löytää

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikäs on korin korkeus?

Kai toi perus 305 on :D Tai kuka noista ulkokoreista ikinä tietää, mutta ainakin hietsussa ja meikussa saanu samallalailla homoiltua pallon sisään.

Kai toi perus 305 on :D Tai kuka noista ulkokoreista ikinä tietää, mutta ainakin hietsussa ja meikussa saanu samallalailla homoiltua pallon sisään.
Ok. Sulla on sit itelläkin mittaa jonkin verran? Köykäsesti menee sulla donkki... Näytti vaan siltä että donkkailet minikoriin!:hyvä:

Nostetaas vähän, ei löytynyt haulla muita topicceja. (??)

Onko muita jotka tekee hyppytreeniä? Millä tavalla treenaatte ja miten usein?

Itse kesällä hurahdin täysin tuohon puuhaan. Niin helppoa harjoitella missä ja milloin tahansa. Kehittää samalla myös koordinaatiota, ja etenkin ylöspäin paikaltaan ponnistaessa täytyy liikkuvuuskin olla kunnossa jotta saa kropan tiukaksi paketiksi ja jalat alle ylä-asennossa.
Tällä hetkellä itse treenaan ponnistusvoimaa kahdesti viikossa. Toisessa treenissä puhtaasti hyppyjä ylös ja eteenpäin, yhdellä ja kahdella jalalla. Toisella treenikerralla sitten takakyykkyjä ja muita perus voimaliikkeitä alakropalle, kuitenkin nopeusvoimaan keskittyen.

Tuloksia reilun kuukauden treenillä nyt: Vauhditon pituus 3m, boksihyppy 130cm. Oma pituus 181cm.

EDIT: Jahas tämä olikin yleisellä osiolla. Eikö täältä tosiaan löydy treenitopiccia näille? Haku ei halua löytää

Oon aikalailla samalla tasolla kanssasi, pari senttiä vaan pituutta siunaantunu enemmän. Viimeaikoina kans innostunu helkkaristi ko. lajista. Ja noihin about 3metrin tuloksiin mulla menny useampi vuosi. Reenaan paljon vetoharjotuksia, loikkaharjotuksia, plyometriikkaa erityisesti pakaraosastolle. Kyykkypuolella painottanu enemmän etu- kuin takakyykkyyn. Yhenjalan kyykyt on kovuutta! tangolla tahi k-painoilla. Olkapäidenkin liikkuvuuden parantaminen antaa lisää momenttia! Pistoolikyykky hyvä myös koordinaatioharjoiteena. Ylipäätään jäykkyyden tappaminen tärkeää! Ja ennenkun hyppäät niin lämmittele ekstrahyvin, äläkä hyppää kovalle alustalle, jos vaan suinkaan mahdollista. Jenkin suusta kuultua: What differs good athlete from the great one? :GLUTES. Jalkapuolella monilla olisi petrattavaa nimenomaan pakaralihaksen aktivoinnissa!

Hieman on hiljainen ketju. Mutta joo, viime viikolla aloin itse treenaan tuota vauhditonta korkeutta. Tein sen mavetreenin jälkeen ja mittanauhaa ei ollu mukana. Himassa mittailin suurpiirteisesti ja tulos oli about 88-91cm. Tänään sit kyykkytreenin jälkeen testasin taas ja mittanauhan otin tällä kertaa mukaan. Hyvää parannnusta viime kerrasta, tulos oli 96cm. MIelenkiinnosta täytyy alkaa testaileen tuota vauhditonta pituuttakin. Onko muilla jotain pompputreeniä menossa nyt? Oma treeni ei mitenkään ole keskittynyt hyppyyn, tulee vaan testattua et kuinka korkeelle sitä on mahdollista saada.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom