Vatsalihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lad
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Lad

Juu kysyisin et monta kertaa päivässä kannattaa tehä vatsalihas liikkeitä että vatsalihakset alkavat näkyä ja kuinka kauan siinä suunnilleen menisi? Kiitos etukäteen vastauksista :rock:

Riittää että treenaat vaikka 2krt viikossa vatsat..Yhellä kerralla vaikka suorat ja toisella sit vinot..Ja että ne vattikset näkyy,niin pitää olla myös tiukassa kunnossa..Et jos on sitä fläsää,niin dietti päälle.

Itse tulee kaksi kertaa treenattua viikossa ja tuntuu riittävän ihan hyvin, kolmesta tuskin enää ehtisi palautumaan.

Kumminkin ne vatsalihaksetkin tarvitsee sitä palautumista ja mielestäni niille kannattaa antaa yhtälailla palautumisaikaa kuin muillekkin lihaksille.

Jy_ri sanoi:
Kumminkin ne vatsalihaksetkin tarvitsee sitä palautumista ja mielestäni niille kannattaa antaa yhtälailla palautumisaikaa kuin muillekkin lihaksille.

samaa mieltä. treenaan kans 2 kertaa viikossa.

Juu en oo mikään läski :D mut siis monta kertaa kannattaa tehä niitä vatsalihasliikkeitä niinku aloittelijana? :D

hyvin vatsalihakset saavat rasitusta maastavedosta ja kyykystä.. 2krt / viikko on hyvä mutta kerran kunnolla tehtynä riittää.

Lad sanoi:
Juu en oo mikään läski :D mut siis monta kertaa kannattaa tehä niitä vatsalihasliikkeitä niinku aloittelijana? :D

2 kertaa. max. 3
vai mitä sanoo "ammattilaiset" :)

hmm.. vai tarkotatko sarjojen pituutta ja määrää? :rolleyes:

Jos sä oot niinku alottelija, niin ens kerralla kannattaa laittaa tonne aloittelijoiden osiolle. Mutta niinku täällä on tullut ilmi, niin kaksi kertaa viikossa on hyvä. Ja treenaat kanssa silleen, että seuraavana päivänä ei tee mieli tehä vatsoja. :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse teen yleensä tällaisen setin kerran viikkoon:
3x istumaannousuja
3x jalannostoja

Palstalla on kovasti kehuttu voimapyörää.

edit: Ja toistot jossain 8-15 välillä.

Lad sanoi:
no joo oon tehny aina 3 sarjaa ja 50 toistoo mut ajattelin kysyy vaa et onko se liikaa vai tarpeeksi mutta itsehän sen tiiän kyllä parhaiten kuinka paljo jaksan tehdä niitä ja kuinka paljo ne alkaa tuntumaan :D

Liikaa toistoja. Ota lisäpainot käyttöön tai muuta tekniikkaa eristävämpään suuntaan.

no joo oon tehny aina 3 sarjaa ja 50 toistoo mut ajattelin kysyy vaa et onko se liikaa vai tarpeeksi mutta itsehän sen tiiän kyllä parhaiten kuinka paljo jaksan tehdä niitä ja kuinka paljo ne alkaa tuntumaan :D

Lad sanoi:

Miksi noin paljon toistoja? Ethän tee penkillekään 50 toistoa.

Lad sanoi:
kannattais varmaan opetella tekeen ne vatsat oikeella tekniikalla elikäs jännitä se masu ennen liikkeen aloittamista ja pidä se jännitys koko sarjan yllä niin uskonpa että ei tarvi miljoonaa toistoa ennen kun rupeaa tuntumaan

Back
Ylös Bottom