Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jy_ri sanoi:Kumminkin ne vatsalihaksetkin tarvitsee sitä palautumista ja mielestäni niille kannattaa antaa yhtälailla palautumisaikaa kuin muillekkin lihaksille.
Lad sanoi:Juu en oo mikään läski :D mut siis monta kertaa kannattaa tehä niitä vatsalihasliikkeitä niinku aloittelijana? :D
Mites se ruoka siihen vaikuttaa?wade89 sanoi:Eikös tuo vatsalihasten näkyminen perustu aika paljon siihen, että ei oo rasvaa paljon ja maha ei oo täynnä ruokaa?
Vatsoja voi tehdä aivan samalla lailla kuin muitakin lihaksia. Eli vaikka 3x10Lad sanoi:joo tarkotan siis tuota sarjojen pituutta ja määrää :P
Lad sanoi:no joo oon tehny aina 3 sarjaa ja 50 toistoo mut ajattelin kysyy vaa et onko se liikaa vai tarpeeksi mutta itsehän sen tiiän kyllä parhaiten kuinka paljo jaksan tehdä niitä ja kuinka paljo ne alkaa tuntumaan :D
Lad sanoi:no joo oon tehny aina 3 sarjaa ja 50 toistoo mut ajattelin kysyy vaa et onko se liikaa vai tarpeeksi mutta itsehän sen tiiän kyllä parhaiten kuinka paljo jaksan tehdä niitä ja kuinka paljo ne alkaa tuntumaan :D
ei kaikkien liikkeiden toistot ole verrattavissa esim. et tee leukoja yhtä paljon kuin punnerruksia tj..Reijo sanoi:Miksi noin paljon toistoja? Ethän tee penkillekään 50 toistoa.
kannattais varmaan opetella tekeen ne vatsat oikeella tekniikalla elikäs jännitä se masu ennen liikkeen aloittamista ja pidä se jännitys koko sarjan yllä niin uskonpa että ei tarvi miljoonaa toistoa ennen kun rupeaa tuntumaanLad sanoi:no joo oon tehny aina 3 sarjaa ja 50 toistoo mut ajattelin kysyy vaa et onko se liikaa vai tarpeeksi mutta itsehän sen tiiän kyllä parhaiten kuinka paljo jaksan tehdä niitä ja kuinka paljo ne alkaa tuntumaan :D