Vatsalihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lad
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kone näköjään teki tepposet edellisessä viestissä. Siitä pahoitteluni.

Eli hyviä proteiinin lähteitä: maitorahka, tonnikala (ja muutkin kalat), kaikki liha joista erityisesti kalkkuna ja kana, kananmunat (jos syöt paljon kananmunia niin poista ainakin osasta keltuaiset), soijarouhe, raejuusto jne. Jugurtti on myös mun mielestä hyvä proteiinin lähde. Itse tulee jugurttia syötyä 0,5l joka aamu. Myös vähärasvaset juustot on sellasia mistä on hyvä ottaa protskua. Varmaan monia hyviä/tärkeitä proteiinin lähteitä unohdin mutta ehkäpä jotain neuvoa tuosta sait. Kannattaa muuten ihan siellä kaupassa aina kattoa se mitä tuote sisältää. Siellähän se etiketissä lukee paljonko protskua on. ;)

Lenkillä kannattaa siks käydä ennen aamupalaa että yön jäljiltä sulla on hiilarivarastot melkosen tyhjät niin se lenkki polttaa sillon rasvaa eikä niitä hiilareita. Laihdut siis tehokkaammin. :arvi:

Tulipas taas opittua paljon uutta :) elikkäs oon teheny varmaan jonku 3 vuojen ajan orjallisesti 30 istumaan nousua päivässä :whip: elikkäs jos nyt vähän vaihtais tätä ohjelmaa :D Ei sillä kyl tää päkki nytki näkyy ku oikein jännittaa kattoo oikeesta kulmasta ja oikeessa valossa mutt ehk vois kolmen vuoden treeniltä oottaa muutaki ? :D

Riippuu vähän sun rasvoista että millasta näkyvyyttä voi odottaa kolmen vuoden jäljiltä. Kuitenkin treenissä on todella tärkeää se vaihtelu eli toi 3 vuotta putkeen samaa liikettä on ihan mahdoton aika jo. Tärkeintä on nyt että heti vaihdat johonkin toiseen liikkeeseen ja sitten tees sitä jonkun 2-3 kertaa viikossa. Maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina esimerkiksi. Kerta kolme vuotta jo olet noita joka ikinen päivä tahkonnut niin en uskoisin että tekis hyvää jos pidät esim. viikon tai parin tauon. Sitten vasta alotat tuon uuden treenin.

Juu nii ajattelinki ku tän threadin luin ett vaihtelua tarvis ja tulipas jo googleltaki kysyttyä uusi liikkeitä... eiköhän se tästä taas lähde.

Tuli vaan mieleen tämmöisenä amatöörinä kuka ei tiedä mistään yhtään mitään, että mitä kaikkia eri tapoja on tehdä vatsalihaksia, miten ne tehdään ja mitkä niistä vaikuttavat mihinkin osaan vatsalihaksista?

Back
Ylös Bottom